مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

تولید محتوا و بازاریابی محتوا


در‌حالتی که از فعالان حیطهی بازاریابی محتوا میباشید تولید محتوا در مشهد و یا این که قصد دارید جدیدا به‌این ناحیه وارد گردید؛ ضروری میباشد که جوابی قانع کننده و منطقی برای سؤالی که در زیر به آن اشاره خوا‌هیم کرد، داشته باشید. سؤال اساسی این میباشد که فرق دربین ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوا در چه می‌باشد؟
آنچه که به طور اصول و مبنا‌ی بازاریابی محتوا شناخته می‌گردد در واقع جذب مخاطبان به خدمت و یا این که خدماتی میباشد که از جانب شما ارائه می شود؛ وگرنه مسلم میباشد که می‌اقتدار از طُرُق متفاوت به راحتی به محتوا و مضمون ها متنوع دست پیدا کرد. اکثر وقت ها مسأله‌ای که در ناحیه‌ی بازاریابی محتوا با آن عکس العمل میکنیم می تواند این اصلی باشد که فعالان این حوزه به طور مشخص و معلوم، معنی و کاربرد اصطلاح بازاریابی محتوا را نمی‌شناسند. به صورت حتم سوای داشتن ایده و ذهنیتی مشخص و معلوم از مسیر نمی‌اقتدار نسبت به دست‌یابی به مقصود و توفیق، آرزو چندانی داشت. تفاوت بین این دو معنا با معنی کلیدی استراتژی گره خورده میباشد.
مورد اساسی مقصود و استراتژی هر تیم‌ای از ساخت محتوا میباشد. اکثر مجموعه‌‌های بازاریابی فارغ از در لحاظ به دست آوردن احتیاج و نیاز مشتری، محتوا را پشتیبانی مهم برای مارک و تولیدها خویش در حیث میگیرند. این در حالی میباشد که تحت عنوان یک گروه فعال در منطقهی بازاریابی محتوا می‌بایست بنابر نیازها و درخواست مشتری، نسبت به ساخت و ساز محتوا مبادرت فرمایید، اما این بدین مضمون‌ وجود ندارد که استراتژی خویش را در حین اجرای اپلیکیشن‌ها تغییر‌و تحول دهید، به‌این مضمون‌ میباشد که قبل از تهیه استراتژی محتوا این نکته را حیث فرمایید .
شاید به همین انگیزه میباشد که قدمت محتوا و مضمون ها آپلود گردیده در اینترنت‌ وبسایت‌‌‌ها و کانال‌‌‌های اجتماعی با افت قابل توجهی رو به رو بوده میباشد. به سیرتکامل‌ای که قدمت یک خبر در توئیتر به کمتر از 3 ساعت و در چهره بوک به 5 ساعت رسیده میباشد. دیدنی میباشد بدانید که 75% از بازدید‌‌ها در کانال‌‌های اجتماعی به یکسری ساعت اولیه آپلود آنها مربوط میشود. این در حالی میباشد که نسبت قدمت و ماندگاری مقاله‌ها درین دو حوزه به 37 روز کاهش یافته میباشد. این جریان بدین مفهوم میباشد که 60 تا 70 درصد محتوایی که شما در صفحه های اجتماعی و یا این که وب سایت‌‌های خویش به طور روزمره و یا این که هفتگی آپلود میکنید فارغ از بازدید و برخورد خواهند بود.
یکی عمده دلایلی که می‌قدرت برای این مسأله در حیث گرفت این اصلی میباشد که مدیران و واحدهای ساخت محتوا مطالب را سوای در لحاظ به دست آوردن نیازها و درخواست‌‌های یوزرها و مخاطبین خویش تأمین می‌کنند. در واقع جریان ساخت‌و‌ساز و تأمین محتوا از دید کارشناسان فعال این حوزه، فقط تحت عنوان اعمال وظیفه و تعهدی میباشد که نسبت به کمپانی و یا این که صاحب کار از طرف افراد مسؤل شم میگردد. برای دست‌یابی به مقصود متبوع مایحتاج میباشد که‌این مشاهده کرد به طور مهم و ریشه‌ای تصحیح گردد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۲:۱۳ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.