مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

چگونه مشتریان برای شما محتوا تولید می‌کنند؟


به هر محتوایی که بوسیله مخاطبان سوای اخذ مزد و یا این که به تولید محتوا در مشهد بیانی بهتر علاقه مندان آن مارک ساخت‌و‌ساز گردیده و منتشر میگردد، محتوای تولیدی استفاده کننده میگویند. این محتوا می تواند در قالب تصاویر، فیلم‌ها، رضایت طومار‌ها، توئیت‌ها، پست‌های وب لاگ و مواقعی شبیه این و همان تلاش یوزرها در پیشبرد یک مارک میباشد. محتوای تولیدی مخاطب گونه های گوناگونی به عنوان مثال ایده ها بلاگ، عیب گیری و چک کالا، رضایت‌طومار، محتوای هشتگ‌های اجتماعی، مسابقات و ویدیوهای تولیدی یوزرها را در بردارد. محتوای تولیدی مخاطب ابزار بسیار مؤثری در ارتقاء نرخ تعامل با مشتریان جان دار شما و جابجایی تجربه آنها به مشتریان بالقوه و مخاطبان تازه مارک شماست. 70% مشتریان به ایده ها و سفارش‌های آنلاین بقیه بازدیدکنندگان بیشتراز محتواها و مطالب تخصصی متکی بودن می‌نمایند. این رقم فی مابین یوزرها رسانه‌های اجتماعی به 76% می رسد. 86% اشخاص برنا بر این باورند که محتوای تولیدی مخاطب شاخص نیکی برای کیفیت یک مارک میباشد. تبلیغات بر پایه ی محتوای تولیدی استفاده کننده از نرخ کلیک 4 برابر بیشتر و هزینه به ازای هر کلیک 50% کمتر از حد میانگین برخوردار‌است. وقتی که یوزرها در معرض ترکیبی از ویدیوهای تولیدی مخاطب و محتوای رشته‌ای قرار می گیرند، تعامل مارک به صورت میانگین 28% ارتقاء مییابد. مصرف‌کنندگان منزلت سنی فی مابین 25-54 سال 70% مجموع محتوای تولیدی مخاطب را ساخت کرده و به اشتراک میگذارند. ویدیوهای تولیدی یوزرها در یوتیوب نسبت به ویدیوهای ساخت‌و‌ساز گردیده و لود گردیده بوسیله برندهای تجاری واقعی 10 برابر بازدید بیشتر خواهند داشت. 93% مصرف کنندگان هنگام تصمیم‌گیری در امر خرید، محتواهای تولیدی استفاده کننده را سودمند مییابند. 87% برندهای تجاری از محتوای تولیدی مخاطب به خواسته به اشتراک‌گذاری “محتوای دارای اعتبار” به کارگیری می‌نمایند و 72% معتقدند این محتواها به جلب اعتنا مخاطبان یاری می‌نماید. اینترنت‌ تارنما‌هایی که از محتوای تولیدی مخاطب برخوردارند شاهد 20% ارتقا در نرخ برگشت بازدیدکننده و حدود 90% ارتقاء فرصت حضور آن‌ها در اینترنت‌ تارنما میباشند.

 

چه گونه میتوانید کمپین محتوای تولیدی مخاطب خویش را فعال سازی کنید؟
فعال سازی یک کمپین محتوای تولیدی استفاده کننده یک کدام از مؤثرترین طرق تشکیل داد مارک شما محسوب میشود. اعتنا فرمایید که استعمال از محتوای تولیدی استفاده کننده نباید به طور تبلیغی برای مارک و یا این که نرم افزار شما به حیث رسد، بلکه یوزرها می‌بایست در کانون دقت آن باشند. به همین خواسته کمپین محتوای تولیدی استفاده کننده شما می‌بایست نکات زیر را در برداشته باشد:

مشتری را در راءس اعتنا قرار دهید:
کمپین فوق می‌بایست با مشتریان شما سخن کرده و قیمت‌ها، علایق و احساسات آنان را در برگیرد. این کمپین می‌بایست موجی از هیجان را در مخاطبانتان ساخت و ساز نماید.

دارای اعتبار و ایده پرداز باشید:
اصلا از کمپین بقیه برندها الگوبرداری نکنید، از تخیلات خویش به مراد نمایان شدن نام و نشان برندتان فایده ببرید. تا هنگامی که محتوا و اپلیکیشن آن با مارک شما دارای ربط میباشد، همگی چیز خوب پیش می‌رود.

