شناختن استفاده کننده به حیث بی آلایش تولید محتوا در مشهد میآید، البته اکثر نویسندگان پیش از تایپ کردن محتوا، سوای اندیشیدن به اینکه به چه چیزی میخواهند دست پیدا نمایند و چه عده ای را زیر اثر قرار دهند دست به خودکار میشوند. پیش از تایپ کردن محتوا این سوال های را از خویش بپرسید: چه کسی استفاده کننده اساسی اینجانب میباشد؟ چه گونه یک کاربر ثانویه میتواند روی استفاده کننده مهم اینجانب اثر بگذارد؟
از جمله، از شما میخواهند یک سری محتوا برای تارنما حقوقی تهیه و تنظیم فرمائید. مخاطبین اساسی شما ممکن میباشد مشتریان حقوقی باشند. با این اکنون، مخاطبان ثانویه شما بسیار پهناور خیس میباشند و میتوانند مشتمل بر نماینده قانونی های دیگر، خبرنگاران حقوقی و یا این که هر کسی باشد که ممکن میباشد در آتی به سرویس ها شما نیاز پیدا نماید. شما می بایست مطمئن گردید که با تایپ کردن محتوای مطلوب، مطالب شما برای کلیه ی این مخاطبان قابل دسترس و جذاب میباشد. پیش از تایپ کردن محتوا از خویش بپرسید این تیم از مخاطبان چه سوالاتی را در امر یک نوشتهیعلمی ی خاص ممکن میباشد مطرح نمایند؟ آنان به چه نوع اطلاعاتی نیاز داراهستند؟
موضوعات مرتبط:
برچسبها: