اصلی میباشد که بفهمیم غرض تولید محتوا در مشهد کاوش تجاری میباشد یا این که تبادلاتی.
البته در حالتی که می خواهید این مرحله را حرفه ایخیس اجرا دهید، بایستی تماما در جزئییات ظریف گردید.
مثلا، واژه و کلمه کلیدی “noise canceling headphones” را در حیث بگیرید.
غرض تبادلاتی بسیار تواناای پشت این کلمه و واژه میباشد.
ولی دقیقا به چه مفهوم میباشد؟
از آن جهت تبادلاتی میباشد که استفاده کننده می خواهد همین حال خریدش را اعمال دهد؟
یا این که از آن جهت که مخاطب هنوز داراست آیتمهای متبوع را مدل و سنگین مینماید؟
جواب، اکثر زمان ها در نتیجه ها کاوش پنهان میباشد.
همان گونه که می بینید، کسی کهاین عبارت را کاوش مینماید، هنوز در فرایند نخستین فرآیند خرید میباشد. پس محتوایی می خواهند که تبادلاتی باشد...ولی موردهای زیادی را به آن ها ارائه دهد.
بیایید نگاهی به یک نمونه دیگر از آنالیز توسعه یافته غرض جستجوی مخاطب بیندازیم: “how to do a burpee”.
البته یوزرها چه نوع محتوایی میخواهند؟
یک پست لیستی؟ یک کیس گزینه مطالعه؟ کلیپ؟
با اعتنا به SERPها، متوجه میشوید که اشخاص یکسری فرایند ایفا فعالیت می خواهند.
(در واقع، اکثر اشخاصی که لغات “How to” را کاوش مینمایند، درپی فراگیریهای قدم به قدم میباشند.)
پس چنانچه میخواهید برای آن عبارت درجهتان بالا برود، پیشنهاد میکنم پستی ایجاد نمایید که در آن روند اجرا شغل را توضیح داده باشد.
همینطور مراحلی که در مجموع توضیح داده گردیدهاند، می تواند وب سایت شمارا در جعبه جواب پر رنگ(Featured Snippets) قرار دهد.
به عنوان مثال، محتوای ما برای عبارت “how to rank higher on Google” در جعبه جواب پررنگ قرار گرفته میباشد:
موضوعات مرتبط:
برچسبها: