مقالات تخصصي سئو و توليد محتوا

مقالات تخصصي سئو و توليد محتوا

مقالات تخصصي سئو و توليد محتوا

براي يادگيري نحوه ايجاد محتوا بر اساس نوع برند در خصوص آنفولانزا مي توانيد از ايده هاي زير بهره ببريد

ساخت طريق ساخت و ساز محتوا توليد محتوا در مشهد مبني بر نوع مارك

پست را راجع به واپسين به روزرساني هاي مرتبط با قضيه بنويسيد.

ساخت اينفوگرافيك

نگاره هاي سينمايي از نكات مرتبط با مورد.

ويدئوها (كمتر از 60 ثانيه براي شبكه هاي مردمي).

 

محتواي ديرين
در حالي كه ممكن ميباشد يك گزاره را بارها و بارها تكرار نمائيد امايك محتوا هيچ زمان به دست مجموع مصرف كننده هاي بالقوه نمي‌رسد. تنوع در طرز ارسال پيام شما بر مخاطبان شما تأثير مي‌گذارد. همينطور اساسي ميباشد كه محتواي جانور خويش را با به كارگيري از پوسته هاي متعدد بروزرساني نمائيد. براي مثال، محتواي كهن و مدام سبز تحت عنوان يك فيلم چهره بوك يا اين كه اينفوگرافيك بيشتر گزينه دقت قرار مي‌گيرد.

فيض
با سپري شد مجال، تجارت شما يك شالوده توانمند از محتوا توليد مي نمايد كه در فضاي ديجيتالي استقبال خير و خوبي از آن گردد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۸:۴۶ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

راه‌هاي عالي براي يافتن ايده هاي محتواي جديد و جالب با هدف جذب مخاطبان

درين قسمت از نوشته‌علمي يك سري طرز توليد محتوا در مشهد كاربردي براي يافتن و گردآوري ايده هاي محتواي كه از روش مخاطبان و تعداد يه خرده از پژوهش ها كيفي ديرين انجام ميگردند، ارائه شود.

1. با مخاطبين خاص خويش كانال ساخت‌و‌ساز نمائيد، تعامل داشته باشيد و گفتمان فرماييد
براي يافتن شايسته ترين ايده هاي محتوا، روي كانال هايي كه تا كنون ساخت و ساز كرديد و گفتگوهاي حقيقي با مخاطبين خاص خويش، متمركز گرديد. براي ايفا اين شيوه، بايستي مخاطبان خويش را شعور فرماييد

و در صنعت و جامعه خويش به صورت حقيقي و واقعي فعال باشيد. آنگاه بايستي:
اشخاص گوناگون مربوط به عمل خويش را در رسانه هاي اجتماعي پيدا نمائيد، فالو فرمائيد و با آنان تعامل داشته باشيد.

به فيدهاي اجتماعي خويش دقت نمائيد و از شرايط‌هاي توليد گرديده براي به اشتراك گذاري مطالب و اظهارنظر راجع‌به پست‌هاي بقيه افراد به كار گيري نماييد.

زماني متوجه مي شويد كه مخاطبين خاص شما در هم اكنون گفت و گو و مذاكره ميباشند يا اين كه از شما سؤال ميپرسند، نگران نشويد كه با چه ريتمي صحبت مي زنند.

با پيام‌هاي دايركت (DM)با اشخاص گوناگون رابطه برقرار فرمائيد و در خصوص آنچه در ذهن آن ها مي‏گذرد، سؤال فرماييد.

در حادثه ها و كنفرانس‌هاي مربوط به صنعت حيطه خويش كمپاني فرمائيد و به موضوعاتي بپردازيد كه به آنان بسيار عشق داريد.

با يادداشت برداري، به تصويب موضوعات و سؤالاتي كه در طي تحقيق كانال هاي خويش به آنان رسيده ايد، بپردازيد. براي اعمال صحيح اين فعاليت يك ماه كفاف نمي دهد، شما مي بايست براي عمل روي كانال خويش به صورت مداوم وقت صرف نمائيد و به سايرافراد در حوزه خويش، عشق خويش را آرم دهيد. با احساس كنجكاوي و برقراري رابطه ها از صميم قلب، رينگ هاي اجتماعي خويش را پيشرفت دهيد. مارك شما نيز از مزاياي اين شغل شما برخوردار شود.

