گوگل دو نحوه برای مجازات یک تولید محتوا در مشهد وبسایت در حوزه seo دارااست.
پنگوئن، پاندا، کبوتر، کاغذبندی و غیره کلیه الگوریتم می باشند. الگوریتمها براساس پباده سازی که دارا هستند عملیات خویش را ایفا میدهند. یعنی که جریمه هر وبسایت، به بروز رسانی این الگوریتم ها بستگی دارااست. بخش اعظمی از تارنماها از این بروز رسانی ها حاصل مثبتی میبینند. این یک "تغییر و تحول الگوریتمی" نامیده میگردد خیر یک جریمه.
پس جریمه شدن چه میباشد؟
جریمه های بهینه سازی را میتوانید در کنسول جستجوی گوگل پیدا فرمایید. هنگامی جریمه میشوید که گوگل تارنما تان را تحقیق کند و در آن نقض دستور کار های وبمستر را ببیند و بها آن را کم کند. بعداز جریمه میتوانید "درخواست تجدید لحاظ" را ارسال نمائید تا موقعیت وب سایت خویش را مجددا بازیابی کرده و مجازات را از آن، حذف نمایید. جریمه الگوریتمی اینگونه ملاحظاتی را ندارد. شما می بایست ایرادات خویش را اصلاح نمایید. در غایت می بایست شکیبایی نمایید و مشاهده کنید که آیا گوگل به شما در جایگاهبندی اعتنا کرده و آن را مجددا چک می نماید یا این که نه.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: