مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

چگونگی روش خرید در استوری ها (Shopping in Stories) و ویژگی های آن

اینستاگرام

، خرید در استوری ها تولید محتوا در مشهد (Shopping in Stories) را برای نخسین بار در ژوئن سال قبلی به صورت آزمایشی در چنگ بعضی از استحصال و امور قرار داده میباشد.
در‌این لحظه، هنگامی که استخراج و کاری برای خرید آیتم پذیرش اینستاگرام قرار بگیرد، میتواند به خرید در استوری ها (Shopping in Stories) دسترسی داشته باشد.
در صورتی حصول و امور به‌این خصوصیت دسترسی داشته باشند، میتوانند برچسب های تولیدات خویش را به استوری ها بیفزایند، همانطور که بقیه برچسب های دیگر را اضافه می نمایند.
هنگامی که یوزرها به سراغ استوری شما می‌روند، میتوانند روی برچسب را فشار دهند تا به کاغذ تولید ها شما دسترسی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند از کاغذ محصول ها شما، خرید خویش را اعمال دهند.
برحسب گفته های کمپانی، خرید یوزرها در استوری های اینستاگرام به صورت قابل توجهی ارتقا یافته میباشد:

در حالتی‌که دستیابی و امور از این فرآیند تبعیت نمایند، می‌توانند برای خرید در اینستاگرام مقبول واقع شوند.
خصوصیت های شبکه خرید اینستاگرام (Shopping Channel) در Explore (اکتشاف) و کاربردهای آن
اینستاگرام، شبکه جدیدی را برای خرید در Explore (اکتشاف) آیتم پژوهش قرار داده میباشد که می‌تواند برندها و تولیدات شمارا برحسب علایق یوزرها فردی سازی نماید.
این شبکه، پست های خرید را از دستیابی و شغل های متعدد در مشت شما قرار می‌دهد و شما میتوانید حصول و شغل های جدیدی را تجربیات فرمایید که تا قبل از این آن‌ها‌را دنبال نکرده بودید.

توصیه می‌کنیم نوشته‌ی‌علمی کیفیت ارسال GIF در پیام های بی واسطه اینستاگرام و خصوصیت های آن را تفحص فرمائید.

در حالتی‌که استخراج و کاری برای خرید در اینستاگرام مقبول واقع گردیده باشد، خیر صرفا می بایست پست های خرید ساخت‌و‌ساز نماید بلکه می بایست محتوای خویش را در شبکه خرید نو (Shopping Channel) نیز به انجام بگذارد.
شبکه خرید اینستاگرام (Shopping Channel) در Explore (اکتشاف) در هم اکنون پژوهش میباشد و به زودی در هفته های آجل در دسترس یوزرها قرار خواهد گرفت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۵:۳۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.