عالي ميباشد بخوانيد: آيا مي خواهيد محتواي خويش را براي مرتبه بندي در ورقه 1 توليد فرماييد: 6 نكته براي ساخت محتواي مطلوب seo

2. كاربرد چت‌هاي آنلاين براي ساخت و ساز ايده هاي محتواي جالب
در‌حالتي كه آيتم چت آنلاين را در اينترنت‌وب سايت خويش داريد از آن به كار گيري ميكنيد. با اين اجرا مكالمات از اين طرز، يك منبع خوب براي يافتن ايده هاي محتوا خواهيد داشت. يكي‌از ابزارهاي چت آنلاين Drift ميباشد. با Drift، مي توانيد به پژوهش مكالمات به طور گشوده و بسته بپردازيد. همينطور با به كارگيري از اين ابزار، مي توانيد مدام چت‌هاي آنلاين را رسيدگي فرماييد و سؤالات رايج مشتريان خويش را پيدا فرماييد.

 

شما چه سؤالات و موضوعاتي را بارها و بارها مي بينيد؟ اين سؤالات مواقعي مي‌باشند كه ميتوانيد به آنها بپردازيد و با آن‏ها محتوا بنويسيد. به پروسه مكالمات در پلتفرم چت آنلاين خويش اعتنا نمائيد و از آن ها براي ساخت مورد محتواي مطلوب و نو در به عبارتي لحظه به كار گيري فرماييد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۲:۲۸ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

10 نكته در تسريع فرآيند بررسي و تأييد محتوا

آيا مي خواهيد محتوا را از پژوهش بيش تر از توليد محتوا در مشهد حد مشتري خويش بيرون كرده، رسيدگي و تأييد محتوا را تسريع كرده و ترافيك ارزشمندي را از آن خويش نماييد؟ پس داخل شدن شما در اينجا اتفاقي وجود ندارد ! ما در‌اين نوشته ي علمي 10 نكته اثر گذار در تسريع پروسه تحقيق و تأييد محتوا را توده كرده ايم.

 

شما عبارات كليدي مطلوب و محتواي هنرمندانه اي را تعيين نموده ايد كه وسعت متعددي از ترافيك مربوطه را به وب سايت مشتري شما هدايت ميكند.

بازرسي نوشته‌ي‌علمي

12 شاخص كليدي(KPI) كه در تعامل رسانه هاي اجتماعي اساسي ميباشد مي‌تواند براي شما موءثر باشد

نقص‌ چيست؟

پيش نويس (draft) در جعبه ورودي(inbox) آن ها قرار گرفته ميباشد.

بعضي اوقات، پژوهش محتواي شما دشوارترين قسمت شغل ميباشد.

تحت عنوان متخصصان محتواي ديجيتال، توفيق ما به شيوه لاينفكي، با همت محتوا (هدف ها منحصربه‌فرد آن محتوا هر چه باشد) گره خورده ميباشد، البته در‌حالتي كه آن محتوا منتشر نشود، هيچ زمان فرصتي براي عرض‌اندام نخواهد داشت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۲:۰۸ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

در شبكه هاي اجتماعي چگونه نياز بازار را بشناسيم؟

براي اينكه بفهميم چه‌طور نياز بازار را بشناسيم، توليد محتوا در مشهد مي بايست بدانيم عموم اينك در‌پي چه مي باشند، آن‌گاه براي رفع اين نياز، شايسته ترين و پرطرفدارترين چاره را ارائه نماييم. نياز بازار يعني نياز مشتريان، در حالتي كه تا كنون تفكر مي كرديد كه كليه اشخاص، استفاده كننده متاع يا اين كه سرويس ها شما مي‌باشند بدانيد كه نادرست نموده ايد. بايستي شخصيت يا اين كه پرسوناي مخاطبان (audience persona) را به صدق تشخيص داده باشيد.
اساسي ميباشد بدانيم چه طور نياز بازار را بشناسيم و بدين فهم و شعور رسيده باشيم كه مشتري و كاربر مهم بيزنس ما كسي ميباشد كه هم به مال و سرويس ها ما نياز داراست و هم بضاعت و توان معامله با ما‌را داراست.

توان معامله مشمول بضاعت و توان پرداخت هزينه ها، بضاعت بستن تفاهم نامه رسمي و بضاعت و توان تعامل با ما در زمينه ي فرآورده و سرويس ها ميباشد. با شناسايي يك خلل و بحران كه بيزنس شما براي رفع آن كردار شد‌ه‌است استارت نمائيد. مشترياني كه به آن نياز دارا‌هستند و توان معامله را هم دارا هستند شناسايي فرمائيد. به تفاوت و شباهت در ميان مجموعه هاي متعدد مشتريان دقت نمائيد.
براي اينكه بدانيم چه‌گونه نياز بازار را بشناسيم و درآمد خويش را ارتقاء دهيم بايستي با شبكه هاي مردمي راجع به باشيم. مي‌توانيم از كليد كلمه هاي مربوط به بيزنس خويش در شبكه‌هاي‌اجتماعي مانند توييتر و لينكدين(Linkedin

