مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

آموزش تولید محتوا به صورت صفر تا صد

همواره تولید محتوا یکی از مهم ترین علت های پیشرفت یک سایت و کسب و کار است. اگر به دنبال تولید محتوا در مشهد هستید یا میخواهید تولید محتوا را یاد بگیرید این مقاله برای شما مفید است و تا انتها آن را مطالعه کنید.


احساسات استفاده کننده را غرض قرار بگیرید

فارغ از تعارف، مطمئنا کلیه مخاطبین شما محتواها را بر پایه ی منطق مطالعه نمیکنند و نکات آن را به طور منطقی ارزیابی نمیکنند. در سود، بخشی از لحن نوشتار و منطق نویسندگی شما می بایست به طوری باشد که احساسات کاربر را غرض قرار دهد. مثلا در شرایطی که شما قصد فروش خدماتی را دارید، با اعتنا به تکنیک های بسیار پر استفاده فراگیری ایجاد محتوا، بایستی عملکرد نمایید کالا یا این که سرویس ها متبوع را به نحوی در حیث استفاده کننده جلوه بدهید که وی تصور نماید این جنس دوای درد کل اشتباهات اوست.

به بیانی دیگر، کوشش فرمائید او‌را به آینده ببرید و توفیق آینده را در دهان وی تصویر سازی نمائید. این یکی‌از جنبه های غرض قرار دادن احساسات کاربر میباشد که شما میتوانید از آن به کار گیری نمائید. در هر اکنون، شما میتوانید بر طبق تخصصی که دارید، در قضیه کار بیزنس خویش، از طریق های متعدد، استفاده کننده را ترغیب به کاری فرمایید که میخواهید وی جاری ساختن دهد.

استعمال از لحن نوشتاری قاطع و آمرانه

ساخت و ساز محتوا در دنیای اینترنت می بایست توانا، بدون واسطه و دستوری باشد. برای اعمال این عمل، ساختار جمله ها، تعیین لغت ها و به عمل بردن تمامی این ها، می بایست در قالب دستوری باشد؛ مثل گزاره ذیل:

“بیایید برای ادراک بهتر این قضیه، نخست معایب آن را تحلیل کنیم” یا این که “ابدا از مطالب نسخه برداری در وبسایت خویش به کارگیری نکنید”.

دو پاراگراف بالا، استفاده کننده را سرگرم می نمایند و مهلتی به وی نمی دهند تا در رابطه آموزشی که داده اید، تاءمل نماید و تصمیم بگیرد که در اکثر مواقع این تصمیم، سبب به خطا میگردد. پس تلاش فرمائید با مراقبت لحن یک دارای تخصص، در قسمت های گوناگون محتوایتان، به استفاده کننده فرمان نمایید که فلان عمل را ایفا دهد. در این‌حالت وی به CTA های شما نیز فعالیت خواهد کرد که‌این مورد می‌تواند بها محتوایی که ایجاد نموده اید را تعدادی برابر نماید.

در فیض، لحن نوشتاری شما نباید منفعل باشد؛ لحن نوشتاری منفعل هنگامی صورت میدهد که از بی آلایش ترین و بی شم ترین نوع جمله‌ها به کار گیری نمایید:

شیر به آبادی حمله کرد.
یک آبادی بوسیله شیر آیتم حمله قرار گرفت.
هر دو پاراگراف بالا یک معنی را می‌رسانند؛ البته بدیهی میباشد که پاراگراف اولیه بسیار اثربخشی بیشتری در ذهن کاربر خواهد گذاشت. انگیزه این میباشد که در گزاره ابتدایی، تمرکز اساسی بر روی واژه و کلمه شیر میباشد و در دو‌مین، به واژه و کلمه ده، دقت بیشتری گردیده‌است.

تحت عنوان یک سازنده محتوای دیجیتال، شما می بایست از جمله ها دارای هیجان استعمال فرمائید تا ذهن اشخاص را پایین تاثیر قرار دهید. در غایت هم بایستی همت فرمائید که نوشته خویش را مجددا مطالعه فرمایید و جملاتی که نیاز به تغییر‌و تحول دارا هستند را بازنویسی فرمایید.

متاسفانه در بیشتر مقالاتی که در اینترنت می‌باشند؛ جملا‌ت بسیار وقتگیر می‌باشند. او‌لین کاری که اجرا می دهید می بایست این باشد که کلیه جمله‌ها وقتگیر و مبهم را از محتواهایتان حذف نمایید.

نکته حائض اهمیت یادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا؛ برای افزایش فوق العاده جذابیت نوشتارتان، با یک نسبت خاص، هم از جمله‌ها مهیج و هم از جمله‌ها منفعل به کارگیری فرمائید تا ذهن استفاده کننده مبتلا نوسانات بشود و متن برای وی موقعیت یک پارچه پیدا نکند.

فراگیری ساخت و ساز محتوا,استراتژی ساخت محتوا,استراتژی محتوا

ذکر مطالب به طور جزء به جزء

در دنیای اینترنت، قرار وجود ندارد مثل یک کتاب داستان زمانبر، کاربر بنشیند و مطالب شمارا مطالعه نماید؛ در واقع هنگامی یک مخاطب در حالا مطالعه یک کتاب داستان میباشد، از تالیف کننده آن کتاب داستان انتظاری ندارد که مفاهیم و جملا‌ت را سریعا به شما جابجایی دهد. شما با شکیبایی می نشینید و بازه زمانی فرصت متعددی را برای قرائت روایت آن کتاب، صرف می‌کنید.

البته در دنیای اینترنت مدرن چنین وجود ندارد؛ عده ای که می‌خواهند از روش گوگل به جواب سوال های خویش برسند، در واقعیت میخواهند که‌این فرایند به سریع ترین صورت ممکن، صورت بپذیرد.

بدین ترتیب، تلاش فرمایید ارتفاع جملا‌ت و جمله های خویش را کوتاه فرمایید تا مخاطبین آنالیز فرضی سریع تری از آنچه میخواهید مطرح نمائید، داشته باشند. پاراگراف هایی که از نگاه ویراستاری با صرفه نبوده و بسیار زمانبر باشند، ناخودآگاه، ذهن استفاده کننده را از زمینه اساسی، گم راه می نمایند.

بروز رسانی لینک و پیوند ها

در حالتی‌که میخواهید که به یک متخصص ساخت و ساز محتوا تبدیل گردید، بایستی بدانید که پیوند های داخلی محتوا، به شدت برای بهبود روند seo وبسایت، اثر گذار می‌باشند. پیوند سازی داخلی باعث می گردد تا برهه زمانی وقتی که یک مخاطب در تارنما شما جای دارد، بیشتر ار موقعیت معمولی خواهد شد که‌این زمینه به گذر زمان فرصت می‌تواند به شما یاری دهد تا ورودی بیشتری از گوگل اخذ نمائید.

سفارش می‌کنیم که به مقاله‌ها سابق خویش برگردید و پیوند هایی که قرار داده گردیده اند را محاسبه فرمایید؛ به احتمال زیاد بیشتر آن‌ها مطابق با اصول پیوند سازی داخلی، ساخت و ساز نشده اند. از جمله ممکن میباشد انکر تکست های اشتباهی در مراحل استفاده آن‌ها مستعمل باشد که می بایست سریعا این قضیه را مرتفع نمائید.

گزینش شایسته ترین ابزارهای seo

شما با به کارگیری از ابزارهای متعددی که وجود دارااست میتوانید به طور بدون پول، داده های بسیار متعددی راجع‌به اینترنت سایتتان در موضوع seo به دست بیاورید. البته نکته مهمی که وجود دارااست این میباشد که با این اطلاعات چه کاری می بایست اعمال دهید؟؟؟؟

به لهجه دیگر، شما می بایست از ابزارهایی برای ارزیابی و ارزیابی بهینه سازی اینترنت سایتتان به کارگیری نمایید که دقیقا به شما نماد بدهند که صفحه های وبسایت شما چه مشکلاتی از لحاظ seo دارا هستند و به شما سفارش بدهند که چه‌گونه میتوانید این ایرادات به وجود آمده را از در بین ببرید. بعضی از ابزارهایی که دراین باره وجود دارا هستند، در واقع صرفا کاری که اعمال میدهند این میباشد که شمارا با داده های بسیار زیاد، بمباران نمایند و در غایت شما ممکن میباشد که مبنی بر تعداد بی شماری از اطلاعات، استراتژی seo اینترنت سایتتان را تغییر‌و تحول دهید و در غایت با اشتباهات متعددی روبرو گردید.

سفارش ما این میباشد که در‌حالتی که جدیدا به تاءمل با صرفه کردن تخصصی اینترنت سایتتان افتاده اید، بی شک شایسته ترین ابزار SEMrush, خواهد بود. در ابزار SEMrush داده ها متعددی در خصوص بهینه سازی سایتتان به شما ارائه می‌شود؛ ولی همگی این داده ها را به راحتی می اقتدار شعور کرد و همینطور جابجایی این اطلاعات به پلتفرم های دیگر نیز در‌این ابزار به راحتی واقعه می افتد.

کافیه همین الان نشانی اینترنت سایتتان را در SEMrush وارد فرمائید؛ داده ها بی نظیری مثل تعداد بک لینک و پیوند هایی که دارید، برای چه عبارت های کلیدی ای رنک و ترافیک گرفته اید، بها و اعتیار کلمات کلیدی مصرف شده در وب سایت شما و … مثلا مفاد کاربردی و مفیدی می‌باشند که بایستی از آن‌ها استعمال فرمائید و کیفیت بهینه سازی وبسایت خویش را به مرحله بالاتری سوق دهید.

پیاده سازی شایسته ترین تمرین های بهینه سازی

فراموش نکنید که بایستی از لغات کلیدی هدفتان و مفاد دارای ارتباط تا جایی که امگان پذیر میباشد و به تجربه کاربری آسییب وارد نمی نماید، استعمال نمائید.برای مثال علاوه بر متن محتوا، شما بایستی بر جاهایی مثل URL، تگ های H، توضیحات متا و … هم عبارت کلیدی مدنظر را به فعالیت ببرید (اما به گویش انگلیسی).

در‌حالتی که سایت شما وردپرسی میباشد، پلاگین Yoast می‌تواند به خیر و خوبی به پیاده سازی این طرح یاری دهد. برای مثال شما با مالامال کردن فیلد عبارت کلیدی کانونی درین پلاگین،میتوانید از بروز مشکلاتی مثل تکراری بودن عبارت کلیدی هدق آن برگه با صفحه ها دیگر یا این که به فعالیت نرفتن عبارت کلیدی در توضیحات متای آن برگه و … دوری نمائید. بی شک این مفاد یکی‌از مهمترین نکاتی میباشند که بایستی در کلیه زمان ها و کلاس های یادگرفتن ساخت محتوا به آنها اشاره نمود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۶:۳۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.