از مزایای ساخت و ساز محتوای صوتی می شود به موردها تحت اشاره نمود:
● شبکه جدیدی از داده ها را برای مصرف کننده آماده مینماید تولید محتوا در مشهد که ممکن میباشد باعث به مشتری نو گردد.
● قادر است برتری رقابتی در قبال رقبایی به دست آورد که به فضای محتوای صوتی وارد نشدهاند
● به دسترسی به داده ها امداد مینماید.
● میتواند دنبال کنندگان پروپاقرصی را جذب نماید که پادکستها را که بصورت هفتگی تهیه می شنوند.
● صدای شخصیتی یا این که قابل تکرار بیشتری برای یک سازمان ساخت و ساز نماید.
● روشی شلخیس برای یوزرها میباشد که با محتوا مشغول شوند و نرخ راندمان بالاتری را به همدم داشته باشند.
● بر پایه ی فضای ابری میباشد و فاقد محدودیت دشوار افزاری میباشد.
چرا محتوای صوتی را برای استراتژی بازاریابی محتوای خویش گزینش فرمایید؟
عارضه ها متعددی برای تعیین بازاریاب برای تولید محتوای صوتی وجود دارااست.
اولین برهان این میباشد که، ژانرهای سنتی و مبنی بر متن دیگر در همین سالها از جذابیت کافی برخوردار نیستند. برای توفیق در فضایی که گونه های محتواها در آن ساخت و ساز میشود، و در جایی که متون دست کم ۵۰ درصد قیمت خویش را از دست دادهاند، بازاریابها برای ساختوساز تعامل می بایست بیرون از باکس متن تفکر نمایند.
مبتنی بر حیث Activate، محتوای صوتی منطقی میباشد. ایندستور بدان باعث میباشد که بعداز کلیپ تحت عنوان قالب ترجیحی اشخاص، محتوای صوتی در ستون دوم میباشد. یک آمریکایی میانگین هر روز پنج ساعت فیلم و دو ساعت محتوای صوتی اخذ مینماید.
Activate اخذ که اشخاص هفت ساعت در روز را صرف کارهایی غیر از شغل خویش مینمایند. با محصور بودن زمان ها فراغت، صدا از اهمیت بیشتری برخوردار میگردد. این فرمان از آن روست که اشخاص می توانند پادکستها و زمانهای صوتی را هنگام جاری ساختن عمل دیگری - مانند دویدن، پیاده روی، ورزشگاه یا این که شغل های منزل - گوش دهند.
از آن جا که محتوای ویدئویی به مکان یک شم به دو شم نیاز دارااست، محصور کنندهخیس میباشد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: