مقالات تخصصي سئو و توليد محتوا

مقالات تخصصي سئو و توليد محتوا

مقالات تخصصي سئو و توليد محتوا

ايجاد سايت مپ

تارنما مپ به موتورهاي كاوش علامت توليد محتوا در مشهد مي دهد محتواهاي اساسي وب سايت شما در كجا قرار دارا هستند، به اين‌ترتيب موتورهاي كاوش ميتوانند مطالب تارنما شما‌را خزش و ايندكس نمايند. فولدر وبسايت مپ را مي توانيد در يكي نشاني‌هاي ذيل پيدا نمائيد:

sitemap.xml/
sitemap_index.xml/
sitemap/
ايجاد كرد پوشه ROBOT.TXT: فولدر ROBOT.TXT يك فولدر متني ميباشد كه به موتورهاي كاوش اعلام مي‌نمايد به چه بخش‌هايي از تارنما شما مي توانند رمز بزنند و به كدام بخش‌ها اذن سرزدن ندارند. داشتن فولدر ROBOT.TXT براي هر سايتي اثرگذار ميباشد ولي در حالتي كه صفحاتي در وبسايت‌تان داريد كه نمي خواهيد به وسيله موتورهاي كاوش خزش شوند، بايستي مسلما پوشه ROBOT.TXT را در وبسايت‌تان بسازيد. از جمله در تارنما‌هاي فروشگاهي نيازي به خزش صفحه هاي خريد و پرداخت و... بوسيله موتورهاي كاوش وجود ندارد و اين صفحه ها بايستي مسدود شوند. با مراجعه به نشاني yourdomain.com/robots.txt ميتوانيد وجود پوشه ROBOT.TXT در وب سايت خويش را محاسبه نماييد. در صورتي در‌اين نشاني چيزي نيست، قطعا به امداد ابزارهاي آنلايني كه براي ايجاد كرد پوشه ROBOT.TXT وجود داراست، آن را بسازيد و در وبسايت‌تان قرار دهيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۱:۳۴:۲۹ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

ابزارهاي جستجوي كلمات كليدي

لغات كليدي همچنان براي موتورهاي كاوش و يوزرها طراحي سايت اختصاصي از مداقه بالايي برخوردارند. ما تحت عنوان جستجوكننده، در حين تصميم‌گيري براي اينكه روي كدام ورقه كليك كنيم، فعالانه پيرو كلمه ها كليدي هستيم كه به صورت ظريف با كلمه و واژه كاوش گرديده مطابقت و همخواني دارا‌هستند و بصورت پررنگ در عنا وين و توضيحات متا وجود دارا‌هستند.

البته چه مي شود در حالتي كه آغاز بر زمينه تمركز كنيم و آنگاه لغت ها كليدي را گزينش كنيم؟ خب، بستگي دارااست كه شما قصد باصرفه‌سازي چه چيزي را داريد.در‌اين قسمت، يك راهنماي مرحله به مرحله براي به كار گيري از ابزارهاي جستجوي لغات كليدي و مورد مهيا كرده‌ام تا بتوانيد با به كارگيري از استراتژي بازاريابي محتوا

ي خويش، كوشش ارزشمندترين ورقه اينترنت خويش را بهبود ببخشيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طراحي سايت اختصاصي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲:۱۰ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

ابزارهاي جستجوي كلمات كليدي

لغات كليدي همچنان براي موتورهاي كاوش و يوزرها طراحي سايت اختصاصي از مداقه بالايي برخوردارند. ما تحت عنوان جستجوكننده، در حين تصميم‌گيري براي اينكه روي كدام ورقه كليك كنيم، فعالانه پيرو كلمه ها كليدي هستيم كه به صورت ظريف با كلمه و واژه كاوش گرديده مطابقت و همخواني دارا‌هستند و بصورت پررنگ در عنا وين و توضيحات متا وجود دارا‌هستند.

البته چه مي شود در حالتي كه آغاز بر زمينه تمركز كنيم و آنگاه لغت ها كليدي را گزينش كنيم؟ خب، بستگي دارااست كه شما قصد باصرفه‌سازي چه چيزي را داريد.در‌اين قسمت، يك راهنماي مرحله به مرحله براي به كار گيري از ابزارهاي جستجوي لغات كليدي و مورد مهيا كرده‌ام تا بتوانيد با به كارگيري از استراتژي بازاريابي محتوا

ي خويش، كوشش ارزشمندترين ورقه اينترنت خويش را بهبود ببخشيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طراحي سايت اختصاصي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲:۱۰ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

ليد مگنت (lead magnet) چيست؟

ليد مگنت (lead magnet) ارائه سفارش نفيس و توليد محتوا در مشهد موءثر در قبال اخذ نشاني پست الكترونيك و شايد گونه هاي ديگر داده ها (مانند اسم و شماره تلفن) از مشتريان احتمالي ميباشد. در شرايطي‌كه مي خواهيد در حصول مشتريان آنلاين خويش پيروز باشيد، بايستي يك ليست آدرس اينترنتي ساخت‌و‌ساز نمائيد و براي ساختن مؤثر ليست آدرس اينترنتي، به ليد مگنت نياز داريد.

چه چيزي منجر ساخت و ساز يك ليد مگنت عالي ميشود؟
قيمت فهم و شعور گرديده بالا:
عامل اين‌كه بيشتر مخاطبان شما از روش اشتراك بدون‌پول مجله، جذب ليد مگنت (lead magnet) نمي شوند اين ميباشد كه آن را گرانبها نمي‌دانند. با اعتنا به نوع بازاري كه داريد، ليد مگنت شما بايستي تحت عنوان منبع بسيار گران بها فهم خواهد شد (بايستي دارنده قيمت حقيقي بالا باشد).

رضايت فوري:
مخاطبان شما به‌دنبال راه‌حل فوري براي حل اختلال خويش مي باشند. در حالتي‌كه ليد مگنت شما بتواند اين ترك را برطرف نمايد، به زودي يك ليست نشاني اينترنتي عالي خواهيد داشت.

پيشنهادهاي فروش اختصاصي شمارا نشانه ميدهد:
زماني مخاطبان شما از ليد مگنت شما به كارگيري مي‌نمايند، مي بايست متقاعد شوند به مكان رقباي شما، بيشتر از شما خريد نمايند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۴:۳۱ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اين موارد را در مورد كلمات كليدي اولويت قرار دهيد

تيتر:
مهم ترين كلمه ها كليدي خويش را در اولِ تيتر توليد محتوا در مشهد قرار دهيد و تيتر خويش را في مابين 30 تا 60 واژه و كلمه (و 285 تا 575 پيكسل) نگه داريد.

توضيحات متا:
عبارات كليدي اساسي را در توضيح متا بگنجانيد. هنگامي اشخاص اين لغت ها كليدي را كاوش مي‌نمايند، آن واژه بصورت پررنگ اكران داده مي گردد. اين سبب ميشود كه اشخاص به فيض شما دقت نمايند، كه به نوبه خويش سبب به ارتقا كليك‌ها ميگردد. در توضيحات متا ميان 70 تا 155 كلمه و واژه (و 430 تا 920 پيكسل) بگنجانيد.

تگ‌هاي هدينگ H1 و H2:
لغت ها كليدي اساسي را در‌اين هدينگ‌ها قرار دهيد.

بدنه مهم محتوا:
اعتقاد نتيجه ها نمائيد كه عبارات كليدي متبوع براي مرتبه‌بندي در بدنه اساسي محتواي شما وجود داراست. بديهي ميباشد كه مي بايست اين شغل را اعمال دهيد، البته حتي متخصصان مجرب seo بعضي وقتها اين مورد را فراموش مي‌نمايند.

پيوند‌هاي داخلي صفحه هاي:
از صفحه هاي مربوطه براي صفحه ها متبوع در وبسايت خويش لينك و پيوند داخلي ساخت فرماييد، با لغات كليدي اساسي تحت عنوان انكر تكست آن‌ها.

باصرفه‌سازي تصاوير:

فراموش نكنيد: تصاوير بخشي از محتواهستند. مطمئن گرديد كه لغت ها كليدي خويش را در اسم پوشه‌ها، تگ‌هاي alt و تگ‌هاي تيتر قرار دهيد.

نكته حائض اهميت:
مطمئن گرديد كه از هر دو صورت مفرد و توده لغات كليدي خويش به كار گيري فرمائيد. از به فعاليت بردن لغت ها و هم معني‌هاي مرتبط در يك كاغذ نترسيد. اين طبيعي ميباشد، براين اساس موتورهاي كاوش انتظار ديدن آن را دارا هستند.

مثال‌اي نامناسب از بدنه اساسي متن:
بيمه اتومبيل نيويورك

آيا در ادامه بيمه اتومبيل نيويورك ميباشيد؟ نيازي وجود ندارد بيشتر به دنبالش بگرديد! ارائه دهنده بيمه X مي تواند شايسته ترين بيمه اتومبيل نيويورك را در مقابل شايسته ترين نرخ بيمه خودرو نيويورك ارائه دهد.

براي استحضار از ارزش بيمه اتومبيل نيويورك درخواست دهيد

درپي داده ها بيشتر مي گرديد؟ در شكل گرايش ميتوانيد سفارش ارزش‌هاي بيمه اتومبيل نيويورك را اخذ فرماييد.

در به فعاليت بردن كلمه ها كليدي زياده روي نكنيد! استعمال (زياد) از لغات كليدي به خوانايي محتوا جراحت ميرساند، مدام همت فرماييد استفاده كننده را تحت عنوان مقصود خويش گزينش نماييد تا موتور كاوش.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵:۳۰ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

درك فرصت‌هاي محتواي ديجيتال منقضي شده و ديده نشده

محتواي ديجيتال منقضي گرديده محتوايي ميباشد توليد محتوا در مشهد كه پيش از اينً كوشش خير و خوبي داشت، البته ديگر همت قابل قبولي ندارد. يك زمان براي محتواي منقضي گرديده بدين مضمون‌ ميباشد كه اينگونه محتوايي، پتانسيل تلاش بهتري را هم اكنون حاضر دارااست. براي تاكسي‌هاي بازاريابي ديجيتال، رفع اين دو نياز نيازمند ارائه دو چاره به مشتريان ميباشد:

• تحقيق محتوا: براي مجال‌هاي محتواي منقضي گرديده.

• تجزيه و ارزيابي ترك رقابتي: براي مجال‌هاي محتواي بكر.

روند نظارت هر دو نوع محتوا مشتمل بر:

• داده ها آماري و عددي كه مرتبط با سعي ميباشد، فراهم فرماييد

• استراتژي‌هاي مؤثر و بلندمدت را توسعه و گسترش دهيد.

• جزئيات مواقعي را كه مي بايست در آجل رخداد بيفتد، با جزئيات توضيح دهيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: توليد محتوا در مشهد،


ادامه مطلب
تاريخ : ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۱:۰۲ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.