وصال به مقصود
لینکدین صاحب خانه جامعهای متشکل از بیش تر از 575 میلیون کارشناس در سراسر دنیا میباشد. اصلی وجود ندارد که مشتریان شما چه افرادی می باشند، نسبتاًً به صورت جدا درین تولید محتوا در مشهد حضور دارا هستند و شما میتوانید با مشخص و معلوم کردن فیلترهای مطلوب برای جهتدهی به کمپینها به کار گیری فرمایید.
رابطه
یک استراتژی محتوای موءثر تنها وصال به اشخاص مطلوب وجود ندارد بلکه وصال به آنها در زمینه ی مطلوب میباشد. این میتواند یک بحران گرانقدر برای بازاریابان باشد که در فضای اجتماعی عمل مینمایند، چون معمولاً اشخاص در جستجوی محتوای رشتهای میباشند. کشف محتوای رشتهای اثرگذار برهان ورود بخش اعظمی از اعضاوجوارح میباشد. لینکدین نسبتاًً مدام یک فضا برتر برای دستیابی به خریداران و تصمیم گیرندگان به روشی دارای ربط میباشد.
تطبیق پذیری
استراتژیهای بازاریابی محتوای امروز می بایست مشتمل بر گونه های مختلفی از مطالب باشد، از پستهای متنی گرفته تا اینفوگرافیک، کلیپ و مورد ها دیگر.
شما میتوانید به راحتی کلیه این مدلهای گوناگون را در ترکیبی از محتوای خویش در لینکدین بگنجانید. از آنجا که بازاریابی محتوای بصری برای ساخت و ساز شرکت کردن اجتماعی یکدستخیس فعالیت مینماید، قضیهی قابل قبولی برای بازاریابان استراتژیک میباشد.
ساخت و ساز ارتباط
استراتژی بازاریابی محتوایی یک مراحل بلندمدت میباشد. مطمئناً، اجرای تبلیغات موقتا قادر است پر ارزش باشد، ولی هیچ چیز با اهمیتخیس از تولید رابطه ها رشتهای دارای اعتبار و سفت وجود ندارد. تبلیغات در لینکدین مجرای ارتباطی شما برای دیدهاندازها، همیاران، همتایان، اینفلوئنسرها و رهبران کسبوکار در سراسر عالم میباشد.
اندازهگیری
یکیاز مهمترین موادسازنده استراتژی بازاریابی اندازهگیری و باصرفهسازی مداوم میباشد. اصلی وجود ندارد که از کدام تاکتیک به کار گیری می کنید، نسبتاًً مدام می بایست خویش را بهبود ببخشید. از روش این کانال اجتماعی می توانید به انبوهی از ابزارهای تحلیلی دسترسی پیدا فرمائید تا بتوانید عده ای که با محتوای شما تعامل داراهستند را پیدا نمایید.
کلام آخری
درین راهنما، تلاش کردیم هر آنچه برای بازاریابی محتوا و تبلیغات در لینکدین نیاز دارید را برای شما تودهآوری و ذکر کنیم. در حالتی که در کنار بقیه کانالهای اجتماعی از لینکدین برای پرورش کسبوکار خویش به کار گیری می کنید بهتر میباشد طرزی به کارگیری از این کانال اجتماعی برای بازاریابی محتوا را بیاموزید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: