مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

چند مهارت بسیار مهم برای بازاریابی محتوا؛ لازمه موفق بیشتر برند

خوشبختانه برای یادگیری این 10 مهارت در بازاریابی محتوا، تولید محتوا در مشهد نیازی به داشتن سند یا این که شایستگی ذاتی خاصی وجود ندارد. فقط کافیست با این 10 مهارت آشنا گردیده و آنقدر تمرین نمایید تا به آنان مسلط گردید.


مهارت نخستین: آشنایی بی نقص کشف کردن نسبت به کاربر
اصلی وجود ندارد که چقدر محتوای جالب و جامعی نوشته باشید زیرا تاهنگامیکه نسبت به استفاده کننده خویش به آشنایی بی نقص نرسید، نمی توانید با آن ها رابطه برقرار کرده و شخص بازدیدکننده را به مشتری راغب و مشتری راغب را به مشتری همیشگی خویش تبدیل فرمائید. در‌حالتی که با درایت بی نقص نسبت به استفاده کننده خودتان، مقاله می نویسید، مخاطبتان هم راحتتر قادر است با محتوای شماارتباط برقرار کرده و آن را بفهمد.
برای اینکه بتوانید به آشنایی بسیار خیر از استفاده کننده خویش برسید می‌توانید از این 5 طریق قوی به کار گیری فرمایید:

از گوگل آنالیتیکس استعمال نمایید تا مشاهده کنید چه کسی از تارنما شما بازدید می نماید. این نرم‌افزار به شما اطلاعاتی در باب اسامی، سختی سنی و جنسیت بازدید کنندگان سایت خواهد بخشید.

به تارنما هایی مثل Quora و Reddit مراجعه کرده و موضوعات مربوط به منطقه کاری خویش را آنالیز فرمایید. با این نحوه متوجه می‌شوید که اشخاص بیشتر در باب چه موضوعاتی کلام می نمایند؟ هراس و خواسته ها و عشق و علاقه مندی آنان نسبت به چه مواقعی میباشد و غیره، تا به آشنایی عمیق تری برسید.

 

به شیوه عکس العمل یوزرها نسبت به محتوای خودتان اعتنا نمائید. با ابزاری مثل BuzzSumo، می‌فهمید که بازدید کنندگان نسبت به محتوای شما چه واکنشی آرم می‌دهند. پست های رفیعتر خویش را از نگاه ترازو شرکت کردن یوزرها پژوهش نمائید تا بفهمید چه خصوصیت هایی در آن‌ها باعث گردیده که اینقدر مخاطبین آنان‌را دوست داشته باشند.

نظرسنجی بگذارید (یوزرها را با کارداران جذابی مثل دانلود بدون‌پول یک کتاب الکترونیکی و غیره در عوض کمپانی درین نظرسنجی ترغیب نمائید)

در نصیب کامنت با یوزرها رابطه داشته باشید. به حرف های آنان گوش دهید و به کل آنان جواب دهید.

اعتنا داشته باشید که در بازاریابی محتوا و شغل کردن از روش 5 طرز اورده شده جهت آشنایی عالی مخاطبین، بایستی روش سخن شما از صمیم قلب و صمیمی باشد به گونه ای که انگار با دوست خویش سخن میکنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۲:۰۸ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.