یکیاز مهمترین مقوله هایی که با یک تحقیق کوتاه از تولید محتوا در مشهد مطالب مو جود در تارنما ها و شبکه های عمومی مربوط به استحصال و امور به دست میاید، طریق برقراری رابطه اثر گذار با کاربر میباشد. خیلی از استخراج و امور به مکان جستن نیاز مشتریان، یک جنس یا این که سرویس را تعیین میکنند و برای فروش بیشتر به سراغ تبلیغ آن به واسطه ایجاد محتوا میروند. شاید این شغل در نگاه نخستین اثرگذار باشد، البته در واقعیت هیچ سیرتکامل شناختی از نیاز مشتریان به دست نیامده میباشد. پس تولیدکننده محتوا عملا به خویش زحمتی نداده و فقط با استراتژی تبلیغات بیلبوردی تکلیف را از راز گشوده نموده است.
این قضیه در دنیای فرنگی ما هم صحت می نماید. ما هیچ زمان به مشتریانی که در یک دکان مواد غذایی در پی خرید تولیدات پروتئینی می باشند پافشاری نمیکنیم تا از قسمت خشکبار دیدن نمایند و یک متاع در آنجا تنظیم کنند! با اینکه هر مشتری مقصود و ادله مشخصی از ارضا کردن نیاز خویش از روش محتوا یک تجارت دارااست، براین اساس ما بایستی تحت عنوان یک فیس ی صمیمانه به واسطه محتوا و دیگر شبکههایاجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و دیگر مورد ها در دسترس نیاز آنانرا شناسایی کنیم و از تبلیغی که عملاً قدمت کوتاهی داراست، عبور نماییم.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: