مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

تجزیه و تحلیل خوانایی Yoast SEO

تجزیه و محاسبه خوانایی Yoast SEOبه شما امداد تولید محتوا تخصصی می نماید متنی بنویسید که قرائت و فهم و شعور آن سهل و آسان باشد. مهم ترین غرض این میباشد که خواننده‌گان متن را بخوانند و بفهمند در خصوص چه چیزی می نویسید. همینطور موتورهای کاوش شیدا محتواهای خوانا میباشند

! به همین عامل می بایست مدتی را برای تایپ کردن به گویش معمولی سپرده گذاری فرمائید.
تجزیه و بررسی خوانایی، مشتمل بر آنالیز مفاد پایین میباشد:

ارتفاع پاراگراف
ارتفاع گزاره
توزیع تحت تیتر
جمله ها پشت سر هم
استعمال از صدای منفعل
به کارگیری از لغت ها جابجایی
سهولت تلاوت
تکرار متن
در حالتی که متن خویش را بر طبق معیارهای بالا نوشته باشید، این پلاگین با یک بالت سبز به شما جایزه میدهد.

 

تجزیه و محاسبه بهینه سازی Yoast سئو
خوانایی متن ضروری میباشد، ولی در شرایطی‌که می‌خواهید برگه ای در خور، برای موتور کاوش ساخت نمائید، مورد ها بیشتری برای تمرکز وجود دارااست. به همین عامل میباشد که ما یک ابزار بررسی seo Yoast سئو به شما معرفی میکنیم!

تجزیه و بررسی seo با Yoast بهینه سازی

برای استعمال بیشتر از تجزیه و چک Yoast سئو ، در آغاز می بایست واژه و کلمه کلیدی مهم وارد فرمایید. واژه و کلمه کلیدی اساسی، عبارتی میباشد که دوست دارید پست شما مبتنی بر آن سکو بندی گردد. شما بایستی با اجرا تحقیق در رابطه کلمه ها کلیدی، گزینش نمائید که پست شما برای کدام تیم از دسته ها سکو بندی خواهد شد.

زمانی که واژه و کلمه کلیدی مهم را وارد کردید، تجزیه و چک بهینه سازی وجود واژه و کلمه کلیدی اساسی شما در مورد ها تحت آنالیز می نماید:

تیتر شیت
گزاره پیشگفتار
عنا وین
نشانی
محتوای نوشته‌ی علمی
توضیح متا
برچسب های alt تصویر
این پلاگین، تعداد و زمان تکرار عبارات کلیدی اساسی در نوشته‌ی علمی شما‌را به حساب آوردن می نماید. علاوه بر این،Yoast بهینه سازی Premium روش توزیع کلمه ها کلیدی در متن را آنالیز می نماید. نوشته ی علمی شما بایستی دربرگیرنده توزیع یکنواخت واژه کلیدی مهم یا این که مترادف و هم معنی های آن مجموعاَ متن باشد.

همینطور این پلاگین با ارزیابی اینکه آیا شما از به عبارتی کلمه ها کلیدی اساسی در بقیه صفحه های تارنما خویش به کارگیری میکنید یا این که خیر، از رقابت تصادفی با خودتان خودداری می نماید. در حالتی که بخواهید دو نوشته‌ی‌علمی متعدد را برای به عبارتی کلمه و واژه کلیدی مهم با صرفه فرمایید، میتوانید هر دو پست را در گوگل کاوش فرمائید.

بخوانید: چرا نباید بیشتراز یک توشه از واژه و کلمه کلیدی مهم به کار گیری فرمائید.

و انتها اینکه ، Yoast بهینه سازی یک‌سری نوع محاسبه پیوند و تحلیل تصویر برای نوشته‌ی‌علمی شما دارااست.

درصورتی که بر پایه ی میزان های فوق نوشته ی علمی ای مطلوب seo بنویسید این پلاگین با یک بالت سبز به شما جایزه میدهد! چنانچه با تعقیب کردن دستور کار ها، صفحه ها و پست های خویش را با صرفه نمائید، شانس بیشتری برای کسب درجه فراتر در کاوش را بدست می‌آورید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳:۳۸ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.