مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

آیا گوگل مانند تولید محتوای تقلبی، جریمه خاصی برای نظرات و کامنت‌ های کپی شده در نظر دارد؟

درصورتی که یک وبسایت به هر علتی دست به تولید محتوا در مشهد ساخت و ساز محتوای تقلبی و نسخه برداری از دیگر تارنما‌ها بزند و ساخت محتوای گروه خویش را محصور به اجرا یکسری نسخه برداری و پیست نماید بدون‌شک به جایگاه تارنما خویش تخت‌گاز صدمه خواهد زد البته یک سوال اساسی دیگر درین میان میباشد که تکرار نظرها شبیه در چندین وبسایت نیز همین خلل را ساخت‌و‌ساز می‌نماید؟ برای تصاحب کردن جواب با ما یار و همدم باشید.

این توشه این یادداشت ما حول پرسشی از سوی یوزرها صورت گرفته که قدری وقتگیر میباشد البته ما از درج بدون نقص این سوال اجتناب نمی‌کنیم چون معتقدیم بیان ظریف محتویات سوال نیز به نوبه خویش اهمیت بالایی داراست.

سوال بدین شرح میباشد:
اینجانب مالک یک تجارت مرتبط با عکاسی هستم و در تعدادی سال قبل ایده ها و بازخوردهای مثبتی را از سوی یوزرها و مشتریان خویش اخذ کرده‌ام. همواره بعد از اتمام سرویس‌رسانی به مشتری، یک پیام دربردارنده چهار لینک و پیوند را برای آنها ارسال کرده و تقاضا می کنم تا لحاظ خویش را در خصوص کیفیت فعالیت اینجانب در یک کدام از این چهار تارنما درج نمایند.

یوزرها معمولاً از اعمال این شغل رضایت دارا هستند البته سهواً یک برخورد مثبت نگارش گردیده از سوی خویش را به صورت نسخه برداری و شبیه در هر 4 تارنما تکرار می‌نمایند. به طرزی که عملاً یک برخورد و حیث اثبات به صورت مشابهی در 4 وب سایت و راجع به وبسایت اینجانب تکرار شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۴:۳۴ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.