در حالی که CMS به شما در رئیس محتوایتان یاری مینماید، تولید محتوا در مشهد در ساخت و ساز آن نقشی داشه باشد. در اینجا ابزارهای ساخت محتوا مفیدی را معرفی خواهیم کرد. این موردها به ویژه در حالتیکه اثر گذار میباشد که نتوانید از کسی برای ساختوساز محتوا یاری بگیرید و ناچار باشید به تنهایی آن را جاری ساختن دهید. از GIF گرفته تا اینفوگرافیک، این ابزارهای ایجاد محتوا به شما یاری مینمایند، سوای دقت به اینکه چه نوع محتوایی را ایجاد میکنید مانند یک شخص رشتهای در ساخت محتوا به حیث برسید.
اپ Canva در ساختوساز طرحهایی خوشگل برای هر پلتفرم، از تبلیغات اجتماعی گرفته تا صورت بوک، پوشش تصاویر تا اینفوگرافیک ها به شما یاری دهد. این نرمافزار دارنده قالبهای زیبایی شناختی میباشد که می توانید با استعمال از آن رنگها، تصاویر و متون را به طور بدونپول تهیه و تنظیم فرمائید.
برنامه Giphy، گیف ها را جایگزین ایموجی ها مینماید به همین برهان یک شیوه قابل قبول برای ارائه محتوا به حساب می آید. Giphy به شما این قابلیت را میدهد میلیونها GIF از قبلی تولید گردیده را در مقر داده خویش، کاوش نمائید یا این که حتی خودتان یک گیف نو بسازید.
Vidyard یک سیستم ادله میزبانی کلیپ بوده که برای بازاریابان تاسیس شده است. این اپ به شما این قابلیت را میدهد تا کلیپ خویش را با افزودن دکمههای لایه، متن یا این که دکمههای CTA، آزمایش کولر، رونویسی و خصوصیتهای seo سفارشی نمائید.
SurveyMonkey یک پلتفرم ساختوساز نظرسنجی میباشد. چرا احتمال دارااست که به اینگونه چیزی احتیاج داشته باشید؟ چون یک بازاریاب خوب می داند که برخورد مشتری برای یک کمپین بازاریابی کارآمد، بسیار اصلی میباشد.
MakeMyPersona یک ابزار بسیار خوب خویش HubSpot میباشد که به شما در پروسه ساخت پرسونای خریدار یاری مینماید. می توانید یک سندی را تحت عنوان مرجع مجموعاَ فرایند ساختوساز محتوا، ایجاد فرمائید.
Anchor ابزار پادکست برای مبتدیان میباشد. این اپ بدون پول بوده و به شما قابلیت و امکان می دهد تا نصیبهای نامحدود را ضبط و ذخیره فرمایید و می توانید به راحتی در هر پلتفرمی آن را بار گذاری کنید.
این لیست، یک لیست جامع از ابزارهای ساختوساز محتوا میباشد که کل آنها بسیار کاربردی و موءثر می باشند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
صفحه 1 گوگل ردیف 1 گوگل دیگر رویا نیست .
با بسته های جستجو و کلیک ارگانیک گوگل نسخه کولاک ctr تک تک کلمات کلیدی سایت خود را منفجر کنید !(99.9% CTR)! (تبدیل رویا به واقعیت) برای اولین بار توسط شیک رنک ممکن شد در گذشته ارتقا CTR بیش از 10 درصد ممکن نبود و همچنان در هیچ سایت و بسته دیگری امکان پذیر نخواهد بود با بسته های ابتدایی آغاز کنید تا به باور این افتخار پی برده سپس انفجار واقعی را در گوگل بصورت حرفه ای برای کلیه کلمات کلیدی سایتتان را رقم بزنید.
فرض کنید در یک بسته کلیک گوگل نسخه کولاک فقط 100 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و 100 کلیک صورت بگیرد نسبت جستجو و نرخ کلیک منجر به افزایش 100% Average CTR می گردد .
این فرایند بکلی به گوگل واکنش مثبت و تعامل بازدید کننده گان نسبت به سایت را با جستجو و کلیک باکیفیت و ارگانیک ثابت می کند و بلعکس اگر نرخ جستجو و کلیک سایتی در نتایج جستجو گوگل ضعیف باشد با افت و کاهش CTR روبرو بوده و جایگاه کلمات کلیدی و سایت تنزل پیدا خواهد کرد.
نکته:
- در این سرویس کلیه جستجو ها و کلیک ها از نتایج فارسی با کاربران و IP های ایرانی خواهد بود که Dwell Time و زمان ماندگاری هر یوزر از لحظه جستجو و کلیک تا خروج از سایت نیز حداقل از 30 ثانیه شروع می شود و در بسته های ویژه تا 2,5 دقیقه متفاوت خواهد بود .
- با توجه به اینکه ما از این سرویس در پروژه های خود استفاده می کنیم ظرفیت این سرویس محدود بوده و غیر قابل تمدید است
سرویس جستجو و کلیک ارگانیک گوگل نسخه کولاک چه کاربردها و امکاناتی دارد :
- انفجار و ارتقا فوری و همزمان Total Impressions , Total Clicks
- انفجار و ارتقا فوری 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
- انفجار و ارتقا فوری Average position
- ارتقا فوری رتبه سایت و کلمات کلیدی در گوگل تا ردیف برتر Google
- ارتقا رنک الکسا ایران و جهانی
- قابلیت انتخاب نوع آی پی ایرانی یا خارجی
- قابلیت انتخاب محیط جستجو موبایل یا دسکتاپ
- قابلیت ثبت آمار و نمایش در گوگل سرچ کنسول و Alexa
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
در چندین سال پیشین، محتوای ویدیویی نسبت به بقیه گونه های تولید محتوا در مشهد بسیار پرورش نموده است. عامل این مسئله، استقبال بالای مخاطبان و یوزرها وب از این سیرتکامل محتواهاست. آنالیزهای آماری آرم میدهند که محبوبیت محتوای ویدیویی در کانالهای اجتماعی مثل اینستاگرام با سرعت بسیار متعددی پرورش نموده است. از همین رو بخش اعظمی از کسب و امور به سازنده محتوای ویدیویی رشتهای نیاز دارا هستند.
در شرایطی که چه هریک از شاخههای ایجاد محتوا دشواریها و رنجهای خویش را داراست، البته میاقتدار به جثارت خاطرنشان کرد که ساخت و ساز محتوای ویدیویی نسبت به آحاد شاخههای دیگر دشوارتر میباشد. چراکه برای ساخت و ساز محتوای ویدیویی، به تک تک مهارتهای مایحتاج برای ساخت و ساز محتوای متنی و تصویری و بالاتر از آن ها نیاز میباشد.
برای آن که بتوان یک محتوای ویدیویی رشتهای ساخت کرد، موردنیاز میباشد که در آغاز سناریویی برای آن نوشته و اپلیکیشنای برایش چیده بشود. بعد از آن می بایست ایدههای مو جود در نمایش را به شرایط تصویری درآورد. در غایت برهمین اصل میقدرت محتوای ویدیویی آخری را ساخت کرد. براین اساس سازنده محتوای ویدیویی می بایست به تنهایی چند مهارت داشته و «کلیه رشته رقیب باشد»!
خالق محتوای ویدیویی بایستی در مورد های زیادی مثل نورپردازی، کادربندی، تدوین و… مهارت داشته و از خلاقیت و ایده پردازی در سطح بالایی منفعت مند باشد. با دقت به اهمیت و محبوبیت محتوای ویدیویی، کلیه کسب و امور بهاین سیرتکامل محتواها نیاز داراهستند.
محتوای ویدیویی در موردها ذیل کاربرد دارااست:
معرفی تولیدات و کالاها در تارنما های فروشگاهی
محتواهای آموزشی
تبلیغات ویدیویی
تولیدکننده محتوای صوتی
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
ضبط ویدئویی حیث مشتریان
حیث مشتریان دربارهی فرآورده یا این که سرویس ها خویش را به طور ویدیویی تولید محتوا در مشهد ضبط فرمائید. از دید روانشناسی استعمال دیگرافراد از یک جنس یا این که سرویس و رضایت آن ها یاری بسیار متعددی به اتکا سازی و جلب مشتریان بیشتر خواهد داشت. به همین برهان حیث اظهار حیث مثبت مشتریان در زمینهی شما و متاع یا این که خدماتی که ارائه میدهید و دیدن اینکه چطور استعمال از متاع یا این که سرویس شما در رفع ایراد آنها مفید بوده میباشد بسیار قادر و تاثیرگذار خواهد بود.
برای این عمل گفتگو را با نیاز یا این که خلل مشتری استارت نمایید و به دنبال بهاین بپردازید که چطور محصول یا این که سرویس ها شمارا پیدا کرده اند و چطور استعمال از آن به حل ایراد یا این که ارتقای کیفی بخشی از معاش شان یاری نموده است.
۱۰ ایده کلیپ مارکتینگ
اکران ظواهر و نحوه به کار گیری از محصول
ساخت ویدیوی اکران مال یا این که نحوه به کار گیری از محصول. یکی معضلاتی که فروشندگان آنلاین فرآورده با آن سرگرم میباشند، واهمه مشتری از خرید مال نامناسب و یا این که ناکارآمدی کالا شما برای برطرف کردن نیاز آن ها است. به این ترتیب ویدیویی ساخت فرمائید که داده ها بسیار متعددی در خصوص محصول و ظواهر آن و یا این که شیوه کارکرد آن به مشتریان ارائه میکند. و نشانه دهید که چطور استعمال از این فرآورده موجب رضایت یا این که حل مساله مشتری میشود.
۱۰ ایده کلیپ مارکتینگ
به کارگیری از محتوای ویدیویی در پست الکترونیک
راه و روش دیگر برای که برای به کارگیری اعجاز کلیپ در بازاریابی محتوا وجود دارااست ، استعمال از آن در نشانی اینترنتی های ارسالی شماست. پژوهش ها آرم می دهد که استعمال از ویدئو در پست الکترونیک قادر است نرخ واکنش مثبت به آدرس اینترنتی را تا ۵۰ درصد ارتقاء دهد. این فعالیت تعداد کلیک های پیوند ها و تعداد فروراد شدن ها را ارتقاء میدهد . حتی به کارگیری از لغت فیلم یا این که ویدئو در تیتر پست الکترونیک ، درصد بازشدن آن را ارتقاء میدهد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
نوشتن محتوا با خلاقیت و ذهنیت شما
سوای خلاقیت و منحصر بودن توفیق در ساخت محتوا پاره ای دشوار است. در تولید محتوا در مشهد که قصد ساخت و ساز محتوای مخصوص و باکیفیت را دارید بایستی پیش از هرکاری در موضوعات متفاوت و از رسانه های مختلف منابع را اخذ و در ذهن خویش با به کارگیری از خودکار و برگه آن را چک فرمائید. و بعد از آن با تکنیک نوشتن محتوای بی نیاز را ساخت و ساز فرمایید.
محاوره ای خیس بیانکنم، می بایست برای این رکار زحمت بکشید و وقت ، سرمایه های فرضی خویش را به پای آن بگذارید. با مطالعه کتب ، ویدیوها و مجلات ذهن بازتر و خلق کننده تری خواهید داشت. بایستی از خویش خلاقیت به جا بگذارید و با محاسبه دیگر رقبا و مشاهده دربین اجتماع، محتوا را برای یوزرها خویش ساختوساز کنید.
استعمال از عنوان ها مخصوص و تحریک کننده و محتوای با کیفیت در کنار تصاویر یا این که ویدیوها شوق واشتیاق یوزرها را برای قرائت مطالب شما بیشتر می کند و دلیل مهمی در بهیه سازی ساختار یک تجارت دارااست. همینطور محتوای در حالتی که محتوای تالیفی جامع و وزن دار باشند از با کیفیت ترین نوع محتوا محسوب میشوند.
رسانه های تصویری
از شایسته ترین مورد برای استخراج منابع ایجاد محتوای یونیک فولدر های ویدیویی میباشند، هر کلیپ دارنده محتوای منحصر به خویش میباشد. شما میتوانید با گوش دادن به کلیپ محتوای آن را بصورت متن یا این که تصویر استخراج کرده و آن را کاملتر نمائید.
