مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

۰ تا ۱۰۰ آن چه باید در مورد تولید محتوا در مشهد بدانی


درود دوست من; درین نوشته ی علمی قصد داریم تولید محتوا در مشهد را تحت عنوان یکی‌از وسیع شهر‌های بسیار پیشرفته در جمهوری اسلامی ایران با هم چک کنیم. با اساس محتوا یاروهمدم باش.

این روز‌ها دیگر قدمت بیزنس‌های فیزیکی رو به نقطه پایان میباشد و شاهد هستیم که اکثری از بیزنس‌هایی که پیش از این به طور فیزیکی وجود داشته‌اند امروزه پا به دنیای آنلاین نهاده‌اند و کوشش دارا هستند از طریق‌های متعدد مخاطبین خویش را در فضای مجازی ارتقا دهند.

شیوه‌های متعددی برای بازاریابی در فضای مجازی وجود دارااست البته اکثری از آنها نیاز به سرمایه دارا هستند و به‌این عامل بخش اعظمی از تجارت‌ها بضاعت و توان پیشرفت در فضای مجازی را برای خویش محصور کرده‌اند .

ولی در واقع راهی وجود دارااست که می توانی سوای این که هزینه چندان متعددی صرف کنی با هزینه ای نادر به تجارت خویش یک رونق بی‌سوابق ببخشی و درآمدت را منفجر کنی. این‌شیوه به عبارتی ایجاد محتوا میباشد .

ایجاد محتوا میباشد که می تواند مخاطب را وادار نماید مارک و کالا تورا با دوستانش به اشتراک بگذارد و برایت به حاذق‌ترین نحوه ، یعنی بازاریابی دهن به دهن ، سوای هیچ هزینه‌ای بازاریابی نماید .

البته بعضی اوقات وایرال شدن به واسطه محتوای خوب وقتگیر میباشد. پس ناچاریم مجال متعددی را چهت نیل به درآمد دل‌خواه خویش طاقت کنیم؟

مطلقا هر مشکلی رویکرد حلی داراست. این جا هم ما به یک موشک نیاز داریم. این موشک چه چیزی است؟ تبلیغات!

در واقع کلیه جا ثابت شد‌ه‌است که هنگامی محتوای خوب با تبلیغات مقصود‌مند دست به دست هم می دهند سروصدا می‌نمایند و زود‌خیس از چیزی که تصور کنی تورا به درآمد های میلیونی میرساند.

هم اکنون پرسش این جا میباشد :

کجا محتوا ساخت کنیم ؟
اشکال فرمت‌های ساخت و ساز محتوا در مشهد که نیاز هر کسب و کاری میباشد
ساخت‌و‌ساز محتوای متنی انشاء تایپ کردن وجود ندارد پس در نوشتنش اعتنا کن
۵ کلید طلایی که ساخت محتوا را برایت لبریز فایده‌خیس از مدام می‌نماید
چه‌طور شایسته ترین ماشین کرایه ای ساخت و ساز محتوا را گزینش کنیم؟
کجا محتوا ساخت و ساز کنیم ؟
در فضای وب نحوه‌ها و پلتفرم‌های متعددی برای نشر محتوا وجود داراست که یکسری آیتم از آنها از سایر پربیننده‌خیس، و ایجاد محتوا در آنان از سایر لبریز راندمان‌خیس میباشد. ۳ آیتم از این پلتفرم‌ها را با هم محاسبه می کنیم :

۱- اینستاگرام ( Instagram ) :
اولی و شایسته ترین پلتفرم برای ساخت محتوا و تبلیغات در کشور‌ایران اینستاگرام میباشد. اکنون میلیون‌ها مخاطب اهل ایران و فرنگی در اینستاگرام عمل می‌نمایند و روزمره تبلیغ‌های متعددی را مشاهده می‌نمایند و از برخی از آن ها استقبال شدیدی می‌نمایند.

شما هم می توانید با ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام به طور با صرفه ، از این مجال برای درآمدزایی بیشتراز اندازه استعمال فرمائید.

علاوه بر این، تبلیغات در اینستاگرام نیز بسیار لبریز راندمان میباشد و به نسبت بازدهی بالایی که داراست از هزینه‌های قابل قبولی برخوردار‌است. در شکل رغبت میتوانید برای تبلیغ در اینستاگرام با مشاورین اساس محتوا در باب باشید.

۲- تلگرام ( Telegram ) :
دو‌مین کانال اجتماعی مالامال‌طرفدار در جمهوری اسلامی ایران تلگرام میباشد که تا کنون بیش تر از ۵۰۰ میلیون نصب فعال دارااست.

