مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

مقالات تخصصی سئو و تولید محتوا

چطور میتونم ظاهر فروشگاه آنلاینمو بهتر شخصی سازی کنم؟

در اکثر زمان ها مورد ها میگیم اگه اکنون تولید محتوا در مشهد برای رایا پارس شرکتتون ahrefs وبسایت دارید، وبسایت فروشگاهیتون می بایست از دید ظاهری (مثل لوگوها و تم رنگی) بتونه تارنما شرکتتونو منعکس شدن بده. البته اگه وبسایت شرکتی ندارید، دورنما و رنگی تعیین نمایید که تکمیل کننده لوگوتون باشه.
بیشتر فروشنده های آنلاین تم هایی برای فروشگاهشون تعیین میکنند که برای فردی سازی نیازی به علم HTML و CSS نداشته باشند. در‌این حالت آپلود لوگو و تصاویر محصولاتتون و گذاشتن بنر و اسلایدر و غیره براتون بی آلایش میشه.

چه نوع سیستم پرداختی تعیین کنم؟
از سیستم های مشهورتر و شناخته گردیده برای نصیب پرداخت وبسایت فروشگاهتون استعمال نمایید تا از حیث امنیتی مشکلی براتون پیش نیاد.
برخی هاشون نیازی به پرداخت های ماهیانه و عضویت هم ندارند، بلکه جای اینکه ناچار باشید یه مبلغ ثابتی رو در ماه پرداخت نمایید می بایست درصدی از مبلغی رو که جابجایی داده میشه بپردازید و شاید یه مقدار مقداری هم به ازای هر جابجایی.
یکی شرکت های اهل ایران که سرویس ها درگاه پرداخت به سایتها و وبلاگها ارائه میده، تارنما payplus.ir می‌باشد که با نام نویسی بدون‌پول، قابلیت ساخت درگاه های پرداخت بانکی نامحدودی رو در اختیارتون قرار میده.
Pay.ir هم ضمن کیف پول آنلاین، سرویس ها اتصال تارنما به سیستم پرداخت عجله میهن و تهیه و تنظیم هیبت پرداخت ارائه میده. هزینه سرویس ها این تارنما طبق گفته خودشون از 0 تا حداکثر 2500 تومن متغیره.
اما ما تنها بهتون این سایتها رو معرفی کردیم اما خودتون بیشتر بازرسی فرمائید و با سرچ گوگلی سایتهای بیشتر و پرسش از فروشنده های دیگه بهترینشونو گزینش نمایید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تولید محتوا در مشهد،


تاریخ : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۵:۱۲ | نویسنده : علی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.