مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

محتوا چیست؟


محتوا لغت پرکاربردی میباشد البته در بخش اعظمی از مواقع در دنیای کسب‌وکار با معنا لغوی خویش مقداری مسافت میگیرد. تولید محتوا در مشهد با اعتنا به اهمیت محتوا و رابطه آن با جذب مشتری، این مورد نبایستی نادیده گرفته خواهد شد.

درین مقاله جامع به نظارت تمجید محتوا، اهمیت آن و صورت‌های متعدد آن میپردازیم.

محتوا چه میباشد؟
تعریف‌و‌تمجید لغت عام محتوا بالاتر از چیزی که تصور می کنید طاقت فرسا میباشد. محتوا از حیث مبتدیان دارنده معانی متفاوتی میتواند باشد. محتوا در دنیای دیجیتال مارکتینگ به معنای داده ها حقیقی و واقعی و خلاقانه میباشد. همان داده ها و تجاربی که در یک صورت و کانالی به‌خصوص و با هدفی مشخص و معلوم، مستقیماً به استفاده کننده ارائه می‌گردد. البته شاید بی آلایش‌ترین و کوتاه‌ترین تعریف و تمجید برای محتوا این سیرتکامل باشد: محتوا = داده ها.

این تعریف و تمجید دارنده پنج نصیب میباشد:

داده ها
غرض
استفاده کننده
صورت
شبکه
کلید برقراری رابطه با استفاده کننده، شناسایی و باصرفه‌سازی هریک از این نصیب‌ها میباشد.

داده ها: داده ها ترکیبی از مهمترین چیزهایی میباشد که مخاطبین نیاز به درک کردن آن دارا هستند و مشتمل بر مدارک، توضیحات یا این که نمونه‌ها میشود.

غرض: مقصود ما از ارائه محتوا چه است؟ چه حسی را در مخاطب می خواهیم ساخت و ساز کنیم؟ چه چیزی را می خواهیم در ذهن مخاطبین شرح دهیم؟ محتوا هنگامی چیره میباشد که چهت نیل به هدفی ساخت و ساز خواهد شد.

کاربر: مصرف‌کننده محتوای ما چه کسی است؟ در اکثری از مواقع محتوا فارغ از در لحاظ به دست آوردن استفاده کننده تولید می گردد. برای به توفیق وصال یک محتوا نیاز مخاطبین و سؤالاتشان از قبلی می بایست شناسایی گردد. اینجاست که انگیزه و علیل به هم می‌رسند.

حالا به شرح بیشتر جزئیات درباره‌ی محتوا میپردازیم.

اشکال محتوا کدام‌اند؟
اصطلاح کلی محتوا قادر است در انواع مختلفی بروز پیدا نماید. محتوا ابزاری میباشد که با به کار گیری از آن میتوانید به مقصد خویش در کسب‌وکار آنلاین خویش دست یابید. بسته به نوع کسب کارتان، بعضا از گونه های محتوا موجب می گردند که سریع‌خیس به سود موردنظر خویش دست یابید. همینطور بعضی دیگر نیز هزینه ساخت و ساز بیشتری برایتان در بردارند.

در پی اشکال فرمت‌های محتوا را برایتان گرد هم آورده‌ایم.

1. گزارش‌ها و مقاله‌ها
ساخت کتابخانه کاملی از گزارش‌ها و مقاله ها خوب در اینترنت‌سایتتان یکی طرز‌های اکران مهارت و علم شما به گوگل و یوزرها میباشد. این محتواها بایست مشتمل بر داده ها فنی دقیقی بوده و بهتر میباشد بر روی موضوعاتی متمرکز باشند که تا سال‌های سال دستخوش تغییر و تحول نمی شوند.

مقاله ها دارنده جزئیات بیشتری نسبت به یک وبلاگ بی آلایش می باشند و اکثر وقت ها به صورت‌های ذیل می باشند:

راهنماهای آموزشی: اطلاعاتی که مرحله‌به‌مرحله به یوزرها فراگیری میدهد تا کاری را چه طور یا این که حتی به صورت بهتری اعمال دهند.
لیست‌ها: مقالاتی که مشتمل بر لیست‌های گلوله‌ای بوده و یکی‌از مؤثرترین و قابل‌فهم و شعور‌ترین گونه های محتوا محسوب می شوند.
پژوهش (Case Study): نوشته‌ی‌علمی‌ای که دربرگیرنده توضیحاتی در رابطه یک کالا (یا این که خدمت) و چگونگی کوشش آن برای مشتریان میباشد. همینطور قادر است مشمول مطلبی از طرح خلل تا چاره آن باشد.
2. وب لاگ
یک وبلاگ وابسته به کسب‌وکار، بخشی میباشد که صاحبان شرکت می توانند به صورت صمیمانه‌تری با مخاطبین خویش رابطه برقرار نمایند. یک پست وبلاگ مشمول محتواهایی از متاع ذکر چگونگی‌ها، لیست‌ها، جواب به سؤالات، خبر‌ها و دیگر گونه های محتواست. محتوای وبلاگ عموماً صورت محاوره‌ای‌تری داشته و کوتاه‌خیس از مقاله ها و گزارش‌ها میباشد. با این هم اکنون ارتفاع وب لاگ می توانند (مانند همین مقاله) بلندتر هم باشد. این‌سیرتکامل وبلاگ‌ها با غرض کسب درجه بهتر در گوگل و ارتقاء شانس اشتراک‌گذاری، بلندتر ساخته میگردند.

کسب‌وکارهایی که وبلاگ‌های بیشتری منتشر می‌نمایند، معمولاً ترافیک بیشتری نیز کسب خواهند کرد. نتیجه ها یک مطالعه از اینترنت‌تارنما HubSpot این زمینه را به صورت تحت اکران می دهد:

 

با ساختاربندی بهتر محتوا در وب لاگ و رعایت اصول بهینه سازی در آن‌ها میتوانید یک قدم به جلو برداشته و ترافیک بیشتری برای وب سایت خویش تولید نمائید.

3. رپرتاژ اطلاع رسانی
بخش اعظمی از یوزرها غرض شما برای کسب داده ها از اینترنت‌وبسایت‌های خبری و محلی به کار گیری می‌نمایند. تکثیر رپرتاژ اطلاع رسانی در اینترنت‌تارنما‌های خبری می تواند در بیشتر چشم‌شدن مارک شما تأثیر گذارده و از طرفی لینک و پیوند نیکی نیز برای سایتتان ساخت و ساز نماید.

اینترنت‌وب سایت‌ها میتوانند از این شبکه برای تکثیر محتوا به کار گیری نمایند تا در بعد ها تبارک‌تری چشم شوند. این‌سیرتکامل محتواها در انواع تحت میتوانند انتشار یابند:

نقاط عطف و رویش کسب‌وکار: مطالبی درباره‌ی ساخت‌و‌ساز اینترنت‌وبسایت تازه، تغییر‌و تحول در اسم شرکت، تغییر و تحول در ساختار شرکت، بهره برداری محل کار تازه، شرکای نو و تغییرات مدیریتی.
تولیدها و قیمتشان: مطالبی در امر قابلیت ارسال بدون پول تولیدات، محصول ها و سرویس ها تازه، مسابقات و تغییر تحول اسم تولیدها.
رهبری پیشرو: مطالب درباره‌ی مطالعات تازه و تأثیر آن بر ری کسب‌وکارها، جوایز اخذ گردیده، منابع یادگرفتن بدون‌پول، حضور در رسانه‌های گوناگون.
تأییدیه‌های از طرف مشتری: مطالبی در زمینه‌ی پژوهش‌ها، تأییدیه‌ها از طرف یوزرها و افراد اساسی.
برندینگ: مطالبی در زمینه ی تغییر‌و تحول اسم تجاری، به‌روزرسانی اینترنت‌وب سایت و تغییر‌و تحول اسم تولیدها.
شرکت کردن در جامعه: مطالبی راجع به شرکت کردن در خیریه‌ها یا این که سازمان‌ها، یاری‌های مالی و عمل‌های داوطلبانه.
مناسبت‌ها: مطالبی در زمینه‌ی سمینارهای در پیش‌رو، حامی مالی شدن حوادث.
4. اینفوگرافیک‌ها
محتوا الزاماً نیاز به نوشته شدن ندارد. محتواهای بصری امروزه بها متعددی در بازاریابی محتوا دارا هستند.

اینفوگرافیک داده ها ارزشمندی را در شکلی خاص به عده ای اکران میدهد که‌این اشخاص عموماً رابطه بهتری با محتواهای بصری برقرار می‌نمایند. حاصل نتایج از مطالعات نماد میدهد که اینفوگرافیک‌ها پتانسیل بالایی برای اشتراک‌گذاری و چشم‌شدن دارا هستند و در کانال‌های اجتماعی با محبوبیت بیشتری آیتم استقبال قرار میگیرند. یک اینفوگرافیک خوش‌تشکیل داد مجموع عنصر مورد نیاز برای وایرال شدن را داراست.

اینفوگرافیک‌ها در شکل خوب پباده سازی شدن می توانند ابزار قدرتمندی برای رابطه برقرار کردن با مخاطبین باشند. در شکل داشتن یک ایده خوب، طراح متبحری را برای تشکیل داد اینفوگرافیک استخدام کنید. همینطور می توانید از اینترنت‌وبسایت Visual.ly استعمال فرمائید. نکته بسیار اساسی در ایجاد کرد اینفوگرافیک معمولی بودن آن میباشد.

5. عکس‌نوشته‌ها
شاید این تصاویر در تلفن همراه‌های گوشی نیروی کار خویش چشم باشید که برای گذر مجال و اتلاف وقت آن‌ها را مشاهده می‌نمایند و میخندند. البته همین عکس‌نوشته‌ها می توانند قیمت کسب‌وکاری نیز داشته باشند. مشغول‌کردن یوزرها با یه خرده جوک میتواند استراتژی قدرتمند برای افزایش مقام شما در کانال‌های اجتماعی باشد.

6. تصاویر
به کارگیری از تصاویر دست دوم و عکس‌ها در کنار متن‌های وبلاگ میتواند بها و اعتبار آن نوشته را بیشتر نماید. طبق پژوهش ها انجام یافته بوسیله Jeff Bullas مقاله ها دارنده تصاویر 94% بیشتر از مقاله ها فارغ از تصویر مشاهده میگردند.

عکس‌های منحصر می توانند جلوه بهتری برای کسب‌وکار شما داشته باشند، ولی عکس‌های دست دوم هم کلاً خوب کار می‌نمایند.

7. تصویرسازی داده‌ها
در حالی که ایجاد کرد نمودارهای هزینه‌هایی درپی دارااست، البته به کارگیری از آن ها قادر است مزایای متعددی به یار و همدم داشته باشد. نمودارها جلوه‌ای خاص و منحصر برای نوشته‌های شما به همدم میاورند.

8. ویدئوها
این‌طور تقریب زده می‌گردد که 80% یوزرها از نسل تازه پیش از تعیین یک فرآورده جهت خرید، ویدئویی در رابطه آن مشاهده می‌نمایند. با وجود اینگونه آماری چه کسی میتواند اقتدار ویدیو در استراتژی بازاریابی محتوای مدرن را نادیده بگیرد؟ یوتیوب به همپا بقیه پلتفرم‌های شبیه به ما قابلیت می دهند تا ویدئوهای خویش را به راحتی در اینترنت‌سایتمان آپلود کنیم.

اگر که ساخت کلیپ به‌نیکی صورت پذیرد، پیام آن بسیار متقاعدکننده خواهد بود. این صورت از محتوا برای اکران یک تور مجازی از دفتر کار کسب‌وکارتان و فراگیری‌ها بسیار ایده‌آل میباشد.

9. تصدیق‌ها
مدام نیازی وجود ندارد که در هنگام ساخت و ساز محتوا نوشته‌ها را از خویش بیافرینید. ارائه نظرها یوزرها راضی از تولیدها و سرویس ها شما ابزاری کارکشته در بازاریابی به حساب میآید.

10. پست مطالب در اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار
پست محتوا در بلاگ وبسایت موجب میشود که کتابخانه محتوایی کار کشته در وبسایت ساخت‌و‌ساز فرمائید و به‌این واسطه روزنه جدیدی برای تکثیر محتوایتان در وب سایت‌های دوستداشتنی تولید گردد. اکثری از وبسایت‌ها چنانچه که محتوای شما از کیفیت خیر برخوردار باشد، از آن استقبال کرده و از مطالب شما در وب لاگ خویش استعمال می‌نمایند. این موضوع موجب ارتقا مخاطبین سایتتان شود. کافی میباشد از ادمین اینترنت‌وب سایت‌ها بخواهید رویکرد‌شان برای به کارگیری از محتوای سایتتان چه می‌باشد.

توجه داشته باشید که درج محتوا و تصاحب کردن لینک و پیوند در وبسایت‌های نادر اعتبار غرض ما وجود ندارد. کیفیت لینک و پیوند درین بخش بسیار اصلی میباشد، بدین ترتیب اینترنت‌وبسایت‌های متبوع را با احتیاط و آگاهانه گزینش فرمائید.

11. سوال و جواب (سوال‌های پرتکرار)
درصورتی که که کاربرانتان نتوانند جواب به پرسششان را در اینترنت‌وبسایت شما پیدا نمایند، رو به بقیه وبسایت‌ها خواهند آورد. توصیه میکنیم که شیت‌ای برای سوال به سؤالات یوزرها ساخت‌و‌ساز فرمائید. جداگانه از آن، این صفحه های دارنده کلمه ها کلیدی متعددی برای اکران در نتیجه ها موتورهای کاوش می گردند.

12. تعریف مال
در شرایطی‌که شما صاحب و مالک یک فروشگاه آنلاین میباشید، به طبعً توضیح تولید ها وبسایت را در لحاظ داشته باشید. شاید اسکن‌کردن توضیحات متاع از دیگر وبسایت‌ها برای شما اغواکننده باشد، ولی تایپ کردن توضیحات اختصاصی بوسیله شما در کاغذ کالا می تواند نتیجه ها نیکی را به‌دنبال رویکرد اینترنت‌سایتتان پیرو داشته باشد.