این روز‌ها شبکه‌های فروشگاهی متعددی در تلگرام کار می‌نمایند و بخش اعظمی از ما دست کم یک خرید اینترنتی از شبکه‌های تلگرامی داشته‌ایم .

شما میتوانید با ساخت‌و‌ساز محتوا در تلگرام و فعال سازی یک تبلیغات معمولی تعداد متعددی از مخاطبین مقصود خویش را جذب و آنها‌را به مشتری تبدیل فرمایید.

۳- گوگل ( Google ) :
پاسخ هر سوالی را که نمی‌دانیم مدام گوگل جواب‌گوی ما بوده میباشد. موتور جستجوی گوگل علاوه بر این که بستری برای بسط دانش و علم میباشد قادر است بستر بسیار قابل قبولی برای بازاریابی نیز باشد.

مزیت بزرگی که گوگل نسبت به بقیه پلتفرم‌ها داراست این میباشد که تنها با ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده و با صرفه میتوانی رده خیر و خوبی را در نتیجه ها جستجوی یوزرها به دست بیاوری. البته مشکلی که در بازاریابی موتور‌های کاوش وجود دارااست دعوا وقت گیر بودن آن میباشد. چیزی که در شبکه های عمومی نیست.

ایجاد محتوا در گوگل با ساخت‌و‌ساز محتوا در بقیه پلتفرم‌ها متعدد میباشد. محتوایی که در گوگل منتشر می گردد می بایست مطابق با الگوریتم‌های موتور‌های کاوش باشد. به محتوایی که مبنی بر الگوریتم‌های گوگل سئو گردیده باشد “محتوای بهینه سازی گردیده ” گفته میگردد .

غیر وابسته از گفت و گو پلتفرم مطلوب برای نشر محتوا، این پرسش نیز مطرح میباشد که : ” در چه فرمتی ساخت‌و‌ساز محتوا کنیم ؟ “

اشکال فرمت‌های ساخت محتوا در مشهد که نیاز هر کسب و کاری میباشد
در کل محتوا از جهت فرمت به ۴ مجموعه کلی تقسیم میشود :

۱- محتوای متنی :
محتوای متنی برای تارنما مانند اسکلت یک ساختمان حیاتی میباشد. در شرایطی که در وبسایتت هر فرمتی از محتوا را قرار میدهی به طبع می بایست از محتوای متنی نیز در کنار آن استعمال کنی; در غیر این شکل تارنما بی نقص نخواهد بود .

محتوای متنی علاوه بر بهینه سازی بایستی تبلیغ نویسی گردیده باشد. تبلیغ نویسی محتوا یک هنر و تخصص میباشد که میتواند استفاده کننده را به سمت غرض متبوع هدایت نماید و در اکثری از مواقع به شرط داشتن فرآورده و سرویس ها خوب و یا این که ارائه یک بها، میتواند باعث به فروش خواهد شد.

برای توصیه محتوای متنی seo گردیده میتوانی فرم جانور در شیت ” محتوای متنی ” توصیه خویش را تصویب کنی.

۲- محتوای گرافیکی ( تصویری ) :
محتوای تصویری بیشتر در لا به لای متن و یا این که در شبکه های عمومی مانند اینستاگرام، تلگرام، پینترست و…به کارگیری می شوند و بیشتر برای خودداری از خسته شدن استفاده کننده و گاها برای جابجایی معنی در یک مجال کوتاه استعمال می‌گردد.

۳- محتوای صوتی ( پادکست ) :
محتوای صوتی یک کدام از فرمت‌هایی میباشد که وقت استفاده کننده را نمی‌گیرد و در عین درحال حاضر قادر است مقاله را به وی منتقل نماید. در واقع انگیزه لبریز‌طرفدار بودن پادکست این میباشد که مخاطب قادر است در طول اجرا فعالیت‌های روزانه خویش از پادکست به کار گیری نماید.

برای پیشنهاد پادکست با شایسته ترین کیفیت و بها با شایسته ترین گوینده‌ها میتوانی بعد از مراجعه به ورقه ” پیشنهاد پادکست ” و مشاهده مثال فعالیت‌ها گوینده مد لحاظ خویش را گزینش کنی و پادکست فردی سازی گردیده خویش را به لهجه دل‌خواهت از ما اخذ کنی.

برای مثال به پادکستی که برایت قرار داده‌ام گوش کن و ببین که با چه سرعت و تاثیر گذاری مقاله را به استفاده کننده منتقل می‌نماید.


00:00
00:00

۴- ساخت و ساز محتوای ویدیویی ( کلیپ مارکتینگ ) :

اندیشه نمی کنم مشاجره محتوای ویدیویی نیاز به توضیح متعددی داشته باشد، چون در‌حالتی که مقداری در گفت و گو مارکتینگ رمز فن داشته باشی می دانی که همه متخصصین پررنگ بازاریابی محتوا و ایجاد محتوا در فضای مجازی، ویدئو را پیش از هر نوع فرمتی پیشنهاد می‌نمایند.

در واقعیت ویدئو مارکتینگ میباشد که با رابطه عاطفی کارکشته که با استفاده کننده برقرار می‌نماید یک مارک را وایرال می‌نماید.

یکی‌از گونه های ایجاد کرد ویدئو تشکیل داد موشن گرافیک است که می توانی مثال‌هایی از آنان‌را در ورقه موشن گرافی ببینی.

از جمله به یک مثال محتوای ویدیویی توجه کن.

 

ساخت‌و‌ساز محتوای متنی انشاء تایپ کردن وجود ندارد پس در نوشتنش توجه کن
بخش اعظمی از اشخاص تصور می‌نمایند که تایپ کردن و ایجاد محتوا یک عمل بسیار بی آلایش و پیش پا افتاده میباشد و هر فردی می تواند چندین لغات را پشت هم بنویسد و یک محتوا ساخت‌و‌ساز نماید.

این مقاله درست میباشد که هر شخصی اعم از کارشناس و غیر دارای تخصص می تواند راجع به هر موضوعی یک نوشته وقت گیر بنویسد، البته در دنیای مدرن به‌این فعالیت انشا تایپ کردن می گوییم خیر ساخت و ساز محتوا.

محتوای متنی در واقع نوشته‌ای میباشد که غرض آن ارائه داده ها در زمینه‌ی یک زمینه خاص به یوزرها است . فرق محتوای متنی با یک نوشته ساده در اصولی تایپ کردن آن میباشد. در تایپ کردن یک نوشته معمولی، شما هیچ گاه به اصول بهینه سازی توجهی نمیکنید. البته در تایپ کردن محتوا بایستی مفاد متعددی رعایت خواهد شد که در پایین به یک سری گزینه از آن ها اشاره می کنیم :

۱- کلمه ها کلیدی :
در ساخت‌و‌ساز محتوا در مشهد لغات کلیدی بسیار دارای اهمیت می باشند. درخصوص عبارات کلیدی سه نکته اصلی وجود داراست که بایستی آنها‌را بدانید.

۱- به کار گیری از لغت ها کلیدی مالامال سرچ :

هنگامی یوزرها یک کلمه و واژه کلیدی را در گوگل سرچ می‌نمایند ، گوگل همه تارنما‌هایی که محتوایی مشمول آن واژه را در خویش مکان داده باشند به وی اکران می‌دهد‌. بدین ترتیب در شرایطی‌که شما در محتوای خویش از لغت ها کلیدی که بیشترین سرچ را دارا هستند استعمال نمایید‌، در حاصل کاوش، سایت شما نیز به یوزرها اکران داده شود. همینطور در ساخت محتوا تعداد تکرار واژه کلیدی آیتم نظرتان بسیار اهمیت داراست.

میتوانید با به کار گیری از ابزار‌هایی مانند Google trends یا این که Keyword planner کلماتی که بیشترین سرچ را دارا هستند پیدا نمایید.

۱- چگالی لغت ها کلیدی :

در‌صورتی‌که تعداد تکرار واژه کلیدی در محتوای شما کمتر از حد نرمال باشد ممکن میباشد مخاطب نتواند به تارنما شما دارای ارتباط گردد و به مکان رابطه با شما با رقیبانتان رابطه برقرار نماید، و در حالتی‌که تعداد تکرار واژه کلیدی شما بیش تر از حد مجاز باشد، گشوده هم برا شما نقص‌ ساز گردد.

تعداد دفعات تکرار واژه و کلمه کلیدی به صورت معدل بایستی ۲٫۳ % در مجموع نوشته‌ی‌علمی شما باشد. از جمله در صورتیکه نوشته ی علمی شما دارنده ۱۰۰۰ واژه و کلمه هست می بایست حداکثر ۲۳ توشه از کلمه و واژه کلیدی در محتوای خویش استعمال نمائید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳:۰۵ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.