مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

تولید محتوا در مشهد چگونه و با چه ابزارهایی انجام میشود.

در این مقاله در مورد تولید محتوا در مشهد صحبت میکنیم

. Canva

نرم افزار ساخت محتوا در اینستاگرام - Canva

این نرم افزار، یکی‌از بی نقص‌ترین ابزارها در قضیه صفحه آرایی میباشد. همان گونه که در عکس می‌بینید، قالب‌های مهیا متعددی برای پست و استوری در Canva وجود دارا هستند که میتوانی به راحتی از آنان به کارگیری فرمائید. شما با به کارگیری از این نرم افزار میتوانید محتواهای جذابی ساخت و ساز فرمایید و در انتها با فرمت‌های متعدد PNG، JPEG و ... دانلودشان نمائید.

2 . Picsart

نرم افزار ساخت‌و‌ساز محتوا در اینستاگرام - Picsart

Picsart یک کدام از دوستداشتنی‌ترین اپلیکیش‌های ادیت و صفحه ارایی عکس میباشد. عمل کردن با این نرم افزار، بسیار شل میباشد، پس ابداً مکان نگرانی وجود ندارد. از خصوصیت‌های دیگر آن میتوان به ابزارهای رشته‌ای مثل crop، clone، افکت‌های عکس، افزودن استیکر، متن و عکس اشاره نمود.
3 . VSCO

نرم افزار ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام - VSCO

با یقین، یکی خاص‌ترین ابزاراهای ادیت عکس VSCO میباشد. با این نرم افزار میتوانید مثل رشته‌ای‌ها عکس ادیت فرمائید، به عکس‌های خویش غربال اضافه فرمائید، رنگ‌ها را تهیه و تنظیم نمایید و ...
4 . Storymaker

نرم افزار ساخت محتوا در اینستاگرام - Storymaker

قسمت استوری اینستاگرام، یک قسمت پر طرفدار میباشد و ما بایستی غایت تلاش خویش را بکنیم که به جذابیت استوری‌هایمان اضافه کنیم. با نرم افزار Storymaker می توانید استوری‌های باحال‌تری بسازید. هر فونتی که دوست دارید تعیین نمائید و خروجی‌های کیفیت عالی بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۱:۵۴:۲۶ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.