از کمپین خویش پشتیبانی فرمایید:
از روش اینترنت‌وب سایت و پروفایل‌های اجتماعی خویش به مراد جلب دقت مشتریان کمپین خویش را معرفی فرمایید. برای تشویق مشتریان به شرکت کردن در کمپین پاداش‌ای را در حیث بگیرد. همینطور به مشتریانی که تولیدات و سرویس ها شما در فضای مثبت معرفی کردند، سوای نرم‌افزار قبل جایزه دهید!

یک اجتماع ساخت و ساز فرمایید:
به مکان ساخت وضعیت “ما” در قبال “آنها” که همت می کنید حیث مساعد مخاطبان را به خویش جلب فرمایید، کمپین شما می‌بایست مخاطبان را یک جا توده نماید. کمپانی‌کنندگان می بایست احساس نمایند بخشی از یک پروسه خاص می‌باشند.

کارداران بصری را فراموش نکنید:
درک کردن این نکات خالی از لطف وجود ندارد که 74% خریداران عیب گیری و چک‌های یاروهمدم با عکس و ویدئو را ترجیح می دهند. طبق پژوهش ها در پردازش داده ها بصری 30% مغز فعال میباشد، در حالی که در پردازش داده ها نتایج از لمس کردن و داده ها شنیداری به ترتیب 8% و 3% مغز فعال میباشد. همینطور اشخاص سه روز بعد از شنیدن داده ها صرفا 10% آن را به حافظه میاورند، در حالی که چنانچه تصویری مربوط به به عبارتی داده ها نیز ارائه می شد اشخاص 65% آن را به خیال می‌سپردند.

اینستاگرام را به عمل بگیرید:
تصاویری که یوزرها برای اینستاگرام خویش از کالا شما ساخت می‌نمایند نسبت به تصاویر رشته‌ای 25% نرخ تعامل را ارتقا می دهد. همینطور 72% مشتریان بر این باورند تصاویر مو جود در اینستاگرام شانس خرید آنها را ارتقاء داده میباشد و 40% آنان در غایت کالایی را که در اینستاگرام یافته‌اند، میخرند.

 

برگزیدگان کمپین‌های محتوای تولیدی مخاطب
یک کمپانی بریتانیایی ساخت و ساز پوشاک به اسم Burberry در سال 2006 قصد به اتخاذ استراتژی محتوای تولیدی استفاده کننده تحت عنوان بخشی از مقصود تغییر و تحول مارک سابق کمپانی گرفت. برای این استراتژی 3 سال فرصت در حیث گرفت و اینترنت‌سایتی برای اظهار حیث و اشتراک‌گذاری عکس‌های مشتریان خویش که محصولاتش را می پوشند فعال سازی نمود و بواسطه‌ی آن هر ساله 50% ارتقاء فروش را تجربه کرد. در سال 2013 کمپانی Belkin و Lego با همیاری متقابل یک خط ایجاد فریم سفارشی برای تلفن همراه‌های آیفون را راه اندازی نمودند و برای مشتریانش پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس ساخت که در آن اشخاص ایده‌های خویش را برای پباده سازی کادر تصویب می‌کردند. یک کدام از دیگر از مثال‌های بسیار غالب کمپین محتوای تولیدی مخاطب را Starbucks در سال 2014 به‌راه‌انداخت که از مشتریان درخواست گردیده بود روی فنجان‌های استارباکس خویش نگارگری کشیده و عکس‌های آن را ارسال کنند. طرح منتخب تحت عنوان طرح بعدی فنجان‌های استارباکس به تعداد محصور آیتم استعمال قرار می گیرد. در‌این کمپین کاسه سه هفته 4000 عکس برای کمپانی ابلاغ شد. کمپانی کوکاکولا نیز کمپینی را فعال‌ساز‌ی نمود که طی آن بطری‌های نوشابه را با برچسب اسم مشتریان ایجاد می کرد و آن را به شهرها و کشورهای متعدد ارسال می‌نمود. بعد از آن از مشتریان مراد بود که هر شخص عکس خویش را با بطری اسم خویش گرفته و آن را توئیت کنند. کمپین فوق باعث به ارتقا 2% فروش در آمریکا بعد از یک ده سال کاهش درآمد شد. در همین راستا کمپانی Tourism Queensland کمپینی را با اسم «شایسته ترین شغل جهان» فعال سازی کرد که در آن از اشخاص سراسر جهان خواست ویدیوهای توریسم جالب تنظیم و ارسال نمایند. غالب این کمپین یک عمل موقت در این موسسه توریسم با دستمزد 150.000$ استرالیا برای 6 ماه اخذ کرد. در‌این کمپین بیش تر از 34.000 نفر از بیشتراز 200 سرزمین جهان ویدئو ارسال کردند! شما کمپین خویش را چه گونه فعال‌ساز‌ی میکنید؟


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۵:۰۴ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.