یکیاز معضلترین سوال ها سالهای اخیر همین میباشد تولید محتوا در مشهد که آیا گوگل دنس را می بایست یکیاز الگوریتمهای معرفی گردیده به وسیله این موتور کاوش بدانیم یا این که نه. سوالی که همچنان نظرها مختلفی را در ادامه دارااست، برخی از منابع و کارشناسان حرفه ای و دارای تخصص در حوزه seo معتقدند Google Dance خصوصیتهای بی نقص یک الگوریتم را ندارد و نمیتوانیم اینگونه عنوانی را برای آن در حیث بگیریم. البته بعضا دیگر آن را یک الگوریتم ناشناخته میدانند که عنایت متعددی دارااست.
رقص گوگل در فعالیت چهطور میباشد؟
حال فرصت آن رسیده که ببینیم در کار و دنیای حقیقی و واقعی رقص گوگل چه طور میباشد و چه وقتی فیس می دهد. در واقع گوگل برای محتوایی که جدیدا منتشر میگردد و در شیت دوم، سوم یا این که آن گاه در نتیجه ها کاوش قرار میگیرد، فرصتی قائل میگردد تا به ورقه نخستین بیاید و تحقیق کند یوزرها و مخاطبان چه رفتاری با آن داراهستند. دراین مسیر تعداد کلیکهای دریافتی، خلق و خوی یوزرها پس از ورود به ورقه متبوع و برهه زمانی مجال حضور آنها در کاغذ تحقیق می شود. آن گاه حاصل به دست آمده با کاغذای که تا قبل از این درین سکو حضور داشته مقایسه می شود و درحالتی که تلاش بهتری داشته باشید، مرتبه شما نیز بهبود پیدا مینماید. در مقابل چنانچه نتوانسته باشید حیث مخاطبان را جلب نمایید، به طبع به مقام قبل خودتان بر میگردید. براین اساس خوب میباشد از قبلی به درنگ باشید تاهنگامیکه این مجال از سوی گوگل به شما تعارف زده شد، به شایسته ترین صورت ممکن از آن استعمال نمایید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: