مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

سیستم مدیریت محتوا CMS چیست؟

سیستم رئیس محتوا، یک اپ کاربردی، تولید محتوا در مشهد یا رایا پارس این ahrefs که دسته ای از اپلیکیشن های مرتبط ست که برای تشکیل و مدیر متن دیجیتال به فعالیت می رود.
CMSها برای رئیس محتوای سازمانی (ٍECM) و مدیر محتوای اینترنت ( WCM)به کارگیری می گردند. یک ECM همیاری در دفتر کار را، بوسیله ی ترکیب مدیر اوراق، رئیس بودجه های دیجیتال و تصویب خصوصیات، سهل می نماید. یک WCM همیاری در تایپ کردن را برای تارنما ها شل می نماید. برنامه ECM دارنده امکان چاپ و تکثیر WCM میباشد، البته صفحه های اینترنت ECM غالبا در پشت فایروال می‌باشند.
مدیر محتوای سازمانی و رئیس محتوای اینترنت، هر دو، دارنده دو جز میباشند: اپلیکیشن های رئیس محتوا(CMA) و نرم‌افزار های تحویل محتوا(CDA). CMAها یک واسط کاربری گرافیکی (GUI) میباشند، این واسط های کاربری گرافیکی اذن می‌دهند که مخاطب، تشکیل داد، اصلاح، و حذف محتوا از تارنما را، سوای نیاز به علم در باب HTML ایفا دهد. CDA دارنده خدمت back-end میباشد که قابلیت نگهبانی مدیر و تحویل محتوایی که در CMA ساخت‌و‌ساز گردیده‌است را دارا ست.
خصوصیت های CMS
سرویس ها CMS بسیار متعدد میباشد، ولی وظایف مهم، فهرست کردن، کاوش و بازیابی، مدیر پوسته بندی، در اختیار گرفتن ورژن و چاپ آن میباشد.
خصوصیت های کاوش و بازیابی، آحاد اطلاعات را برای دست یابی سریع و آسوده فهرست می نماید. و اذن می‌دهد که یوزرها با استعمال از صفاتی مثل تاریخ نشر، کلمه ها کلیدی یا این که مولف به کاوش بپردازند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۱:۰۶:۵۳ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.