مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

تولید محتوا در اینستاگرام

از آینده خبر بدهید


با خبر کردن از آینده بیزنس اینترنتی خویش یکی ایده های تولید محتوا در مشهد اینستاگرام میباشد.در‌حالتی که مال خاصی را قرار میباشد بیاورید یا این که سرویس ها خاصی را قرار میباشد در آینده ارائه دهید از آن خبر دهید.

اشخاصی که پیگیر شما می‌باشند مدام از این نوع محتوا استقبال می نمایند قطعا چشم اید که برخی از خواننده ها در پیج اینستاگرام خویش اعلام می نمایند که در آینده قطعه فلان را منتشر خواهند کرد این به عبارتی خبر از آینده میباشد.

ولی خیلی درباره ی جزئیات آن کلام نکنید چرا‌که ممکن میباشد رقبای شما دقیقا به عبارتی ایده ی شمارا پیاده سازی نمایند البته در توان معرفی آن اشکالی ندارد و این گزینه هم یک ایده ایجاد محتوا برای برای اینستاگرام میباشد.

 


10-محتواهای بی رابطه به بیزنس شما

مراقب محتواهایی که به تجارت شما ندارند باشید خاطرم می‌باشد یکی‌از عده ای که ما عمل ساخت‌و‌ساز محتوا برای آن ها جاری ساختن می دادیم و تحت عنوان مشاور در کنار آنان بودیم یک کمپانی بیمه بود که عکس ها و ویدیو هایی در پیج خویش منتشر میکرد که هیچ ربطی به تجارت وی نداشت و زمانی با وی حرف کردم که چرا این فعالیت را میکنید گفتند که اینجانب به‌این عکس یا این که ویدیو عشق و علاقه داشتم و آن را منتشر کردم.

این ایده به هیچ وجه ایده ی جالبی وجود ندارد و خیلی برای صحفه اینستاگرام شما مضر میباشد هر که یک پیج بیمه را دنبال می نماید دنبال داده ها در زمینه‌ی بیمه میباشد مسلما دنبال دیدن عکس یک هنرپیشه یا این که خواننده وجود ندارد در حالتی‌که بخواهد این خواننده را دنبال نماید پیج خودش را دنبال می نماید.

پرسش اینجاست پس بایستی چه عمل کنیم؟سفارش اینجانب به شما این میباشد که در وهله اولیه همت فرمایید ابدا عکس یا این که ویدیوی نامربوط به بیزنس خویش را در پیج خویش منتشر نکنید و در‌صورتی‌که هم میخواهید منتشر فرمایید بایستی آن را یک ربطی به تجارت خویش بدهید.

برای مثال یک کدام از تالار های زیبایی که ما در مسئله ساخت و ساز محتوا به آن‌ها مشورت می دادیم یک عکس خنده داراست راجع به اثرات قرنطینه بر روی مشتریان تالار های زیبایی منتشر کرده بود که جذاب بود پس ایده های ایجاد محتوا برای اینستاگرام کلیه جا می‌باشند صرفا می بایست کمی تصور کنید و به در نزدیکی خویش به آنان اعتنا نمائید و آن‌ها را شکار نمایید.


11-انتقاد دیگران مشهور تجارت خویش

یکی از دیگر از کارهایی که می‌توانید جاری ساختن دهید می‌توانید تجارت های حوزه خویش را انتقاد نمائید بدی ها و خیر های آن ها را بگویید.عیب گیری در صورتی‌که مودبانه و به جا باشد هیچ اشکالی ندارد ولی کوشش فرمایید با عیب گیری بد برای خویش دردسری ساخت‌و‌ساز نکنید و طوری انتقاد خویش را تیتر فرمائید که به آن ها بر نخورد.


12-ایده ایجاد محتوا اینستاگرام با جواب به سوال های مشتریان

در شرایطی‌که در اینستاگرام فعال می‌باشید قطعا برای شما هم اتفاق افتاده در دایرکت از شما سوالاتی راجع‌به تولیدها و خدماتی که دارید پرسیده خواهد شد.همین سوالهای شایسته ترین محتوا برای شیت اینستاگرام شما می باشند شما کافیست در فریم دوربین ظواهر گردید و به سوال ها آن ها جواب بدهید.

در صورتیکه مخاطبان شما تعدادشان معدود میباشد و سوالاتی هم از شما نپرسیدند هیچ اشکالی ندارد کافیست محرمانه به پیج رقبای خویش بزنید و مشاهده کنید در کامنت ها یوزرها چه سوالاتی را مطرح کرده اند. شما هم دقیقا از به عبارتی سوال های محتوا ایجاد نمائید و در پیج خویش درج فرمایید.

توصیه می‌کنم به طبع در فریم دوربیین ظواهر گردید حتی در شرایطی که گردیده با تلفن همراه از خویش یا این که همیاران خویش بخواهید از شما فیلم بگیرند و در پیج خویش درج نمائید.

یکی‌از دیگر از رویه های جستن سوال های مشتریان به کارگیری از استوری میباشد.اینستاگرام ابزاری داراست که شما می‌توانید با استفاد از آن سوال ها یوزرها را بگیرید و آنان‌را تبدیل به محتوا نمائید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳:۴۳ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.