مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

نمونه هارمونی رنگ در بازاریابی محتوا

با دقت به تأثیر رنگ ها در گزینش های مشتری تولید محتوا در مشهد استعمال از هارمونی رنگ در بازاریابی محتوا سبب شد‌ه‌است که برخی برندها بتوانند رنگ های ثابتی برای خویش گزینش نمایند. به طوری که شما با دیدن این رنگ های میتوانید به راحتی اسم یک مارک و یا این که لوگوی آنرا به خیال و خاطر بیاورید. در‌این‌صورت‌ اشخاص سازنده محتوابه راحتی و به خاطر ریلکس از سایر رنگ ها در محتوای خویش استعمال کرده و صرفا با رنگ مارک نوشته های شاخص خویش را معلوم می‌نمایند.

حمل کننده پیام های اصلی برای استفاده کننده
هارمونی رنگ در بازاریابی محتوا می تواند حمل کننده پیام های اساسی برای مخاطب باشد. مثلا در محتواها نوشته های قرمز‌رنگ در معنای هشدار میباشد و نوشته های بولد گردیده و به رنگ مشکی در معنای دقت بیشتر میباشد. حتی نوشته های آبی‌رنگ در معنای پیوند به مطالب دیگر میباشد. با این هم اکنون تعیین رنگ ها در ساخت محتوا تأثیرگذاری بالایی داشته و یوزرها را مبنی بر روحیه و ذوق و سلیقه خویش تحریک و احساسی می‌نماید.

 

یک کدام از مهمترین نمادهای و مثال های هارمونی رنگ در بازاریابی محتوا در دنیای دیجیتالی کشور ایران کمپانی ایرانسل میباشد. این مجموعه یکی او‌لین برندها بود که در پی رنگ خاص رفته و با آن مارک و محتوای خویش را ساخت‌و‌ساز کرد. بعدازآن شرکتهای دیگر هم به سراغ رنگ ها رفته و معدود‌معدود برندینگ و ایجاد محتوای مطابق هارمونی رنگ ها در کشور‌ایران صورت گرفت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۳:۳۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.