اخذ از چنین منابع بسیار متعدد است، تلویزیون از شایسته ترین منابعی میباشد که از آن میتوانید جهت ظبط اپلیکیشن موردنظر خویش از روش یک اشاره گر مموری مبادرت نمود. و یا این که حتی وبسایت های اشتراک فیلم مثل آپارات یا این که یوتیوب پراز محتوای گوناگون ویدیویی هستند. همینطور به کار گیری از DVDهای آموزشی قادر است موءثر باشد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
در چک ساخت و ساز محتوا در وب سایت باید اظهارکرد هر اینترنت سایتی به تولید محتوا در مشهد کار و مخاطبین خاصی که دارااست، میبایست محتوای قابل قبولی ساخت و ساز و ارائه کند.
ایجاد محتوا برای سایت فردی: اینترنت سایتی که برای معرفی رزومه کاری، بیوگرافی یا این که دستاوردهای یک فرد تولید میشود. علاوه بر استادندارهایی که پیشخیس به آنان اشاره شد، می بایست نصیبهای متفاوتی جهت معرفی یک فرد و رشته آن داشته باشد. نصیبهای استاندارد در ساختوساز محتوای وبسایت فردی کاغذ اساسی، تماس با ما، در رابطه ما، بیوگرافی و… میباشد.
ایجاد محتوای وبسایت سازمانی: کمپانیها و سازمانهای خدماتی نیز می بایست از محتوای مطلوب و مربوط به کسبوعمل و صنعت خویش جهت جذب بیشتر مشتری و معرفی سرویس ها خویش استعمال نمایند. ازمهمترین صفحه های آن میاقتدار به برگه اساسی، تاریخچه و رابطه با ما اشاره نمود که حین ساخت و ساز محتوای وب سایت در ساخت وب سایت نظر میگردد.
ساخت محتوای وبسایت فروشگاهی: برای عرضه محصول ها و خدماتی که بهشکل آنلاین به یوزرها معرفی گردد، بایستی توضیح ظریف و قابل فهمی از هرکدام ارائه گردد. قرار به دست آوردن منوها و خدمتها در نصیبهایی از وبسایت که بهراحتی در دسترس یوزرها قرار بگیرد یکیاز اجزای اصلی ایجاد محتوای وبسایت فروشگاهی میباشد. در غایت یوزرها در معدودترین فرصت ممکن گزینش مطلوب را اجرا داده و خرید خویش را آخرین خواهند کرد. برگه اساسی، خدمتها یا این که محصول ها، عضویت، نصیبهای اساسی ایجاد محتوا برای فروشگاه آنلاین میباشند. درین راستا وب سایت فروشگاهی فراهم جمهوری اسلامی ایران هاست به صدق یوزرها را برای این فرمان هدایت کرده است.
ساختوساز محتوای وبسایت استحضاررسانی: بولتنها و وبسایتهای خبری یا این که فرومهای تبادل داده ها یوزرها که با اعتنا به نوع کاربردی که برای اشخاص داراهستند، محتوا و قسمتهای متنوعی را مشتمل بر میشوند. مهم ترین قسمت این تیم وبسایتها را ایده ها جوارح و یوزرها تشکیل میدهد. ساخت و ساز محتوای تارنما برای پباده سازی این گروه سایتها بیشتر دربرگیرنده ورقه اساسی، در رابطه ما، تصویباسم و درج ایده ها خواهد بود.
ایجاد محتوای وبسایت مطلوب استفاده کننده
ایجاد محتوا برای تارنما ها از اهمیت خاصی شامل است از این رو هیچ زمان در پی شایسته ترین وبسایت های ساخت و ساز محتوا از قبیل وب سایت ساخت و ساز محتوا zyro نباشید به حافظه داشته باشید که به ساخت محتوا و اشتراکگذاری محتوایی که استفاده کننده و شما آن را ساختهاید، مجالهای بخش اعظمی را برای موتورهای کاوش و یوزرها، جهت پیداکردن و دیدن سایت در مقایسه با ساخت و ساز محتوا در وب آماده میاورد. در هنگام ایجاد محتوا برای تارنما، از یک روند تاییدی مانند CAPTCH برای قرار دادن ایده ها و پستهای بازدیدکنندگان وبسایت خویش به کارگیری فرمایید. با این فعالیت داده ها درست و صحت از اشخاص ،خیر رباتهای جانور در وب، اخذ خواهید کرد. اعتنا فرمائید که چه داده ها و محتویاتی در چنگ یوزرها خویش قرار میدهید تا در سود سبب به اخذ نظرها مثبت و قابل قبولی از آنان گردد و نکته انتها اینکه محتوایی را منتشر نمایید که هم خویش اعتقادوباور دارید و هم استفاده کننده بهدنبال آن میباشد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
استوری بگیرید
در هر مهارتی که در اینستاگرام عمل میکنید، کارایی نمایید که عمل خویش را صرفا به آن مهارت محصور نکنید. چون تولید محتوا در مشهد دوست دارا هستند که اکثر زمان ها با خویش شخص رابطه برقرار نمایند و یا این که از معاش فرد آن شخصی فضولیهایی داشته باشند.
