مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

چرا محتوای کپی مشکل‌آفرین است؟ چگونه محتوای کپی را تشخیص دهیم؟


محتوای اسکن در دنیای آنلاین تمجید معمولی‌ای دارااست: تولید محتوا در مشهد هنگامی شما از محتوای یک وب سایت و منبع دیگر سوای تغییر‌و تحول به کار گیری می کنید اسکن اسم داراست. اصطلاحا به آن Plagiarism هم گفته می‌گردد. البته چرا برندها و سایت‌ها تلاش می‌نمایند از نسخه برداری نبودن محتوا، پیش از تکثیر اعتقاد و باور نتایج نمایند؟ می خواهیم در‌این نوشته‌علمی به ایرادات و معایب محتوای اسکن بپردازیم و در غایت یک ابزار کاربردی برای تشخیص محتوای نسخه برداری به شما معرفی خوا هیم کرد.

گوگل محتوای اسکن را دوست ندارد.
در واقعیت گوگل از محتوای اسکن متنفر میباشد. مدام گفته میگردد که در شرایطی‌که میخواهید دل گوگل به را دست بیاورید ساخت محتوا شایسته ترین فعالیت میباشد. در دنیای آنلاین تارنما‌هایی که می خواهند از حیث seo و درجه‌ی موتورهای کاوش پیشرفت داشته باشند، می بایست به ساخت و ساز محتوا کیفیت عالی بپردازند. به این دلیل که برای گوگل کیفیت در حق تقدم نخستین قراردارد. صرفا چیزی که می بایست به شدت از آن غربت نمایند محتوای نسخه برداری و تکراری میباشد.

گوگل به آسانی می تواند محتوای شمارا حین کرول و ایندکس تحلیل نماید و در صورتی‌که که اسکن باشد به راحتی‌ آن را تشخیص می دهد. در‌حالتی که تشخیص بدهد چه اتفاقی می‌ افتد؟


گوگل قانون ها محکم و مشقت در ارتباط نسخه برداری‌رایت و حق انتشار داراست. تا یک‌سری سال پیش در‌صورتی‌که محتوای نسخه برداری در یک وبسایت منتشر می شد گوگل آحاد سایت را جریمه می کرد و وب سایت‌ در اکثر کلیدواژه‌ها در گیر افت جایگاه‌ی خشن میشد. البته گوگل هم اکنون تنها خویش کاغذ و کلیدواژه‌ی اسکن را جریمه می‌نماید و تاهنگامیکه شما شیت‌ی موردنظر را از حیث محتوای داپلیکیت بازنویسی نکنید و اشتباهات آن را برطرف نکنید در حاصل جستجوی گوگل چشم نمی‌گردید. درضمن این محتوای نسخه برداری یک سیگنال بد به گوگل ارسال می‌نماید و حتی در حالتی که در نتیجه ها کاوش چشم گردید هم جایگاه‌ی جالبی نخواهید داشت. (سئوکارها یک ضرب‌المثل جذاب دراین مورد دارا‌هستند: در حالتی که می خواهید مرده‌ای را دفن نمایید شایسته ترین جا شیت‌ی دوم گوگل میباشد.) پس در صورتی‌که غرض شما از ساخت و ساز محتوا سکو تصاحب کردن در گوگل میباشد می بایست روی اسکن نبودن محتوا آلرژی بیشتری آرم دهید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱:۵۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.