درحال حاضر به سراغ داستان گویی ویدئویی تولید محتوا در مشهد مارک LGدر یوتیوب برویم که در 16 ماه مه 2018 ویدئویی تحت عنوان «ماجرا ابداع ال جی - گرامیداشت 21 سال برندینگ بودن» برویم.
این ویدئوی 4 دقیقه و 39 ثانیه ای تا به اکنون 177 میلیون بازدیدکننده داشته میباشد. در واقع این کلیپ که برای گرامیداشت 21 سال شغل این مارک در هندوستان تهیه و تنظیم گردیدهاست، ماجرا پدری را داستان می نماید که در کلاس درس ریاضی پدرش، از در بین صد پرسش، صرفا به پرسش جواب درست میدهد.
میبینید که هیچ چیز شانسی وجود ندارد.
برای اینکه مطمئن گردید، خودتان روایت گویی ویدئویی مارک ال جی بر روی شبکه یوتیوب ال جی هندوستان در تاریخ 11 ماه مه 2017 را مشاهده کنید. تیتر این ویدیو این میباشد: “LG Astronaut Brand TVC Ad Film – 20 Years Anniversary Story Video – Life Is Good 2017.”
این ویدئوی سه دقیقه و 49 ثانیه ای تا به امروز 104 میلیون بازدیدکننده داشته میباشد و 20 سالگی حضور این مارک در هندوستان را با به کار گیری از یک نوستالژی گرامی میدارد. درین ویدیو قصه مادری داستان میگردد که دخترش والا گردیده و فضانورد گردیدهاست.
البته اندیشه نکنید این نقطه پایان ماجراست!
موضوعات مرتبط:
برچسبها: