مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

این موارد را در مورد کلمات کلیدی اولویت قرار دهید

تیتر:
مهم ترین کلمه ها کلیدی خویش را در اولِ تیتر تولید محتوا در مشهد قرار دهید و تیتر خویش را فی مابین 30 تا 60 واژه و کلمه (و 285 تا 575 پیکسل) نگه دارید.

توضیحات متا:
عبارات کلیدی اساسی را در توضیح متا بگنجانید. هنگامی اشخاص این لغت ها کلیدی را کاوش می‌نمایند، آن واژه بصورت پررنگ اکران داده می گردد. این سبب میشود که اشخاص به فیض شما دقت نمایند، که به نوبه خویش سبب به ارتقا کلیک‌ها میگردد. در توضیحات متا میان 70 تا 155 کلمه و واژه (و 430 تا 920 پیکسل) بگنجانید.

تگ‌های هدینگ H1 و H2:
لغت ها کلیدی اساسی را در‌این هدینگ‌ها قرار دهید.

بدنه مهم محتوا:
اعتقاد نتیجه ها نمائید که عبارات کلیدی متبوع برای مرتبه‌بندی در بدنه اساسی محتوای شما وجود داراست. بدیهی میباشد که می بایست این شغل را اعمال دهید، البته حتی متخصصان مجرب seo بعضی وقتها این مورد را فراموش می‌نمایند.

پیوند‌های داخلی صفحه های:
از صفحه های مربوطه برای صفحه ها متبوع در وبسایت خویش لینک و پیوند داخلی ساخت فرمایید، با لغات کلیدی اساسی تحت عنوان انکر تکست آن‌ها.

باصرفه‌سازی تصاویر:

فراموش نکنید: تصاویر بخشی از محتواهستند. مطمئن گردید که لغت ها کلیدی خویش را در اسم پوشه‌ها، تگ‌های alt و تگ‌های تیتر قرار دهید.

نکته حائض اهمیت:
مطمئن گردید که از هر دو صورت مفرد و توده لغات کلیدی خویش به کار گیری فرمائید. از به فعالیت بردن لغت ها و هم معنی‌های مرتبط در یک کاغذ نترسید. این طبیعی میباشد، براین اساس موتورهای کاوش انتظار دیدن آن را دارا هستند.

مثال‌ای نامناسب از بدنه اساسی متن:
بیمه اتومبیل نیویورک

آیا در ادامه بیمه اتومبیل نیویورک میباشید؟ نیازی وجود ندارد بیشتر به دنبالش بگردید! ارائه دهنده بیمه X می تواند شایسته ترین بیمه اتومبیل نیویورک را در مقابل شایسته ترین نرخ بیمه خودرو نیویورک ارائه دهد.

برای استحضار از ارزش بیمه اتومبیل نیویورک درخواست دهید

درپی داده ها بیشتر می گردید؟ در شکل گرایش میتوانید سفارش ارزش‌های بیمه اتومبیل نیویورک را اخذ فرمایید.

در به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی زیاده روی نکنید! استعمال (زیاد) از لغات کلیدی به خوانایی محتوا جراحت میرساند، مدام همت فرمایید استفاده کننده را تحت عنوان مقصود خویش گزینش نمایید تا موتور کاوش.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵:۳۰ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.