مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

ابزارهای تولید محتوا

در حالی که CMS به شما در رئیس محتوایتان یاری می‌نماید، تولید محتوا در مشهد در ساخت و ساز آن نقشی داشه باشد. در اینجا ابزارهای ساخت محتوا مفیدی را معرفی خوا‌هیم کرد. این موردها به ویژه در حالتی‌که اثر گذار میباشد که نتوانید از کسی برای ساخت‌و‌ساز محتوا یاری بگیرید و ناچار باشید به تنهایی آن را جاری ساختن دهید. از GIF گرفته تا اینفوگرافیک، این ابزارهای ایجاد محتوا به شما یاری می‌نمایند، سوای دقت به اینکه چه نوع محتوایی را ایجاد میکنید مانند یک شخص رشته‌ای در ساخت محتوا به حیث برسید.

اپ Canva در ساخت‌و‌ساز طرح‌هایی خوشگل برای هر پلتفرم، از تبلیغات اجتماعی گرفته تا صورت بوک، پوشش تصاویر تا اینفوگرافیک ها به شما یاری دهد. این نرم‌افزار دارنده قالب‌های زیبایی شناختی میباشد که می توانید با استعمال از آن رنگ‌ها، تصاویر و متون را به طور بدون‌پول تهیه و تنظیم فرمائید.
برنامه Giphy، گیف ها را جایگزین ایموجی ها می‌نماید به همین برهان یک شیوه قابل قبول برای ارائه محتوا به حساب می آید. Giphy به شما این قابلیت را میدهد میلیون‌ها GIF از قبلی تولید گردیده را در مقر داده خویش، کاوش نمائید یا این که حتی خودتان یک گیف نو بسازید.
Vidyard یک سیستم ادله میزبانی کلیپ بوده که برای بازاریابان تاسیس شده است. این اپ به شما این قابلیت را میدهد تا کلیپ خویش را با افزودن دکمه‌های لایه، متن یا این که دکمه‌های CTA، آزمایش کولر، رونویسی و خصوصیت‌های seo سفارشی نمائید.
SurveyMonkey یک پلتفرم ساخت‌و‌ساز نظرسنجی میباشد. چرا احتمال دارااست که به اینگونه چیزی احتیاج داشته باشید؟ چون یک بازاریاب خوب می داند که برخورد مشتری برای یک کمپین بازاریابی کارآمد، بسیار اصلی میباشد.
MakeMyPersona یک ابزار بسیار خوب خویش HubSpot میباشد که به شما در پروسه ساخت پرسونای خریدار یاری می‌نماید. می توانید یک سندی را تحت عنوان مرجع مجموعاَ فرایند ساخت‌و‌ساز محتوا، ایجاد فرمائید.
Anchor ابزار پادکست برای مبتدیان میباشد. این اپ بدون پول بوده و به شما قابلیت و امکان می دهد تا نصیب‌های نامحدود را ضبط و ذخیره فرمایید و می توانید به راحتی در هر پلتفرمی آن را بار گذاری کنید.

این لیست، یک لیست جامع از ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد که کل آن‌ها بسیار کاربردی و موءثر می باشند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۵:۲۶ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.