در هنگام تدوین استراتژی محتوا شما می بایست تولید محتوا در مشهد حالت تجارت خویش را به اعتنا چک نمائید. این محاسبه قادر است از جنبه های متعدد صورت پذیرد.
جنبه های تحت تجارت خویش را تحلیل فرمایید:
نظارت شرایط کمپانی
درین چک می بایست معلوم فرمائید که درآمدهای شما از کجا تامین میشود؟ بیشترین درآمد شما مرتبط با کدام قسمت میباشد؟ ادله درامد زا بودن این متاع و یا این که سرویس ها چه میباشد؟ آیا بازار به مال شما نیاز دارااست و یا این که صرفا به خیال مارک شما این فرآورده خریداری می گردد؟ تبلیغات انجام یافته روی این فرآورده به چه شکل میباشد؟ ساختار گروه فروش شما به چه شکل میباشد؟
نظارت مشتریان کمپانی
این قسمت از اهمیت بالایی برخورداراست در هنگام تدوین استراتژی محتوا و تحلیل موقعیت کسب وکار بایستی بهاین نصیب دقت ویژه ای داشته باشید. به دلیل آنکه این فعالیت بایستی گردد شما به پرسونای مشتری خویش پی برده و در راستای منظور های آنان گام بردارید. در فیض تجارت شما پیروز خیس شود. دراین نصیب میتوانید از خویش بپرسید که مشتریان شما چهطور جذب کمپانی میگردند؟ چهگونه از تیم شما خرید می نمایند؟ خرید ها به طور آنلاین جاری ساختن میگردد یا این که تلفنی ایفا میشود؟
موضوعات مرتبط:
برچسبها: