کاربر شما که می باشد؟ چه کسی مقاله تولید محتوا در مشهد شمارا تا آخر میخواند؟ آیا میدانید که مخاطبین شما از کدام شهر میباشند؟ چه نوع کتاب یا این که داستانی را مطالعه مینمایند؟ آیا در روز وقت کافی در اینستاگرام سپری مینمایند؟ آیا با بعضا از آن ها در امر میباشید؟ آیا برای پستهایی که منتشر می کنید، لحاظ میدهند؟
با جواب به همه این سوال ها، میتوانید دریابید که استفاده کننده شما دقیقا درپی چه میباشد و اصول گزینش تیتر نوشتهعلمی تارنما تا حدودی در دستان شما قراردارد.
کلمه و واژه اینستاگرامی / توییتری
درصورتی که مخاطبین شما اشخاصی میباشند که زیاد در instagram
و یا این که دیگر شبکات اجتماعی فعال نیستند، می بایست بدانید که ممکن میباشد از بعضا از لفظها دور اندیشی نداشته باشند. به فرض نمونه، شما یک کلمه و واژه اینستاگرامی / توییتری را در پستهای خویش قرار میدهید و انتظار دارید تا وب سایت شما، خویش را بروز نشانه دهد. البته هنگامی که کاربر نداند آن واژه و کلمه چه است و یا این که حتی معنا آن را نداند، به چه درد میخورد؟ مطمئنا این فعالیت مطلوب وجود ندارد.
همانگونه که بیان شد، نیاز میباشد تا شعور صحت از مخاطبین خویش داشته باشید و بعداز آن مبادرت به تعیین تیتر نوشته ی علمی مطلوب نمائید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: