مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

راه های کسب درآمد از تولید محتوا

گوش دادن به پوشه های صوتی یا این که دیدن ویدیوهای آموزشی خیلی تولید محتوا در مشهد شل خیس از تلاوت یک PDF میباشد. به همین خیال و خاطر بایستی به تفکر مخاطبان خویش باشید. بایستی بدانید بیشتر چه فرمت‌های محتوایی به دردشان میخورد و برایش پول پرداخت می‌نمایند!

ساخت فولدر های صوتی یا این که ویدیوهای آموزشی عمل چندان مشقت وجود ندارد! اولی فعالیت این میباشد که یک ویس رکوردر تهیه و تنظیم فرمایید. آن‌گاه با به کارگیری از قابل انعطاف افزارهایی نظیر Adobe Audition صدای ضبط گردیده خویش را تهیه فرمایید.

همینطور با قابل انعطاف افزارهایی مثل Snagit میتوانید از شیت اکران سیستم خویش فیلم بگیرید.

حقیقتا عمل رنج وجود ندارد! برای ساخت‌و‌ساز فولدر صوتی کافی میباشد به عبارتی نوشته‌ی علمی‌ای که نوشته اید را به صوت تبدیل فرمایید. یا این که برای ساخت و ساز کلیپ هم، نوشته‌علمی‌ای که نوشته‌اید را عنوان وار در پاورپوینت توضیح دهید و فیلم بگیرید.

اما در ویدیوهای آموزشی که نگرش‌ی اجراِ کاری، فراگیری داده می شود بایستی اشراف کافی داشته باشید.
5. ایجاد محتوا مبتنی بر بهینه سازی و سئو

در شرایطی‌که پول کافی برای تبلیغات تولیدات یا این که سرویس ها خویش ندارید. می بایست از بهینه سازی وبسایت به کارگیری فرمائید. در واقع با seo کردن محتوای خویش از روش گوگل و دیگر موتورهای کاوش، ترافیک جذب می کنید. هرچقد محتوای شما بهتر بهینه سازی خواهد شد، شانس بیشتری برای چشم شدن خواهد داشت. اکثر کسب و شغل های اینترنتی چیره، بیشتر ترافیک خویش را از گوگل اخذ می‌نمایند که‌این نوع بازدید بسیار هدفمند میباشد و با seo اعمال می‌گردد.

برای اگاهی از سرویس ها seo و seo گروه مارک ایده، کلیک فرمایید.
6. استراتژی ساخت محتوا

برای بالا بردن ترافیک خویش نیاز وجود ندارد هر روز یک‌سری نوشته ی علمی بگذارید تا بازدید بالایی داشته باشید. می بایست در ساخت محتوا استراتژی داشته باشید. استراتژی محتوا به صورت خلاصه یعنی: محتوایی ایجاد نمایید که نیاز اساسی کاربر باشد و بر پایه ی لغات کلیدی پربیننده درج شده باشد.

درصورتی که بتوانید این طور محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید دیگر نیاز به ساخت‌و‌ساز محتوا ی انبوه ندارید. با محتوای نادر هم میتوانید تجارت خویش را به مخاطبانتان معرفی نمائید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۸:۵۱ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.