مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

کاربرد ACQUISITION در گوگل آنالیتیکس

این قسمت جزئیاتی را به ما می دهد که توسط آن تولید محتوا در مشهد می توانیم بفهمیم یک استفاده کننده چطور وبسایت را یافته میباشد، هنگامی وارد تارنما می شوند چه کاری اعمال می دهند و چه عملیاتی، همچون مالامال کردن یک هیبت را ایفا میدهند.
درین نصیب مفاد ذیل وجود دارا هستند:
All Traffic
این قسمت اطلاعاتی پیرامون وبسایت مرجعی که استفاده کننده از روش آن وارد وب سایت شد‌ه‌است را ارائه می دهد. همینطور می توانید اطلاعاتی درباره‌ی عملکردهای این بازدیدکنندگان در وب سایت به دست آورید، به عنوان مثال: نرخ پریدن، تعداد صفحاتی که از آن بازدید می‌نمایند، ایفا غرض و غیره.
داده ها این نصیب به دو قسمت Channels و Source/medium تقسیم می گردند.
Google Ads
چنانچه از تبلیغات گوگل استعمال میکنید، این داده ها امداد بزرگی می‌نماید که کوشش آن را فهم فرمائید.
ابتدا تبلیغات گوگل یا این که google ads را به اکانت گوگل آنالیتیکس خویش وصل میکنید و بعد از آن میتوانید اطلاعاتی پیرامون کمپین‌ها٬ کلیدواژه‌ها، عبارت کاوش گردیده، فرصت و URLهای آخری به دست بیاورید.
Search Console
این نصیب راس قدرتی تحلیل شما میباشد و علامت میدهد که جستجوی ارگانیک تارنما شما چه عملکردی داراست. برای این مراد می بایست در آغاز گوگل سرچ کنسول خویش را به گوگل آنالیتیکس متصل فرمایید. بعداز اتصال به داده ها بسیار کاربردی دسترسی پیدا میکنید که از این در بین قادر است به صفحه های بازدید گردیده، کشورها، دستگاه‌ها و کلمه ها کلیدی اشاره نمود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۷:۲۰ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.