مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

راه‌های عالی برای یافتن ایده های محتوای جدید و جالب با هدف جذب مخاطبان

درین قسمت از نوشته‌علمی یک سری طرز تولید محتوا در مشهد کاربردی برای یافتن و گردآوری ایده های محتوای که از روش مخاطبان و تعداد یه خرده از پژوهش ها کیفی دیرین انجام میگردند، ارائه شود.

1. با مخاطبین خاص خویش کانال ساخت‌و‌ساز نمائید، تعامل داشته باشید و گفتمان فرمایید
برای یافتن شایسته ترین ایده های محتوا، روی کانال هایی که تا کنون ساخت و ساز کردید و گفتگوهای حقیقی با مخاطبین خاص خویش، متمرکز گردید. برای ایفا این شیوه، بایستی مخاطبان خویش را شعور فرمایید

و در صنعت و جامعه خویش به صورت حقیقی و واقعی فعال باشید. آنگاه بایستی:
اشخاص گوناگون مربوط به عمل خویش را در رسانه های اجتماعی پیدا نمائید، فالو فرمائید و با آنان تعامل داشته باشید.

به فیدهای اجتماعی خویش دقت نمائید و از شرایط‌های تولید گردیده برای به اشتراک گذاری مطالب و اظهارنظر راجع‌به پست‌های بقیه افراد به کار گیری نمایید.

زمانی متوجه می شوید که مخاطبین خاص شما در هم اکنون گفت و گو و مذاکره میباشند یا این که از شما سؤال میپرسند، نگران نشوید که با چه ریتمی صحبت می زنند.

با پیام‌های دایرکت (DM)با اشخاص گوناگون رابطه برقرار فرمائید و در خصوص آنچه در ذهن آن ها می‏گذرد، سؤال فرمایید.

در حادثه ها و کنفرانس‌های مربوط به صنعت حیطه خویش کمپانی فرمائید و به موضوعاتی بپردازید که به آنان بسیار عشق دارید.

با یادداشت برداری، به تصویب موضوعات و سؤالاتی که در طی تحقیق کانال های خویش به آنان رسیده اید، بپردازید. برای اعمال صحیح این فعالیت یک ماه کفاف نمی دهد، شما می بایست برای عمل روی کانال خویش به صورت مداوم وقت صرف نمائید و به سایرافراد در حوزه خویش، عشق خویش را آرم دهید. با احساس کنجکاوی و برقراری رابطه ها از صمیم قلب، رینگ های اجتماعی خویش را پیشرفت دهید. مارک شما نیز از مزایای این شغل شما برخوردار شود.

عالی میباشد بخوانید: آیا می خواهید محتوای خویش را برای مرتبه بندی در ورقه 1 تولید فرمایید: 6 نکته برای ساخت محتوای مطلوب seo

2. کاربرد چت‌های آنلاین برای ساخت و ساز ایده های محتوای جالب
در‌حالتی که آیتم چت آنلاین را در اینترنت‌وب سایت خویش دارید از آن به کار گیری میکنید. با این اجرا مکالمات از این طرز، یک منبع خوب برای یافتن ایده های محتوا خواهید داشت. یکی‌از ابزارهای چت آنلاین Drift میباشد. با Drift، می توانید به پژوهش مکالمات به طور گشوده و بسته بپردازید. همینطور با به کارگیری از این ابزار، می توانید مدام چت‌های آنلاین را رسیدگی فرمایید و سؤالات رایج مشتریان خویش را پیدا فرمایید.

 

شما چه سؤالات و موضوعاتی را بارها و بارها می بینید؟ این سؤالات مواقعی می‌باشند که میتوانید به آنها بپردازید و با آن‏ها محتوا بنویسید. به پروسه مکالمات در پلتفرم چت آنلاین خویش اعتنا نمائید و از آن ها برای ساخت مورد محتوای مطلوب و نو در به عبارتی لحظه به کار گیری فرمایید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۲:۲۸ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.