) به كار گيري كنيم. هشتگ هاي دربردارنده عبارات كليدي را كاوش كنيم و گرفتاري هاي عده اي كه پايين پستهاي مربوط به اين لغات، حيث يا اين كه كپشن نوشته اند را بخوانيم.
در جستجوي اين لغات كليدي با پيج و شبكه رقيباني آَشنا مي شويم كه از خوي موفقت آميز آن‌ها سرمشق ميگيريم و نقطه ضعف هاي فعاليت آن ها را با دقت به نظرها مشتريان كشف ميكنيم.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۹:۰۹ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

بررسي ابزار رتبه كلمات

در نوشته‌علمي رسيدگي ابزار جايگاه عبارات توليد محتوا در مشهد قصد داريم به نظارت مداقه جايگاه عبارات و نقش سكو لغات در بهينه سازي بپردازيم و ابزارهايي براي سنجيدن سكو عبارات به شما معرفي كنيم.

رابطه seo و جايگاه كلمه ها
درصورتي كه در دنياي اينترنت عمل داشته باشيد بارها و بارها واژه بهينه سازي به گوشتان خورده ميباشد. بهينه سازي دسته كار هايي ميباشد كه براي سئو وب سايت اجرا مي شود. اين سئو به صورتي ميباشد كه موتورهاي كاوش بتوانند وبسايت را تحقيق نموده و مرتبه خير و خوبي به آن تخصيص دهند. نهايتا سكو وبسايت در انتخاب رده وب سايت در برگه حاصل كاوش مفيد ميباشد.

واحد سنجش ترافيك دريافتي وب سايت هايي كه در ورقه اوليه قرار دارا‌هستند با سايت هايي كه در صفحه ها آجل قرار گرفته اند قابل مقايسه وجود ندارد. به همين ادله ميباشد كه مورد نياز ميباشد در راستاي رساندن تارنما به ورقه اوليه و ترجيحا پيوند هاي ابتدايي عملكرد گردد.در كل شغل هاي بهينه سازي ما يحتاج ميباشد به استفاده كننده و نيازهاي وي اعتنا ويژه اي گردد. در‌اين‌صورت‌ ميباشد كه مي توانيد از گوگل سكو خير اخذ نماييد. موتورهاي كاوش پيرو اين مي‌باشند كه شايسته ترين فيض را به كاربر ارائه دهند.

از آن جايي كه بيشتر مخاطبان درپي جواب پرسش و يا اين كه رفع نيازي به كاوش روي آورده اند اساسي ميباشد كه تارنما شما ضمانت نمايد كه قابليت جواب به نيازهاي مخاطب را داراست. يكي راهكارهايي كه ميتوان به ياري آن پشت گرمي موتور كاوش را جلب نمود استعمال از محتواي مطلوب ميباشد. براي اين شغل موردنياز ميباشد آغاز كلمه ها كليدي را بيابيد و بعد از آن به ترتيب اهميتشان به ايجاد محتوا براي آن‌ها بپردازيد. مرتبه لغات كليدي به عبارتي چيزي ميباشد كه التفات آن را انتخاب ميكند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۶:۱۷ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

تاثير محتواي توليد شده

امروزه مقدار قابل توجهي از آحاد توليد محتوا در مشهد محتواي ساخت گرديده در بازاريابي بيزنس به كسب و كار "فارغ از به كارگيري" گرديده آن هم بدين عامل كه يا اين كه خوانده نشده يا اين كه به هيچ عنوان بكر ميباشد. اين دستور مجال هدر رفته ي بزرگي ميباشد و فقط اگر قابل حل ميباشد كه استراتژي قابل قبولي براي تقويت محتوا

ساخت گردد.


در 21 مارس، Search Engine Journal، با شركت كردن ScribbleLive، يك وبينار بدون پول به اسم ThinkTank

برگزار كرد كه مقصود آن بازرسي به بحران محتواي خوانده نشده بود.
كريستوفر هارت و كورين اشميد، سخنرانان اين وبينار، به اصول تعامل با مخاطب اشاره كردند و راه و روش و روشي عملي در باب كيفيت ارتقاء دسترسي به محتوا را گستردن و توسعه و گسترش دادند.خلاصه اي از ارائه وبينار در اينجا نقل شده ميباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۱:۴۷:۰۲ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

بازاريابي محتوا

ممكن ميباشد مدتي ارتفاع بكشد تا فرمول توليد محتوا تخصصي ساخت محتوا را به وجود بياوريد. ايده پردازي و فرمول ايجاد محتوا فيض در‌صورتي‌كه حصول به هدف ها تجاري از روش بازاريابي محتوا به صورت فزاينده اي دشوار خيس خواهد شد، پس مي بايست درباره كاري كه اجرا مي دهيد تجديد حيث فرماييد. دو وجه اساسي بازاريابي محتوا كه در‌اين روند اساسي به لحاظ ميايند مرحله ايده ‌پردازي و فرمول ساخت محتوا مي باشند.

محتواي شما
اولين مرحله اي ميباشد كه در آن ايده هاي خويش را گسترش داده، راجع به آن‌ها رسيدگي به كار آورده و نظرات را اصلاح مي‌كنيد، و دو‌مين چارچوبي ميباشد كه هنگام روي شيت آوردن نظرها از آن به كارگيري ميكنيد. تقويت مهارت هاي ساخت‌و‌ساز محتوا با فعاليت بر روي ايده پردازي محتوا و تعيين ظريف فرمول متبوع، مي‌تواند به محتواي شما ياري دهد تا از رقباي شما پيشي بگيرد و به اهدافي كه گزينش نموده ايد دست يابد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا تخصصي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰:۴۸ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

نكات چهارم: نكاتي براي نوشتن داستان زندگي شخصي

براي تايپ كردن يك ماجرا معاش فوق العاده پرطرفدار توليد محتوا در مشهد و استفاده كننده پسند، بايستي بتوانيد داده ها جالبي را به روشي جالب در قصه خويش بگنجانيد.

صداي خويش را ضبط فرماييد و ماجرا معاش خويش را قصه نمائيد. اين شغل به شما امداد مي نمايد تا روايت خويش را در ذهن خويش آراسته كرده و نوع نوشتار خويش را سرازير فرماييد.

از حكايت ها و گفتگوهاي ديدني و الهام نصيب در نوشته‌ي‌علمي خويش به كار گيري فرمائيد.

براي اتصال جمله ها از كلمه ها انتقالي مانند "بدين ترتيب"؛ "با اين حالا" يا اين كه "از جمله" به كار گيري نماييد.

تلاش فرمائيد از ساختاري گوناگون و جذاب براي نوشته‌ي علمي خويش به كار گيري نمائيد تا جذابيت نوشتاري محتواي خويش را بيشتبراي تايپ كردن يك ماجرا معاش فوق العاده پرطرفدار و استفاده كننده پسند، بايستي بتوانيد داده ها جالبي را به روشي جالب در قصه خويش بگنجانيد.

صداي خويش را ضبط فرماييد و ماجرا معاش خويش را قصه نمائيد. اين شغل به شما امداد مي نمايد تا روايت خويش را در ذهن خويش آراسته كرده و نوع نوشتار خويش را سرازير فرماييد.

از حكايت ها و گفتگوهاي ديدني و الهام نصيب در نوشته‌ي‌علمي خويش به كار گيري فرمائيد.

براي اتصال جمله ها از كلمه ها انتقالي مانند "بدين ترتيب"؛ "با اين حالا" يا اين كه "از جمله" به كار گيري نماييد.

تلاش فرمائيد از ساختاري گوناگون و جذاب براي نوشته‌ي علمي خويش به كار گيري نمائيد تا جذابيت نوشتاري محتواي خويش را بيشتر نماييد. از جمله ها مركب؛ جمله ها غامض يا اين كه جمله ها پرسشي هم استعمال فرماييد.

جملا‌ت و كلماتي پرحرارت؛ جالب؛ توصيفي؛ مهيج؛ فعال؛ رمانتيك و ظريف را در نوشته‌ي علمي به فعاليت ببريد. آنقدر تمرين فرمائيد تا دقيقاً به عبارتي چيزي كه مي‌خواهيد بگوييد را به شايسته ترين صورت ممكن بيان نمائيد.

بعداز اينكه نگارش كتاب خويش را آحاد كرديد، نوشته‌ي علمي را توشه ديگر بخوانيد و مواقعي را كه آوردن آنان در نوشته‌ي علمي ضروري وجود ندارد را پررنگ نمائيد. آنگاه، اين داده ها مازاد را حذف فرمائيد.ر نماييد. از جمله ها مركب؛ جمله ها غامض يا اين كه جمله ها پرسشي هم استعمال فرماييد.

جملا‌ت و كلماتي پرحرارت؛ جالب؛ توصيفي؛ مهيج؛ فعال؛ رمانتيك و ظريف را در نوشته‌ي علمي به فعاليت ببريد. آنقدر تمرين فرمائيد تا دقيقاً به عبارتي چيزي كه مي‌خواهيد بگوييد را به شايسته ترين صورت ممكن بيان نمائيد.

بعداز اينكه نگارش كتاب خويش را آحاد كرديد، نوشته‌ي علمي را توشه ديگر بخوانيد و مواقعي را كه آوردن آنان در نوشته‌ي علمي ضروري وجود ندارد را پررنگ نمائيد. آنگاه، اين داده ها مازاد را حذف فرمائيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۸ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰:۲۷ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.