مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

تحلیل وضعیت سئوی سایت‌ های رقیب؛ شناخت رقبا لازمه پیروزی است!

تا هنگامی که وصال به بالای تولید محتوا در مشهد شیت نتیجه ها جستجوی گوگل یک بحران تلقی گردیده و بر رمز رویکرد آن سختی ها بدون شوخی مشاهده می شود، محاسبه و تحلیل رقبا اهمیت بالایی داراست. اگرچه وبمستر گوگل در سال‌های اخیر تغییر و تحول اصلی نکرده البته الگوریتم‌ها محوری آن تغییرات دیده‌گیری داشته‌اند.

مخصوصاً با ورود الگوریتم‌های (Knowledge Graph)، (Hummingbird)، (RankBrain) و (BERT) به صحنه، می بایست به عهده گرفت که بازی برای سئوکاران حتی حرفه ای نیز، طاقت فرسا‌خیس شد‌ه‌است.

به نحوی که مهندسی معکوس این الگوریتم‌ها در کنار هم به یک بحران بسیار دور از شوخی بدل شد‌ه‌است. البته با این اکنون، یافته‌های قابل توجهی بدست آمده میباشد. یکی یافته‌های جان دار تقسیم‌بندی بهینه سازی در سه قسمت میباشد. در شالوده‌ای‌ترین سطح، سئوی یک تارنما را می‌اقتدار به سه نصیب تقسیم کرد.

تکنولوژی

محتوا

بک‌لینک و پیوند

بر همین اساس ما معتقدیم که محاسبه رقبا و آشنایی هدف ها رقابتی مو جود در قبال آنها نیز به سه قسمت اساسی تقسیم گردد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۵:۴۰ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.