مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

بخش اصلی کسب درآمد از یوتیوب : گروه مخاطبان

تعیین مجموعه مخاطبان، قسمت اساسی دیگر در تولید محتوا در مشهد میباشد. بعضا تولیدکنندگان محتوا از به عبارتی در آغاز کوشش می‌نمایند تا همگی یوزرها جهان را به سمت خویش جذب نمایند و عموما نیز در‌این مسیر دلزده میگردند. به طبع ساخت و ساز محتوایی که برای کلیه‌ی عموم دیدنی باشد، نیاز به تجربه‌ای بسیار زیاد در خصوص تنظیم‌کنندگی ویدئو دارااست و شاید تولیدکنندگان فردی درین مدل، به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد.
دسته مخاطبان مقصود را کوچک اما خاص تعیین فرمایید

راه‌حل اثرگذار برای تعیین دسته مخاطبان، تحقیر کردن بعدها آن‌ها و کارایی برای جلب اعتنا مستمر همین دسته کوچک میباشد. به‌تیتر نمونه، اکثری از شبکه‌های پیروز یوتیوب، اختصاصی عشق و علاقه‌مندان به بازی میباشند. شبکه‌های زیادی نیز برای عشق‌مندان به ورزش و بدنسازی وجود دارااست. این شبکه‌ها با دقت بر مجموعه منحصربه‌فرد خویش، محتوای دیدنی برای آن‌ها ایجاد می‌نمایند و همین دسته، هنگامی در بعد ها جهانی به محتوای شبکه جذب می‌گردد، تعداد یوزرها را به‌طور قابل توجهی ارتقا میدهد.
تعامل با مخاطبان

رابطه با مخاطبان در دنیای امروز کسب‌وکار، از پیش‌نیازهای اساسی هر کار میباشد. درواقع یوزرها شبکه شما انتظار دارا هستند تا مدام، رفتاری صمیمانه داشته باشید و به سؤالات، ایده ها و نقدها آنان برخورد علامت دهید. کانالی که فقط به ایجاد محتوا پرداخته و ارتباطی با مخاطبان ندارد، مشابه یک ماشین میباشد که هرچند جالب، ولی نمی‌تواند صلح و دوستی همیشگی باشد.
ویدیوهای آموزشی ساخت و ساز نمائید

یکی‌از جالب ترین موضوعات برای عموم فراگیری میباشد. آری ویدیوهای آموزشی همگی مکان عالم در هر پلتفرم یا این که کانال اجتماعی دوست داران خاص خودش را دارااست. کوشش نمائید در حوزه ای که تخصص دارید یادگرفتن دهید. فراگیری های خاص یا این که فراگیری هایی همگانی خیس که نیاز اساسی عموم میباشد.

به عکس پایین نگاه فرمائید. مشاهده کنید کلیپ نخستین چه عنوانی داراست و چقدر هم چشم گردیده‌است. فراگیری دادن چیزهایی که حقیقتا عموم دنبالش می باشند منجر می‌گردد بازدید ویدیوهای شما به صورت ناگهانی ارتقاء یابد.
ویدیوهای انتقاد و ارزیابی ایجاد نمایید

یکی از دیگر از پربازدید ترین موضوعات انتقاد و تحلیل میباشد. از عیب گیری و چک تلفن همراه های گوشی گرفته تا فیلم های اهل ایران و فرنگی! مدام انتقاد و آنالیز برای عموم جالب بوده میباشد. شما با ایجاد ویدئو های عیب گیری و نظارت می‌توانید بازدید شبکه یوتیوب خویش را به طور شگفت انگیزی بالا ببرید.

تا دلتان هم بخواهد قضیه برای عیب گیری کردن وجود دارااست. صرفا بایستی تصور کنید چه موضوعاتی برای انتقاد و حساب کردن میتواند برای عموم دیدنی باشد.
برای ویدئو تیتر دیدنی بگذارید

می بایست برای ویدیوی خویش عنوانی گزینش نمایید که دیدنی باشد و سبب ساز خواهد شد اشخاص بیشتری ترغیب به دیدن ویدیوهای شما شوند. تیتر مدام در هر جا اساسی بوده و در یوتیوب هم اصلی خواهد بود.

در شرایطی‌که ویدیوی شما تیتر خیر نداشته باشد انتظار نداشته باشید که چشم خواهد شد. حتی در صورتی محتوای خیلی خیر و خوبی هم در ویدیوی شما ارائه گردیده باشد!

در نقطه پایان فراموش نکنید که محتوای ویدیویی نیز نیاز به باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش دارااست. شما می بایست در تعیین کلیدواژه، برچسب و تیتر برای ویدیوی خویش نیز توجه نمائید. رعایت این مورد ها صرف‌حیث از پلتفرم، در کلیه‌ی خدمت‌های تکثیر کلیپ الزامی میباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰:۰۹ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.