13. محتوای گردآوری گردیده
مراد از توده‌آوری محتوا تولید برگه ایست که محتوای آن از شایسته ترین محتواهای اینترنت حول یک مسئله معین گزینش گردیده‌اند و در هر بخش به منبع آن پیوند داده میشود. با این فعالیت شما محتوای یک‌سری اینترنت‌تارنما را در کنار یکدیگر عده‌آوری کرده‌اید و این‌سیرتکامل مخاطب نیازی ندارد که در اینترنت‌وب سایت‌های گوناگون به گردش بپردازد. توجه داشته باشد که لحاظ خویش در باره هر قسمت از محتوای بقیه وب سایت‌ها را هم در‌پی بیان نمایید تا محتوا از نوع نسخه برداری تلقی نشود.

14. ایبوک‌ها
ایبوک‌ها که یک کدام از زمانبر‌ترین فرمت‌های محتوا میباشند، می توانند برای یوزرها مشتاق شما در سمت ارتقاء تدبیر‌شان در رابطه مارک، تولیدات و خدماتتان تولید گردند. پکیج کردن مثال‌های شایسته ترین محتواهای شما به اعتبار کسب‌وکار شما امداد متعددی می‌نماید.

برای کسب شایسته ترین جایزه از این فعالیت ایبوک متبوع را در قالب PDF قابل دانلود در کاغذ اساسی وبسایت در دسترس بگذارید. همینطور سفارش میگردد که خبری در رابطه این ایبوک نیز در اینترنت‌وب سایت‌های خبری منتشر فرمائید.

15. منابع قابل دانلود
علاوه بر ایبوک‌ها ارائه بقیه منابع قابل دانلود هم اعتبار متعددی برای اینترنت‌سایتتان ساخت و ساز خواهد نمود. راهنماهای بدون پول قابل دانلود، ورک کاغذ‌ها و نظارت‌لیست‌ها در عوض ارائه پست الکترونیک به شما امداد می‌نماید تا لیست کاملی از آدرس اینترنتی یوزرها در اینترنت‌وب سایت ساخت کنید.

16. لندینگ‌پیج‌ها
لندینگ‌پیج‌ها یا این که صفحه های فرود یکی‌از شایسته ترین گونه های محتوا در قضیه نرخ تبدیل می‌باشند. لندینگ‌پیجی را در حیث بگیرید که تحت عنوان یک کاغذ مهم جایگزین مال یا این که خدمت خاصی را غرض قرار گرفته میباشد. درین ورقه میتوانید بر روی لغات کلیدی به محرمانه تمرکز کرده و آنان را برای کسب مرتبه در حاصل گوگل فراهم فرمائید. صفحه ها فرود در کمپین‌های PPC یا این که بقیه هدف ها آیتم استعمال قرار میگیرند.

17. نظرسنجی‌ها و کوئیزها
نظرسنجی‌ها و کوئیزها بینشی از نیاز مخاطبین و روش پاسخگویی به آن ها به شما میدهد. داده‌های کسب گردیده از این نحوه‌ها در ایجاد محتوای هدفمندتر بسیار موءثر میباشد.

18. پست‌های مهمان
با به کارگیری از پست مهمان می توانید مطلبی در رابطه کسب‌وکار خویش را به طور یک نوع محتوا در سایتی دارای ربط منتشر نمایید. این‌سیرتکامل یک پیوند نیکی هم به دست خواهید آورد و بر اعتبار خویش خواهید خاطر نشان کرد. اشکال متفاوتی از محتوا مانند وبلاگ، نوشته‌ی‌علمی، پادکست، ویدیو و وبینار را می توانید در پست مهمان به کار گیری نمائید.

19. کامنت‌ها
فعال‌ساز‌ی کامنت در اینترنت‌وبسایت روشی عالی برای رابطه با مخاطبین میباشد. قسمت کامنت به کاربرانتان اذن سوال داده و از این نحوه روئت کرد بهتری از گرفتاری‌های کاربرانتان اخذ میکنید.

20. سوشال مدیا
مطمئناً لیست اشکال محتوای ما فارغ از دوست داستنی‌ترین فرم محتوای این ایام یعنی سوشال مدیا بی نقص نخواهد بود. هر روز بر تعداد اشخاصی که داده ها موردنظرشان را از کانال‌های اجتماعی اخذ می‌نمایند بیشتر میشود. طبق گزارش Pew، نیمی از جمعیت ایالات متحده خبرها روز را از فیسبوک اخذ می‌نمایند.

کانال‌های اجتماعی دوستداشتنی عبارت‌اند از:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
اینستاگرام
کلاب هاوس
ردیت
پینترست


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۹:۰۰ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.