به همین برهان میتوانید اکثر وقت ها با استعمال از قسمت استوری، نصیبهایی از معاش خودتان را که صلاح می دانید منتشر نمایید و با ساخت و ساز ساخت محتوای عالی در اینستاگرام، با اشخاص رابطه برقرار فرمایید تا برای آنها معمولی نشوید.
7. خلاقیت و ابتکار عمل داشته باشید
همت فرمایید مجموع مهارت و خلاقیتی را که دارید، در ساخت محتوا در اینستاگرام به عمل ببرید. برای مثال تصاویر جالب و با باکیفیت و مطابق با ذوق و سلیقه کاربر را منتشر فرمایید.
کارایی نمایید خویش سوای نسخه برداری کردن و یا این که تقلب از فعالان دیگر اینستاگرام، ابتکار فرمائید و ایدههای جدیدی را به فعالیت ببرید. اصولا مهارتهای را به فعالیت ببرید که شمارا از سایرافراد متمایز و متعدد نماد دهد.
8. از نصیب IGTV در اینستاگرام منفعت ببرید
دراین نصیب از اپلیکیشن، به راحتی میتوانید محتوای جذابی را باطن یک فیلم و یا این که تصاویر مختلف ساخت فرمایید و به اشتراک بگذارید. درین نصیب برای ساخت محتوا در اینستاگرام به اندازه یک فیلم سینمایی زمان دارید و میتوانید به راحتی از این مجال شایسته ترین به کارگیری را داشته باشید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
چهگونه ساخت و ساز محتوا را آغاز کنیم ؟ به آخری سوالی که در گوگل تایپ کردی تاءمل کن! تولید محتوا در مشهد ای پیدا کردی که نظرتو جلب کنه؟ نتایجی که در برگه نخستین گوگل بود برات موثر بود؟ پاسخ سوالتو گرفتی؟
در صورتی پاسخ همگی سوالها آری میباشد. مولف ای کهاین مقاله را نوشته خیلی خوب فعالیت کرده و ایجاد محتوای با کیفیتی جاری ساختن داده که محتواش تونسته برای پرسش شما جوابی ارائه نماید.
دقیقا این نوع محتوا، محتوایی میباشد که گوگل و مخاطب بهدنبال آن میباشد یعنی محتوای کیفیت خوب
در صورتیکه شما هم می خواهید محتوای کیفیت بالا ایجاد فرمائید بهتون توصیه می کنم در انتهای این نوشته ی علمی با ما همپا باشید زیرا قراره ۰ تا ۱۰۰ ساخت و ساز محتوا کیفیت عالی را با هم تحلیل کنیم تا بتونیم محتوای ایجاد کنیم که هم برای مخاطبان اثر گذار باشد هم برای گوگل ذوق زده نمایند باشد.
محتوای کیفیت بالا چه میباشد؟
به محتوای گفته میشود که بتواند به نیازهای یوزرها در یک حوزه خاص پاسخ دهد و استفاده کننده را به غرض برساند.
خصوصیت های محتوا کیفیت عالی؟
یوزرها را به غرض خویش برساند.
در جایگاه های برتر گوگل اکران داده گردد.
بازدیدهای تارنما را بالا برنده شود.
محتوای کاربرپسندی داشته باشد و فقط تنها محتوا نباشد
نقطه آغاز و نقطه پایان داشته باشد.
یوزرها آن محتوا را در شبکههایعمومی به اشتراک بگذارند
نوشتهعلمی بک لینک و پیوند های طبیعی اخذ نماید.
دارنده محتوا چند رسانه ای باشد. ( عکس، ویدیو، پادکست، اینفوگرافیک )
پیوند سازی داخلی و فرنگی رعایت گردیده باشد.
برای یک واژه کلیدی غرض درج شده باشد.
در صورتی محتوای شما این خصوصیات را ندارد بدین مضمون میباشد که محتوای تولیدی شما کیفیت بالا وجود ندارد و بایستی در تایپ کردن نوشتهیعلمی برای وب سایت تجدید لحاظ نمایید.
اما نگران نباشید بهدنبال میخواهیم بهتون بگیم چجوری نوشتهعلمی های خودتون رو کیفیت عالی نمایید.
طریق ایجاد محتوا کیفیت عالی
تعیین مسئله
گزینش مورد مطلوب برای یک نوشته ی علمی شاید میتوانید یکیاز دشوارترین شغل های عالم باشد اینکه برای چه واژه و کلمه کلیدی بایستی نوشتهیعلمی بنویسید. اینکه از کجا بدونیم موضوعی که تعیین می کنیم به درد یوزرها سایتمون میخوره یا این که خیر
چندتا شیوه بی آلایش و کاربردی را می خواهیم براتون بگیم که به راحتی میتوانید برای محتوا خودتان قضیه پیدا نمائید که هم سبب ساز ارتقاء درجه بشه هم برای سایتتان ورودی بیاره
مشتریان حوزه شما بیشتر چه پرسش هایی را از شما میپرسند؟
یک محتوا خوب گفتیم محتوایی میباشد که به سوالهای یوزرها پاسخ بده و آنها رو به اهدافشان برساند. بیشترین سوالی که مشتریان از شما میپرسند چیه؟ کوشش نمایید همگی آنان رو گردآوری فرمائید. مشتریان شما به عبارتی پرسش هایی را که از شما میپرسند در وب نیز در ادامه آنها میباشند.
همت فرمائید در هر نوشتهعلمی راجب یکی سوالات یوزرها محتوا ساخت و ساز فرمائید.
از پیشنهادهای گوگل استعمال فرمایید
چنانچه موضوعی به ذهنتان رسید که تصمیم گرفته اید در رابطه آن نوشتهعلمی ای بنویسید پیش از تایپ کردن آن مورد را در گوگل سرچ نمایید بعداز سرچ گوگل چندین پیشنهادهایی را هنگام تایپ مسئله و در انتهای ورقه اولیه به شما سفارش می نماید که می توانید از آن ها برای ساخت و ساز محتوا به کارگیری نمائید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
نیروی کار کمپانیهای ایجاد محتوا به خیر از شرایط تولید محتوا در مشهد مطلع میباشند و یک گروه بی نقص روی ساخت محتوای لازم شما عمل مینمایند. میتوانید با امداد این مجموعهها استراتژی خویش را به خیر و خوبی ایفا نمائید و اپ تکثیر محتوا و مقالات روی وبسایت خویش را ظریف و منظم پیش ببرید.
رعایت استانداردهای رایج
استانداردها و معیارهای اکثری برای محتوای کیفیت بالا وجود داراست و همواره نحوههای بهتری برای سئوی متن پدید میآید.
کمپانیهای ساخت و ساز محتوا برای باقی ماندن در عرصه رقابت می بایست جدیدترین و مهم ترین استانداردهای رایج حوزه تخصصی خویش را رعایت نمایند و محتوای دست نخستین و کیفیت خوب براق ارائه دهند.
ممکن میباشد نویسندگان داخلی کمپانی شما از این معیارها و استانداردها مطلع نباشند و علتای هم برای ارتقا علم خویش نداشته باشند و همین مورد میتواند دلیلی برای برون سپاری ایجاد محتوا باشد.
در نقطه پایان دقت داشته باشید که در صورتیکه چه برون سپاری محتوا مزایای فراوانی داراست ولی این فعالیت را بایستی به کمپانیهای کارشناس و دارای اعتبار بسپارید تا فیض بهتری اخذ نمائید و در جریان ساخت محتوای کمپانیتان مسلما با یک مشاور ساخت و ساز محتوا از کمپانی یا این که تیم محتوا در زمینهی باشید.
