مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

رقبای خود را معلوم کنید و لیستی از آن­ها را در اختیار داشته باشید

شاید نادر تالیف کننده­ای باشد که به نوشته خویش ایمان نداشته باشد، همگی تالیف کننده­ها از تولید محتوا در مشهد منابع دارای اعتبار به کارگیری می­نمایند و در رابطه درستی نوشته خویش اعتقاد بی نقص دارا‌هستند ولی هنگامی­که مولف ها همه از ی اصول تبعیت می­نمایند استدلال پیشرفت رقبا چه میباشد؟ برای این عمل شما بایستی لیست رقبای خویش را در چنگ تالیف کننده قرار دهید تا مطالب منتشر گردیده به وسیله مولف­های آن­ها را بشناسد و با مطالعه مطالب آن­ها به نقاط ضعف خویش و ولی نقاط قوت فر حریف پی چیره شود. این یک جرقه برای پیشرفت دسته ساخت و ساز محتوا شما خواهد بود.
بیشتر بدانید نگارش محتوا چه می باشد و چه اصولی دارااست؟
به چیزی که می خواهید بنویسید خوب تصور کنید!

پیش از اینکه استارت نمایید به محتوا نویسی، می بایست نخستین تصور کنید که چه چیزی میخواهید بنویسید؟ اولیه از کلیه آن مطالبی که می خواهید در خصوص آنها بنویسید را در وبسایت‌ها و مجلات پیگیری نمایید. با به کار بستن از اخباری که مربوط به زمینه کاری شما میباشند کارایی نمائید بروز باشید. بروز بودن خیلی می تواند به شما در تایپ کردن یک محتوای مطلوب یاری دهد.

هنگامی که شما به یک مقاله عشق دارید و می خواهید راجع به آن بنویسید قضیه را با مجموعه خویش دربین بگذارید و از ایده و نظرها آنان استعمال نمائید. بدترین اشتباهی که بین ایجاد کنندگان محتوا می‌اقتدار روئت کرد این میباشد که آنان اکثر وقت ها محتوایشان را برای راحتی فعالیت خودشان، اسکن می‌نمایند. البته این عمل اشتباهی میباشد که نباید صورت پذیرد.
گام دوم لیستی از عبارات کلیدی هدفتان را تعیین فرمائید

درین نصیب از یادگرفتن ساخت و ساز محتوا مجانی دیجیتالی ما به شما میگوییم که لیستی از عبارات کلیدی که در لحاظ دارید را تنظیم نمایید. استارت نمائید به تایپ کردن راجع به یک کدام از همین لغت ها کلیدی در شرایطی‌که داده ها متعددی در ارتباط نوشته ندارید میتوانید با ابزارهایی که لغت ها کلیدی شمارا گرفته و یک عبارت درباره‌ی آن واژه و کلمه به شما می دهند یاری بگیرید. تارنما‌های متعددی میباشند که‌این عمل را اعمال می دهند که یک کدام از این وبسایت‌ها ubersuggest میباشد.

فراگیری ایجاد محتوا بدون پول برای تبدیل شدن به یک دارای تخصص ماهر
گام سوم تایپ کردن یک تیتر جالب برای محتوا

کسانی که ساخت محتوا را آغاز کرده‌اند و فراگیری‌ها را دنبال نکرده‌اند. متاسفانه برخی چشم گردیده که تیتر‌های قابل قبولی برای محتوایی که می‌خواهند ساخت‌و‌ساز نمایند نمی‌نویسند. تایپ کردن یک تیتر دیدنی برای محتوا خویش می تواند یک امتیاز مثبت و اساسی در تلاوت آن محتوا و جذب استفاده کننده باشد.

بطور نمونه محتوایی که میخواهیم ساخت کنیم در زمینه‌ی لاغری میباشد. یک تالیف کننده یا این که یک سازنده محتوا که اخیرا عمل خویش را آغاز کرده عنوانی که برای این مقاله گزینش می‌نماید این میباشد: ” فراگیری لاغری ” ولی یک مولف رشته‌ای این تیتر را چنین می‌نویسد : ” 7 رویه برای لاغر شدن که شما نمی‌دانید! ” به حیث شما کدام تیتر می تواند استفاده کننده را به سمت خویش بکشاند؟ پس تایپ کردن تیتر دیدنی نکته مهمی در یادگرفتن جامع ساخت و ساز محتوا وبسایت میباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۳:۰۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.