مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

بهینه سازی محتوای سایت | آموزش تولید محتوای بهینه


آیا میخواهید بدانید که به چه شکل بایست به سئو محتوای تارنما بپردازید؟ تولید محتوا در مشهد آیا اولی توشه میباشد که در‌پی یادگیری این قضیه میباشید؟


سئو محتوا الزاما مشقت بار وجود ندارد. در واقعیت ساخت و ساز محتوای باصرفه یکی قسمت های سهل و آسان seo برای یادگیری میباشد. با این اکنون بایستی یک روند آموزشی قابل قبولی را برای این فعالیت طی کرده و از مهم‌ترین دستور کار ها تقلید نمائید.

درین مقاله به فراگیری سئو محتوای وب سایت پرداخته ایم. با این هم اکنون بایست بدانید که چرا برخی از مسائل در سئو کاغذ در زمینه‌ی بوده و اینکه چه‌طور به پیاده سازی آن ها در محتوای وب سایت بپردازید.

محتوا یک کدام از مهم ترین فاکتورهای جایگاه بندی در گوگل میباشد
محتوا از قدیم یک کدام از توانا ترین سیگنال های درجه بندی وب سایت ها بوده میباشد. با این هم اکنون هنوز اکثری ار بازاریابان آنلاین در‌این منطقه ضعف های بزرگی دارا هستند. روزهایی که شما می توانستید فقط با ایجاد محتوایی با ارتفاع 300 کاراکتر، به سکو های بالای گوگل دست یابید قبل میباشد.

صرفا با محتوایی می شود به بالای حاصل کاوش رسید که دارنده کیفیت فوق العاده ای باشد. در هنگام تکثیر هر محتوایی باید توانمند به جواب دادن به سوال تحت باشید:

چرا مبادرت به نشر این محتوا می‌کنید؟

مقصود از ساخت‌و‌ساز محتوا اصلی میباشد. صرفا به خیال بروز رسانی وبسایت نبایست مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید. معمولا یک محتوا با یک کدام از هدف ها پایین می‌تواند ساخت‌و‌ساز گردد:

کسب مرتبه در حاصل کاوش
کسب بک لینک و پیوند
یادگرفتن یوزرها وبسایت
ارتقاء شرکت کردن در شبکه‌های‌اجتماعی
تولید مشتری برای تارنما
همواره یک سری تعیین برای فرمت محتوا میتواند وجود داشته باشد. با این حالا بایستی مطلقا از انگیزه ساخت‌و‌ساز یک محتوا با خبر باشید و اهمیت این قضیه را فهم و شعور فرمایید.

این مسئله مانند ردیف فقرات یک محتوای چیره است. همینطور جواب ظریف بدین سوال می‌تواند شمارا از دام های تحت بدور نماید:

رییس شما به طور روزمره انتظار مشاهده یک پست تازه را در بلاگ تارنما دارااست.
کسی به شما گفته میباشد که محتوای بیشتر به معنای همت بهتر میباشد.
خیل‌عظیم محتوای نو به کسب مرتبه فراتر وب سایت یاری می نماید.
در شرایطی‌که با یک کدام از عارضه ها بالا مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا می‌کنید، مطمئنا یک جای کار مشکل‌دارد و بهتر میباشد که استراتژی ساخت و ساز محتوای وبسایت را مجددا تحلیل فرمائید.

با فرض اینکه شما از اهمیت محتوا تحت عنوان یکی اجزای مهم seo تارنما آگاهید، شمارا در پی با 16 قسمت ضروری آشنا میکنیم که تمامی سبب ساز به ساخت و ساز یک محتوای باصرفه گردیده می گردند.

16 قسمت ضروری برای بهینه سازی و سئو محتوای برگه
زمانی کلام از ساخت‌و‌ساز یک شیت با محتوای باصرفه میشود، ارزیابی لیستی از گزینه ها خویش را آرم خواهند بخشید که به دنبال مقاله به توضیح هر مورد خوا‌هیم پرداخت.

1. گزینش واژه و کلمه کلیدی
جستجوی لغت ها کلیدی مدام بایست او‌لین گام در تایپ کردن باشد. همگام کردن محتوا با کلمه ها کلیدی آن بسیار اساسی میباشد.

شما بایست بدانید که آیا در درحال حاضر ایجاد کرد یک محتوای جامع با پشتیبانی از یک سری کلمه و واژه کلیدی اساسی بوده یااینکه هدفتان ایجاد محتوایی با مقصود پشتیبانی از محتوای مهم (به هم پا لینک و پیوند داخلی به محتوای اساسی) میباشد. در هر قوانینی، گزینش کلمه ها کلیدی از نوع متفاوتی است.

با به کار گیری از ابزارهایی مانند پیشنهادات گوگل و همچنین Lsigraph لغات کلیدی که حول مورد محتوای سایتتان کاوش می گردد را مشخص و معلوم نمایید. کورکورانه استارت به ساخت‌و‌ساز محتوا نکنید و در قبال طرحی برای ساخت و ساز محتوا حول لغت ها کلیدی رقم خورده تنظیم فرمایید. این فعالیت موجب توفیق شما از به عبارتی در آغاز میشود.

عبارات کلیدی اساس و پایه یک محتوا محسوب گردیده و تعیین آنان بر روی بقیه فاکتورهای seo تاثیر گذار میباشد. در حالتی‌که از به عبارتی نخست بر روی لغات کلیدی مشخصی هدفگذاری نکنید، در رقابت های سنگین در گیر باخت خواهید شد.

وقتی برای اعمال این فعالیت صرف کرده و توجه نمائید که چه عبارات کلیدی می‌توانند سوژه محتوای پشتوانه باشند. در شرایطی که محتوای تولیدی از نوع حامی باشد، فعالیت بر روی آن سهل وآسان خیس بوده و تعیین عبارات کلیدی با سهولت بیشتری اجرا میگردد. چرا‌که محتوای اساسی در سایت وجود داشته و فقط بایستی محتوایی مربوط به آن ساخت‌و‌ساز فرمایید.

بیشتر بخوانید: چه طور لغات کلیدی را بیابیم

2. یو آر ال SEF (گزینه پسند موتورهای کاوش)
آقای مت کاتس از گروه گوگل در سال 2008 اشاره کرده بود که به کارگیری از 3 تا 5 کلمه و واژه برای یو آر ال باصرفه ترین شرایط ممکن است. درصورتی که ارتفاع یو آر ال بیش تر از این باشد، از وزن آن کاسته گردد و در سود گوگل اعتبار کمتری به مهم‌ترین کلمه ها آن خواهد اعطا کرد.

جذاب میباشد که بدانید یو آر ال های SEF، علاوه بر سودمند بودن برای موتورهای کاوش، از لحاظ یوزرها نیز بهتر تحلیل میشوند. دو یو آر ال پایین را که مرتبط با مطلبی در رابطه راهنمای مهاجرت به طهران میباشد را در حیث بگیرید:

https://www.travelwebsite.com/tehran-city-guide

https://www.travelwebsite.com/?p=123

شما بر روی کدام یک کلیک خواهید کرد؟ اکثر زمان ها اشخاص بر روی یو آر ال نخستین کلیک می نمایند. ولی چرا؟

عامل این دستور بسیار بی آلایش میباشد. یو آر ال نخستین از حیث استفاده کننده رابطه بیشتری با محتوای شیت متبوع وی قادر است داشته باشد.

او‌لین ضابطه ساختاربندی یو آر ال اینست که مدام از ساختار های غامض و گم راه کننده پرهیز کنید. یو آر ال با صرفه خیس دارنده ارتفاع کمتری بوده و لغات کلیدی به صورت با صرفه در آن آیتم استعمال قرار میگیرند. تحقیق انجام یافته به وسیله وبسایت Backlinko نماد میدهد که یو آر ال های کوتاه خیس، احتمال کسب سکو بهتری دارا هستند.

جان مولر در یک نشست اینترنتی در سال 2016 خاطرنشان کرد که در حالتی که گوگل با دو محتوای به طور کامل شبیه مواجه خواهد شد، محتوایی با پیوند کوتاهتر را برای اکران در نتیجه ها کاوش گزینش می نماید.

از وجود عبارات کلیدی در یو آر ال تارنما نیز باور نتیجه ها فرمایید. براین اساس با اعتنا به نمونه بالا کلمه و واژه کلیدی اساسی متن “راهنمای مهاجرت به طهران” است و از این پس آن را به این صورت در یو آر ال استعمال میکنیم:

https://www.travelwebsite.com/tehran-city-guide

یو آر ال ذیل دارنده لغت ها کلیدی ماست، ولی ارتفاع آن باصرفه وجود ندارد:

https://www.travelwebsite.com/category/guides/2018/tehran-city-guide

3. تیتر برگه با صرفه
تیتر کاغذ یکی مهم ترین قسمت های seo داخلی آن بوده و تایپ کردن با صرفه آن بسیار بی آلایش میباشد.

شایسته ترین استارت برای تایپ کردن تیتر کاغذ باصرفه گردیده، به کارگیری از لغت ها کلیدیتان در آن میباشد. کلمه و واژه کلیدی “راهنمای هجرت به طهران” را به حافظه می‌آورید؟ در‌این نصیب نیز با همین نمونه پیش می‌رویم.

شما باید از کلمه ها کلیدی اساسی تارنما در آستانه تیتر کاغذ اعتقاد نتایج کرده و ارتفاع کلی آن را حداکثر 60 کاراکتر در حیث بگیرید. محدودیت گوگل برای اکران تیتر کاغذ به طور تقریب 600 پیکسل است و این مقدار مساوی حدودا 60 کاراکتر میباشد. شما می‌توانید با به کارگیری از ابزار Moz title tag اکران تیتر برگه در نتیجه ها کاوش را ببینید.

از جمله، تیتر ورقه با صرفه برای محتوای مثال مان به صورت پایین خواهد بود:

 

همان طور که مشاهده می‌کنید ما از واژه و کلمه کلیدی محتوا در اولِ تیتر برگه به کار گیری نموده و پیرو نیز لغت ها کلیدی فرعی را در سمت ارتقاء نرخ کلیک، به آن اضافه نمودیم.

بیشتر بخوانید: چه‌طور تیتر برگه را seo و seo کنیم

4. متا دیسکریپشن با صرفه
گوگل استعمال از متا دیسکریپشن تحت عنوان فاکتوری از مرتبه بندی صفحه های تارنما ها را تعدادی سال گذشته متوقف نمود. در اینگونه قوانینی شاید تعجب کرده باشید که چرا ما در اکنون حرف در رابطه متا دیسکریپشن درین نصیب هستیم.

استدلال این فرمان، دعوا نرخ کلیک (CTR) میباشد. متا دیسکریپشن، توضیحات واضحیست که در حاصل کاوش نشان داده می شود. یک متا دیسکریپشن با صرفه قادر است سبب ساز به کلیک بیشتر کابران خواهد شد.

در گزارش های بخش اعظمی آمده میباشد که نرخ کلیک به یاور فرصت حضور یوزرها در تارنما، یکی فاکتورهای سکو بندی تارنما میباشد. اعتنا فرمایید که ارتفاع متا دیسکریپشن بیشتراز 160 کاراکتر نباشد. در غیر این شکل نصیب هایی از آن در نتیجه ها کاوش حذف می‌گردد.

مهم ترین نکات تایپ کردن متا دیسکریپشن باصرفه چه میباشد؟ در جواب بایست بگوییم که از لغات کلیدی در آن استعمال کرده و با لحنی بنویسید که یوزرها را ترغیب به کلیک بر روی آن نماید.

در نمونه راهنمای مسافرت به طهران میتوانید متا دیسکریپشن را به صورت تحت بنویسیم:

مسافرت به طهران را دارید؟ با مطالعه راهنمای ما برای مسافرت به طهران، با شایسته ترین جای های جالب، رستوران ها و اقامتگاه های طهران آشنا خواهید شد.” />

بیشتر بخوانید: متا دیسکریپشن چه می باشد و چه طور آن را seo کنیم

5. seo تگ H1
تگ H1 بایستی عنوان یک برگه تارنما شما بوده و در اکثر وقت ها سیستم های رئیس محتوا با تیتر شیت یکیست. در صورتیکه از وردپرس به کارگیری می‌کنید، این عنوان در کادری با عبارت “تیتر را اینجا وارد نمایید” در ویرایشگر وردپرس انتخاب میگردد.

 

مدام کاغذ نوشته را بررسی نمایید، به این دلیل که تمامی پوسته ها عبارت این قسمت را در تگ H1 اکران نمی دهند. البته تگ H1 با صرفه گردیده چه خصوصیت هایی دارااست؟

در اکثر زمان ها مواقع به کارگیری از عبارات کلیدی مهم به یاور یک سری کلمه و واژه فرعی می‌تواند شایسته ترین آیتم برای این نصیب باشد. در نمونه ما عنوان یک شیت قادر است به صورت تحت باشد:

راهنمای هجرت به طهران


با این حالا افزودن یکسری واژه دیگر به عنوان یک مشکلی نداشته و محدودیت خاصی برای آن نیست. مثلا می‌توانید به عبارتی تیتر ورقه را برای این قسمت در حیث بگیرید:

راهنمای هجرت به طهران – هتل ها، رستوران ها و مرکز ها جذاب طهران


6. بروزرسانی محتوا
با جستجوی راهنمای هجرت به طهران احتمالا با چند فیض شبیه مانند پایین مواجه خواهید شد. البته به حقیقت بر روی کدامیک کلیک خواهید کرد؟ اکثر زمان ها اشخاص قصد به کلیک بر روی جدیدترین مطالب دارا هستند.

 

احتمالا شما نیز بر روی یک کدام از سه فیض اولیه گوگل کلیک میکنید، به این دلیل‌که دارنده تاریخ بروزرسانی می باشند. فارغ از کلیک کردن بر روی گزینه های چهارم و پنجم اطلاعی از تاریخ بروزرسانی آن‌ها نخواهیم داشت. شاید آنان دارنده تاریخ بروزرسانی جدیدتری بوده شاید هم در سال ها پیش بروزرسانی گردیده باشند.

توصیه می شود که تاریح ساخت و بروز رسانی محتوا را به طور اسکیما برند آپ در محتوا درج کرده تا در حاصل کاوش اکران داده شوند. در صورتیکه از وردپرس به کارگیری می‌کنید می‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date برای اجرا این فعالیت منفعت ببرید.

فراموش نکنید که درج تاریخ بروزرسانی در حاصل جستجوی گوگل برای مثال فاکتورهای سکو بندی وبسایت نمیباشد و در شکل بروز بودن مطلبتان، فقط موجب ارتقاء نرخ کلیک می‌شود.

با این وجود اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که در هر قوانینی تاریخ نشر و بروز رسانی محتوا در اولِ هر مقاله قید گردیده باشد تا مخاطب با مشاهده آن متوجه بروز بودن آن شود.

علاوه بر این اعتنا داشته باشید که هیچ کسی از تلاوت محتوایی که وابسته به سال ها پیش میباشد شادمان نمی‌شود.

7. استعمال از واژه و کلمه کلیدی در او‌لین جمله
در بالا توجه داشته باشید که نیازی به استعمال چندین باره و زورکی از واژه و کلمه کلیدی محتوا در طی متن محتوا وجود ندارد. به کار گیری زیاد از کلمه و واژه کلیدی در طی محتوا شاید چندین سال پیش پاسخ می اعطا کرد، البته خوشبختانه آن روز ها به تاریخ پیوسته و این طریق دیگر هیچ کوشش مثبتی ندارد.

با این حالا بهتر میباشد که از واژه و کلمه کلیدی اساسی خویش به طور طبیعی در متن محتوا به کارگیری نمایید. توصیه می شود که‌این واژه کلیدی را در پارگراف نخستین محتوا و نهایتا تا پیش از استارت کلمه و واژه 100 ام آن به فعالیت ببرید.

در نمونه ما در رابطه راهنمای هجرت به طهران، خواهیم توانست محتوا را با جملاتی مانند پایین آغاز کنیم:

در شرایطی که قصد توریسم در وسیع ترین شهر جمهوری اسلامی ایران را دارید، این راهنمای مهاجرت به طهران میتواند به شما یاری متعددی نماید. ما درین مقاله به معرفی شایسته ترین نقاط جذاب شهر، شایسته ترین رستوران ها و اقامتگاه ها پرداخته تا هجرت نیکی را در طهران تجربه نمایید…

در صورتیکه توجه نمایید همت نکردیم بالاجبار از کلمه و واژه کلیدی مهم ورقه در متن ابتدایی به کار گیری کنیم و نوع به کار گیری به صورت تماما طبیعی میباشد.

8. تگ های H2 باصرفه
شما با لزوم استعمال از تگ H1 آشنا شدید، البته در عین درحال حاضر نیز بهتر میباشد که از تگ های H2 نیز در تیترهای باطن محتوا سود ببرید.

تگ های H برای ساختار دهی به محتوا به کار گیری میشوند و با به کارگیری از آنان می قدرت سلسله مراتب محتوای یک کاغذ از وبسایت را برای موتورهای کاوش و یوزرها مشخص و معلوم کرد. در شرایطی‌که مجموع عنوان های محتوای تارنما دارنده یک وزن می باشند، از H2 استعمال نمائید. در غیر این شکل آنهایی را که ذیل گروه تیترهای H2 محسوب می‌شوند را با عنوان H3 بنویسید.

واژه کلیدی مهم را به طور افراطی در تگ های H2 به فعالیت نبرید. به مکان آن از ورژن های مترادف و هم معنی و مختلف کلمه و واژه کلیدی استعمال فرمائید، به طوری به طور کامل طبیعی به لحاظ برسند.

در نمونه خودمان می‌توانیم از تگ H2 ذیل بعداز معرفی نخستین محتوای برگه استعمال کنیم:

راهنمای توریسم طهران


درین تگ ما از ساختار کلی کلمه و واژه کلیدی به همدم واژه و کلمه دارای ارتباط توریسم به کارگیری کردیم تا عنوان مجزایی برای متن ساخت‌و‌ساز کرده باشیم. از تگ های H2 به طور آگاهانه استعمال کرده و اعتنا داشته باشید که نیازی به به کارگیری اجباری از عبارات کلیدی درین تگ ها وجود ندارد. صرفا یک توشه به کار گیری کافیست، مگر اینکه ادله منطقی برای به کار گیری بیشتر داشته باشید.

9. استعمال از تصاویر و ویدئوها
به کار گیری از عکس و ویدیو در محتوا می‌تواند تاثیر مثبتی در حین حضور یوزرها در وب سایت داشته باشد. طبق تحقیقاتی که از طرف وبسایت Hubspot صورت گرفته، 80% بازاریابان آنلاین اعلام کرده اند که ویدئوها موجب ارتقاء فرصت حضور یوزرها در اینترنت سایتشان گردیده‌است.

استعمال از ویدئوها و تصاویر ( تصاویر دربرگیرنده اینفوگرافیک ها و نمودار ها نیز میشوند) قرائت و استعمال از محتوا را آسوده خیس می نماید. این یک واقعیت غیر قابل انکار میباشد که ما به محتوای دارنده موادتشکیل دهنده بصری نسبت به محتوایی که صرفا از متن درست شده میباشد، بیشتر اعتنا میکنیم.

از نظر موتورهای کاوش تماما منطقیست که در حالتی‌که یوزرها فرصت بیشتری را برای تلاوت و به کارگیری از محتوا صرف نمایند، پس معیار باارزش بودن آن نیز بیشتر میباشد.

تصاویر و ویدئوها نیز به طور کامل بدیهی میباشد که چرا موجب ارتقاء فرصت حضور یوزرها در تارنما می‌شوند. توجه داشته باشید که تصاویر را به خیر سئو کرده و ویدئوها را در منابع غیروابسته ای از وبسایت آپلود و لود نمائید. به دلیل آن که بار گذاری ویدئوها از سرور مهم تارنما ممکن میباشد که موجب کاهش بازده تارنما در حین نقط ی اوج مصرف شود.

در نمونه خودمان می تواین از تصاویر نقاط جذاب طهران به کار گیری کرده و از ویدئویی نیز برای معرفی کوتاه جذاب های شهر به کار گیری کنیم.

شما حاذق به ساخت‌و‌ساز چه محتوای متفاوتی نسب به بقیه وب سایت ها می باشید؟ نظرتان در رابطه ساخت یک اینفوگرافیک چه می‌باشد؟ نقشه ای از برگزیدگان هتل های شهر چطور میباشد؟ این زمان ها نامحدود می باشند.

10. به کار گیری از کلمه ها کلیدی شبیه (LSI)
سر توفیق در کسب درجه بهتر محتوا، ساخت‌و‌ساز رابطه هر چه بیشتر با لغت ها گزینه جستجوی یوزرها میباشد. به همین خیال و خاطر باید در محتوا از کلمه ها کلیدی مرتبطی که از دید مفهومی با واژه و کلمه کلیدی اساسی در ارتباطند استعمال فرمائید.

پیش از پیدایش بروزرسانی های پاندا و مرغ مگسخوار، تمرکز موتورهای کاوش بر روی چگالی کلمه و واژه کلیدی بود. البته خوشبختانه امروزه چنین وجود ندارد. در اکثری از مواقع شما قادرید که از عبارتی استعمال نمایید که از دید مفهومی به طور کامل متشابه با یکدیگر می باشند و این عمل موجب طبیعی خیس به لحاظ وصال محتوا می‌گردد.

برای ایفا هر چه بهتر این عمل می‌توانید از ابزار LSIGraph استعمال فرمائید تا پیشنهاداتی را در رابطه کلمه ها کلیدی متشابه، ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید: استعمال از لغت ها کلیدی شبیه در ارتقاء استراتژی seo تارنما

11. پباده سازی متناسب با تلفن همراه
گوگل در مارچ 2018 استارت به استعمال از Mobile-First Index نمود. تمجید آن از نگاه گوگل عبارت میباشد از:

Mobile-first indexing بدین معناست که گوگل ازین پس برای ایندکس و مرتبه بندئی صفحه ها وبسایت ها از ایندکس ورژن تلفن همراه آن استعمال می نماید. این فعالیت با غرض امداد به یوزرها موبایلی (که بیشترین وسعت یوزرها وب را تشکیل میدهند) برای کشف کردن وب سایت های گزینه نظرشان اجرا می شود.

برای ساخت‌و‌ساز محتوایی که بتواند مرتبه بالایی در نتیجه ها کاوش کسب نماید، نیاز میباشد که تارنما را با استانداردهای گوشی تطبیق دهیم. خوشبختانه اکثر زمان ها قالب های وبسایت ها در یک سری سال اخیر از نوع واکنششگرا بوده و متناسب با دستگاه های گوشی نیز پباده سازی گردیده اند. (یااینکه دارنده ورژن مجزایی برای گوشی می‌باشند)

با این حالا به طبع نوع اکران وب سایت خویش را در دستگاه های گوشی آنالیز فرمائید. همینطور آزمایش صفحه ها وب سایت از لحاظ ربات های گوگل در ابزار Fetch as google وبمستر تولز قادر است ایده خیر برای مشاهده تارنما از حیث ربات های گوشی گوگل (mobile Googlebot) باشد.

12. لینک و پیوند های فرنگی
تا همین یک‌سری سال پیش اکثر وقت ها سئوکار های ماهر از پیوند دادن به بیرون از تارنما ترس داشتند. ولی چرا؟ انگیزه این فرمان، خوف حیف کردن پیج رنک بود.

این تاءمل به‌این خیال ساخت‌و‌ساز گردیده بود که با ارتقا تعداد پیوند های فرنگی، میران پیج رنک انتقالی به لینک و پیوند های داخلی کاهش مییابد. ولی این قضیه از نگاه محتوایی، منطقی به لحاظ نمی‌رسد. بدین ترتیب از پیوند دادن به بقیه تارنما ها نهراسید.

در شرایطی که از منبع خاصی استعمال نموده اید، به آن پیوند دهید. این مورد خیر صرفا موجب امداد به یوزرها در کسب اطاعات بیشتر گردیده، بلکه به موتورهای کاوش نیز یاری می نماید تا به واسطه رابطه دربین دو محتوا، فهم و شعور بهتری از آن‌ها پیدا نمایند.

فقط اعتنا داشته باشید که به سایت های دارای اعتبار پیوند دهید. همینطور به واسطه اخذ پول به محتوای دیگر سایت ها لینک و پیوند ندهید.

به نمونه خودمان بر می گردیم. در محتوایی که درباره با راهنمای هجرت به طهران میباشد میتوانید به تارنما رستوران ها، هتل ها و دیگر وبسایت های دارای ارتباط پیوند دهید تا یوزرها برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنما های پیوند گردیده مراجعه نمایند.

با این عمل آن ها لذت بیشتری از قرائت محتوای شما می‌برند، به دلیل آن که فارغ از کاوش های اضافه، مستقیما به منابع گزینه نظرشان دسترسی دارا هستند.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین نکات بهینه سازی در پیوند های فرنگی

13. لینک و پیوند های داخلی
دادن پیوند به دیگر صفحه های داخلی در یک وبسایت امری ضروریست. پیوند سازی داخلی موجب هدایت یوزرها و موتور های کاوش به بقیه قسمت های وب سایت گردیده و به‌این واسطه اعتبار یک محتوا به بقیه محتواها نیز منتقل می‌شود.

به صورت بی آلایش خیس در‌حالتی که در محتوای ورقه به موضوعی اشاره کردید که محتوای غیر وابسته ای برای آن وجود داراست، می‌توانید به آن لینک و پیوند دهید. ترجیحا نیز عملکرد فرمائید این پیوند ها را در قالب انکر تکست قرار دهید.

به عبارت دیگر، در شرایطی‌که می‌خواهید به برگه هتل های طهران لینک و پیوند دهید، ترجیحا این واژه و کلمه کلیدی را تحت عنوان متن لینک و پیوند تعیین فرمائید. ولی چه تعداد لینک و پیوند داخلی میتوانیم در یک برگه در اختیار بگذاریم؟

هیچ ضابطه مشخصی برای آن نیست. البته می اقتدار اظهار‌کرد که به هر چیزی لینک و پیوند ندهید و خویش را بدون چاره به لینک و پیوند دادن نیز نکنید. صرفا در صورتی‌که منطقی به حیث رسیده و از حیث شما، دادن لینک و پیوند قادر است به استفاده کننده یاری دهد، به دیگر صفحه های لینک و پیوند دهید.

بیشتر بخوانید: تاثیر لینک و پیوند های داخلی در بهینه سازی

14. سرعت تارنما
سرعت وبسایت یکی‌از فاکتورهای درجه بندی تارنما ها به حساب آورده می شود. درصد متعددی از سرعت وبسایت متعلق به مسائل فنی آن میباشد. با این هم اکنون از نگاه محتوایی نیز مواقعی وجود داند که بر روی سرعت وب سایت تاثیرگذارند.

از لحاظ محتوایی چیزی که بیشترین تاثیر را بر روی سرعت تارنما میگذارد، تصاویر آن است. بدین ترتیب همواره در مراحل تشکیل داد محتوا هنگامی صرف کرده و تصاویر آن را پیش از آپلود، seo فرمائید.

در‌این راستا می‌توانید از ابزارهایی مانند GTmetrix و Google’s PageSpeed insights برای آزمایش سرعت تارنما و مشاهده مجال هایی برای seo و گسترش آن استعمال نمایید.

بیشتر بخوانید: راه و روش های ارتقاء سرعت لود وب سایت

15. دکمه های اشتراک در شبکه های مردمی
با اینکه اشتراک مقاله در شبکه های عمومی یک فاکتور سکو بندی وبسایت ها محسوب نمیشود، ساخت‌و‌ساز امکان این عمل برای یوزرها اصلی میباشد.

با اینکه کسب ورودی از گوگل یکی هدف ها اساسی ایجاد محتوا برای تارنما میباشد، البته فیض آخرین ایده آل اینست که آن محتوا هر چه بیشتر در وب چشم خواهد شد. با قرار دادن دکمه های اشتراک در شبکه های مردمی، اشتراک آن ها به وسیله یوزرها را در کانال های شان آسانتر می‌کنید.

این نحوه یکی‌از معمولی ترین و مفید ترین نحوه های هر چه بیشتر چشم شدن محتواست که اکثر وقت ها نیز نادیده گرفته می‌شود. خبر خوب اینست که دکمه های اشتراک شبکه‌های‌عمومی به طور پیشفرض در بخش اعظمی از قالب ها وجود دارا‌هستند.

نکته قابل توجه: توجه داشته باشید که متا تگ Open Graph و یا این که Twitter Card را در صفحه های وبسایت قرار داده و سئو کرده باشید. به طور خلاصه مقصود از این عمل اینست که مطالب وبسایت در شبکه‌های‌اجتماعی به طور دیدنی تری اکران داده شوند و از این رو کلیک بیشتری اخذ نمایند.

16. ساخت محتوای بلند و آموزشی
آخری نکته در گفت و گو با صرفه کردن محتوا، گزینش ارتفاع آن میباشد. اکثری از بازاریابین در تلاشند که بدانند ارتفاع محتوای مطلوب برای مورد متبوع آن ها چقدر میباشد. در واقعیت جواب بدین پرسش بسیار سخت میباشد. یک کدام از شیوه های خوب در وصال به جواب این پرسش اینست که از خویش بپرسیم ارتفاع محتوای مایحتاج چقدر میباشد؟

ضابطه کلی در جواب بدین پرسش اینست که شما باید از وجود توضیح ظریف و جامع در محتوای کاغذ باید مطمئن گردید. این مقدار توضیحات از یک قضیه به موضوعی دیگر مختلف میباشد.

توجه داشته باشید که محتوای منتشر گردیده تماما نو و غیروابسته بوده و هم اینگونه ارتفاع کوتاهی نداشته باشد. این محتوا باید به حدی دارنده داده ها باشد که مخاطب آن را بسیار با ارزش تحلیل نماید. ولی ارتفاع محتوا در بعضا از ناحیه ها مانند خبر نیاز وجود ندارد که بلند باشد، به این دلیل‌که استفاده کننده پیرو کسب سریع داده ها میباشد.

فقط از روی عادت مبادرت به تکثیر محتوا نکنید. محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که دارنده مورد جذابی بوده و مطابق با منظور یوزرها درست شده باشد. همینطور بایستی خطاها یوزرها را حل کرده و به سوال های آن ها جواب دهد.

هیچ وقت کیفیت محتوا را قربانی کمیت آن نکنید. مدام نیازی وجود ندارد که شایسته ترین محتوای دنیا را بنویسید، بلکه کافیست محتوای ساخت گردیده از محتوای رقبا بهتر باشد. همواره از خویش بپرسید که آیا محتوای شما سزاوار حضور در موضع اولیه نتیجه ها کاوش و فراتر از سایر گزینه ها می‌باشد یا این که خیر. آیا محتوای شما به سوال ها یوزرها، همدم با توضیحات کافی جواب میدهد؟


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۱:۴۵:۰۶ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.