آیا یک سایت اشتراک تولید محتوا در مشهد دارنده paywall (پرداخت حق آبونمان جهت دسترسی به داده ها) میتواند در جستجوی ارگانیک چیره باشد؟ تماما! دراین پست طریق متعادل سازی محتوای بدون پول و برتر برای seo را بیاموزید.
بسط استراتژی موفق seo مدام آیتم مشاجره بوده میباشد. در حالی که اکثر متخصصان بهینه سازی درباره ی کارداران کلیدی سکو بندی ارگانیک تحت عنوان محتوای بهتر، معماری وبسایت کار کشته و بک لینک و پیوند های کار کشته موافق میباشند، حق تقدم بندی و اجرای این کارداران میتواند بسیار متعدد باشد. این به جهت الگوریتم غیر روشن گوگل و آپ تو دیت رسانی های هسته ای بی نقطه نهایی، قسمت کوچکی وجود ندارد.
در ابتدایی ترین سطح، مقصود seo درحد قابلیت بالا بردن سکو وبسایت شما در حاصل جستجوی ارگانیک میباشد. به عبارت دیگر، محتوای خویش را برای یوزرها بیشتر نمایان فرمایید.
اکنون برای یک لحظه در لحاظ بگیرید که در شرایطی که در مقابل کاربری که قصد قرائت مطالب شمارا دارااست، مانعی مانند paywall قرار دهید، چه اتفاقی می افتد. به حیث میرسد کهاین دستور برای ارائه یک تجربه کاربری عالی،ولی خیر لزوما، غیرقابل تصور میباشد.
قرار دادن محتوای خویش در پشت paywall مزایایی را به یاور دارااست:
• بدست آن داده ها بیشتر راجعبه کاربرانی که به محتوا دسترسی دارا هستند.
• کاربرانی که کوشش خویش را برای جستجوی محتوای paywall پرداخت می نمایند، اکثر زمان ها آن را مفیدتر، قابل اعتمادتر و باارزش خیس میدانند.
• کاربرانی که به محتوای محدود دسترسی دارا هستند اکثر وقت ها بیشتر از سایرین مشتری می گردند درصورتی که سایرافراد مشتری نمیشوند.
گفته میگردد ، محتواهای دارنده paywall اشکالاتی دارااست.
سه آیتم از مطرح ترین اشکالات آنان عبارتند از:
• شما میتوانید روی تعداد کمتری از مخاطبان اکانت نمایید، چون یوزرها تصمیم نمی گیرند از دروازه عبور نکنند.
• خریداری کردن پیوند ها دشوارتر میباشد چون ممکن میباشد یوزرها مایل نباشند تحت عنوان بازاریاب محتوای شما چشم شوند.
• برخی اوقات یک برخورد منفی از سوی کاربرانی که با استعمال از paywall یا این که محتوای محدود گردیده متوقف می گردند وجود داراست، چون آنان به اخذ و مصرف بدونپول محتوا عادت کرده اند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: