مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

شخصی سازی کردن مدل نوشته­ها

این سال تایپوگرافی بُلد (قطور) مد گردیده. تولید محتوا در مشهد میتونید رایا پارس تو برنامه ahrefs خردسالان هاتون هم از این سبک نوشته استعمال فرمائید و احساس ادغام مدها رو به سایتتون بدید.
نیکی نوشته های بلندمرتبه اینه که میتونید حتی به مکان تصویر ازشون استعمال نمائید. فونت های دست خطی و مشابه دست نویس جذابیت بیشتری به سایتتون میده.
اگه خواستید سبک نوشته هاتونو فردی سازی نمائید می بایست به رنگ، صورت و اندازه طراحیتون و تناسبش با قضیه تارنما تصور کنید. به عنوان مثال یه نوشته دست خطی با قلم برای مغازه مناسبتره تا برای تارنما مرجع. به اینجور چیزها دقت داشته باشید.

پیش از اینکه پیاده سازی تایپوگرافی دست خطی رو آغاز نمائید بایستی مطالعه فرمائید و به منابع فونتی که روی اینترنت وجود داره راز بزنید.
از چندین سبک با هم به کارگیری نکنید. تایپوگرافی تصویری خودش به تنهایی خیلی تو چشمه و دیگه نباید با چیز دیگه ای ادغام بشه، حتی اگه به نظرتون خیلی قشنگ و جذابتر میشه به یه سبک اکتفا فرمائید – حداکثر دو تا.
فانتزی شغل نمائید. نذارید تایپوگرافیتون بی آلایش بمونه. برای مثال بدور حروف خط بندازید، بهش بافت و افکت بدید.
حرف اخر
زیرا بکار بردن تصویر در پیاده سازی زیاد شناخته گردیده وجود ندارد ممکنه طرفدارای متعددی نداشته باشه. مشتریها و مدیرها عادت کردند پوسته های سایتها رو با عکس و متن ببینند و بخاطر همین شاید به کار گیری از یه تصویر نو رو ریسک بدونن.
با این وجود این هم یه فرصتیه که بتونید باهاش شم و ظاهری دیده نشده و خاص به وب سایت بدید و همین خودش انقدر بهتر می باشد که نشه ازش دیده پوشی کرد. صرفا کافیه نکاتی که تو این نوشته ی علمی گفتیم رو رعایت نمایید. به امتحانش می ارزه.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۱:۰۱:۳۶ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.