مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

کاغذها جای زیادی می‌گیرند

در دنیای مصرف‌گرای مدرن با محصول ها و سرویس ها طراحی سایت اختصاصی بی‌شماری که در آن عرضه می‌شود، تبلیغات به روش‌ی سنتی نیازمند آن میباشد که نمایندگان فروش وسعت متعددی از کاتالوگ‌های پرینت گردیده را با خویش بدین طرف و آن طرف ببرند که به هیچ وجهً فعالیت جالبی وجود ندارد و افزون بر آن، موجب اتلاف وقت و انرژی نیز میگردد.

فعالیت کردن با کاتالوگ‌های چاپی مجال متعددی می برد
مسلماً این اصطلاح که «وقت طلاست» را شنیده اید. درصورتی که قرار باشد مشتریان و نمایندگان فروش با کاتالوگ‌های تعالی و سرگردان کننده‌ی چاپی راز و کله بزنند و همت نمایند از آنان رمز در آورند، کشف کردن داده ها گزینه نیازشان ممکن میباشد به مجال و انرژی متعددی نیاز داشته باشد. اکثری از وقت ها، کاوش در‌پی جزئیات جنس در یک کاتالوگ چاپی، به زحمتش نمی‌ارزد.

هزینه‌های چاپ کاتالوگ‌ها بیش تر از بهره‌ آن‌هاست
چاپ کردن کاتالوگ‌ها کاری هزینه‌بر میباشد. بخش اعظمی از کسب و امور به ازای هر یکسری ماه و یا این که بیشتر فقط یک کاتالوگ را عرضه می‌دازند. در‌صورتی‌که احیاناً در کاتالوگ غلط چاپی وجود داشته باشد و یا این که داده ها مندرج در آن از لحاظ هنگامی سابق گردیده باشد، باید تا چاپ ورژن‌ی بعدی آن طاقت شود. دادن داده ها نادرست (و ناتوانی در تصحیح سریع و به موقع آن) ممکن میباشد به وجهه‌ی کمپانی شما زخم برساند.

آیا کاتالوگ دیجیتال گزینش مطلوب‌تری میباشد؟
اشکال مختلف کاتالوگ‌های دیجیتالی، امروزه در بازار فروش محصول ها، دوست داران متعددی پیدا نموده است. علل آن را می‌اقتدار در مورد ها تحت خلاصه کرد:
• جامعه‌ غرض بزرگتر
تهیه و تنظیم‌ی کاتالوگ‌های آنلاین به‌ مکان اشکال چاپی، قابلیت ارائه و معرفی متاع به مشتریان بیشتری را فارغ از متحمل شدن هزینه‌های بالای چاپ و پخش خواهد اعطا کرد. بدین ترتیب می توانید تبلیغات بیشتری برای بیزنس خویش جاری ساختن داده و طیف مخاطبان خویش را توسعه دهید.
• قابلیت و امکان جستجوی شل‌خیس
کاتالوگ دیجیتال به مشتریان این قابلیت را خواهد بخشید که داده ها لازم خویش درخصوص متاع را به راحتی کاوش کنند. هرچقدر هم که کاتالوگ آنلاین شما تبارک و مبسوط باشد، مشتریانتان فورا می توانند داده ها مدنظر خویش مانند توضیحات، بها و یا این که تصاویر جنس را در آن بیابند.
• دسترسی عالی به داده ها کاتالوگ‌های دیجیتالی
نمایندگان فروش و نیز مشتریان میتوانند هرکجا که می باشند و بر روی هر دستگاهی بدین کاتالوگ‌های آنلاین دسترسی داشته باشند و دیگر اختلال حمل کاغذها و درنتیجه اتلاف وقت و انرژی وجود نخواهد داشت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طراحی سایت اختصاصی،


تاریخ : ۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۶:۵۱ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.