درصورتیکه در رابطه برون سپاری محتوا نظری دارید، بیصبرانه در انتظار قرائت حیث شما به دنبال این نوشتهی علمی هستم.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
به دنبال بعضا از مهم ترین ترفندهای محتوا را بخوانید.
با محتوای خویش پیرو کلمه ها کلیدی خاص بروید تولید محتوا در مشهد طرفدار رویه تهیه و تنظیم محتوا سوای لغات کلیدی می باشند. نشر مطالبی که پیش از هر چیز منافع خوانندگان را تأمین مینماید و اصلا لغت ها کلیدی را مقصود قرار نمیدهد، ناپسند وجود ندارد. البته در صورتی غرض قرار دادن کلمه ها کلیدی گرفتاری شما وجود ندارد، مطمئن باشید که رقبای شما پیرو آن میباشند. عبارات کلیدی خاص موضوعی بزرگ و غامض میباشد که مقصود قرار دادن آن یک مزیت رقابتی برای سئوی شما در بردارد. کافی میباشد که پیش از تایپ کردن پست بلاگ یا این که ساخت هر نوع محتوای دیگر، به لغت ها کلیدی خاصی که میخواهید در حاصل گوگل برای آن ها مرتبه بندی گردید، تصور کنید.
با محتوای خویش به سوال های غامض جواب دهید
همان گونه که راجعبه قیمت غرض قرار دادن لغت ها کلیدی خاص حرف کردیم. درصورتی که از پیشین این فعالیت را جاری ساختن دادهاید، اینکه تعداد مشخصی از اصطلاحات معمولی را که مرتبط با تجارتتان میباشد در قالب غرض لغت ها کلیدی خاص قرار دهید، بسیار خوب میباشد. این یک استراتژی نفیس برای پیگیری میباشد، البته بعد از درجه بندی برای جستجوی غامض می توانید بازدهی بیشتری داشته باشید، یعنی سکو بندی شما در سکو ویژه Google قرار می گیرد.
در حالتیکه محتوای شما با حضور در نصیب ویژه به یک پرسش بغرنج جواب دهد، خیر صرفا میتوانید تعداد متعددی ارجاع (بک پیوند) به وب سایت خویش داشته باشید، بلکه میتوانید از لحاظ تخصص در موضوعی، دقت ویژهای را به مارک خویش معطوف نمائید. متکی بودن مخاطب به محتوای تبلیغ گردیده در سکو ویژه زیاد میباشد، بدین معنا که در حالتیکه Google محتوای شمارا برای جواب به یک پرسش غامض تعیین نماید، مارک شما موفق میگردد.
مهارتهای نوشتاری خویش را مرتبا توسعه و گسترش دهید
از حیث بخش اعظمی از تولیدکنندگان محتوا، کمبود تجربه یا این که خودباوری وسیع ترین بازدارنده در قبال آرزوهای آنان میباشد. تایپ کردن مانند بخش اعظمی از مهارتها، رشتهای میباشد که میتوانید مدام در آن پیشرفت فرمائید. تلاش فرمایید مطالبی که ممکن میباشد به صورت معمول آنهارا نخوانید، به صورت پهناورتری بخوانید. هر روز بنویسید، آری هر روز، حتی در شرایطیکه صرفا صد واژه یا این که همین حدود باشد. برای پیشرفت خویش مشتاق باشید و به حد میانگین اکتفا نکنید. هرچه فرصت و کارایی بیشتری برای تقویت مهارتهای نوشتاری خویش بگذارید، خوانندگان بیشتری جذب خواهید کرد.
از محتوای بقیه وب لاگهای کمپانی نسخه برداری نکنید
چه وظیفه شما این باشد که یک بلاگ شرکتی ضعیف را تصحیح فرمائید و چه این باشد که یک بلاگ را از در آغاز راه اندازی فرمائید، توصیه میکنیم برای الهام به چنگ آوردن به بقیه وب لاگهای کمپانی نگاه نکنید. در رابطه اینکه اشخاص جانور در دوست داستنیترین و تأثیرگذارترین وب لاگها در اینترنت، چهطور مخاطبان خویش را تولید کردهاند، مطالعه نمائید و از استراتژی آنان الگوبرداری نمایید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: