مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

توزیع کلمات کلیدی چیست و چگونه آن را متعادل کنیم؟

پیشگفتار
آیا تا به اکنون در رابطه توزیع تولید محتوا در مشهد لغات کلیدی (Keyphrase distribution) شنیده اید؟ ابزار سئو analysis در پلاگین Yoast بهینه سازی بازخوردی در رابطه توزیع لغات کلیدی به شما میدهد. ولی این فعالیت چه سود ای دارااست؟ چرا اصلی میباشد؟ و چه گونه می‌توانید توزیع عبارت کلیدی خویش در متن را متعادل نمائید؟ این ها سوالاتی میباشد که درپی جواب آنان را خواهید یافت!

مخاطبین گرامی شما می‌توانید از سرویس ها تحلیل بدون‌پول بهینه سازی در رایا مارکتینگ برخوردار گردید.

توزیع عبارات کلیدی چه می‌باشد؟
شما قصد دارید نوشته ی علمی ای بنویسید. پس به یک ایده فکر‌می‌کنید‌ و کلماتی در ذهنیت شما نقش می بندد. شما بر مبنای زمینه نوشته‌علمی تان راجع‌به کلمه و واژه کلیدی که میخواهید نوشته‌ی علمی شما بر پایه ی آن درجه بندی گردد تصمیم میگیرید. برای اینکه گوگل بفهمد که مسئله نوشته‌ی‌علمی شما در چه موردی میباشد، می بایست از کلمه ها کلیدی مجموعاَ متن خویش استعمال نمائید. توزیع لغت ها کلیدی به شما میگوید آیا کلمه و واژه کلیدی و یا این که مترادف و هم معنی آن کلاً متن به طور یکنواخت توزیع گردیده‌است یا این که نه؟

در پلاگین Yoast سئو می‌توانید واژه کلیدی مهم خویش را وارد فرمائید. این افزونه واژه کلیدی اساسی شمارا از تعدادی جنبه آیتم تحلیل قرار میدهد، مثلا اینکه آیا کلمه ها کلیدی به صورت یکنواخت در متن توزیع گردیده یا این که نه. درصورتی که این پلاگین بعداز محاسبه متن، به شما لامپ نارنجی رنگ یا این که قرمز‌رنگ آرم اعطا کرد، می بایست بر توزیع واژه کلیدی در متن خویش تجدید حیث فرمائید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰:۰۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.