مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

نحوه رتبه بندی سایت ها در الکسا به چه صورت است؟

در وبسایت قانونی الکسا آمده میباشد که تولید محتوا در مشهد مرتبه‌های الکسا براساس داده ها مرتبط با ترافیک‌های یوزرها در پنل داده‌های جهانی الکسا طی سه ماه قبلی میباشد. الکسا با داده ها به دست آمده از نوار ابزار خویش و ادغام تعداد بازدیدکنندگان روزمره و میانگین بازدید صفحه ها جایگاه‌بندی وب سایت‌ها را جاری ساختن میدهد.
به طور طبیعیً هرچه واحد سنجش ترکیبی تعداد بازدیدکنندگان یکتا و بازدیدها از وبسایت شما بیشتر باشد، مرتبه کمتری از الکسا خواهید گرفت.

تولبار الکسا چیست و چه نقشی در جایگاه بندی وبسایت ها داراست؟
به عبارتی‌طور که اشاره شد جایگاه‌بندی تارنما ها با به کارگیری از داده ها به‌دست آمده از تولبار الکسا یا این که نوار ابزار الکسا اجرا میگردد تولبار الکسا امکان نصب روی مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس و وب اکسپلورر را داراست. نکته قابل توجه و مقداری غیر منصفانه این میباشد که اثر به کارگیری کاربرانی که از تولبار الکسا به کار گیری می‌نمایند بسیار بیشتر از سایرافراد میباشد پس خوب میباشد اولاً خویش شما نیز این تولبار را نصب نمائید به این دلیل‌که خویش شما به وبسایت خودتان راز خواهید زد، دوماً باتوجه به‌این که فقط 5 درصد از اشخاص از تولبار الکسا سود میبرند، خوب میباشد از بازدیدکنندگان وب سایت خویش بخواهید که با تولبار الکسا وارد تارنما شما شوند تا امتیاز بیشتری بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۱:۳۹ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.