جستجو به جستجو رقیب را پایین بکشید و کلیک به کلیک گوگل را تسخیر کنید
مجموعه شیک رنک مفتخر است بار دیگر با آغاز ارائه خدمت و سرویس جدید و فوق العاده کارآمد را خدمت شما گرامیان رونمایی و معرفی نمایید
این سرویس عبارت است از :
هدف واقعی سرویس فوق در این شعار کاملا مشهود است سرویسی جدید و کاملا ایمن که در واقع نسخه ارتقا و توسعه یافته از سرویس های قبلی شیک رنک می باشد
- در سرویس جستجوی رقابتی و کلیک ارگانیک گوگل دقیقا چه اتفاقی رخ می دهد ؟
- جستجوی رقابتی چگونه انجام می شود و چه تاثیری بر رتبه سایت در گوگل دارد ؟
نکات کلیدی:
این سرویس برای نخستین بار توسط مجموعه شیک رنک در وب ایران طراحی و در دهه سوم فرودین ماه 1400 ارائه گردیده است
سرویس فوق در گروه سئو خاکستری قرار می گیرد کاملا امن بوده و هیچگونه ریسکی برای هیچ سایتی حتی رقیب ضرری ندارد
این سرویس با کف قیمتی و 50 درصد تخفیف ارائه گردیده است
این سرویس برای عموم سایت ها مناسب بوده و برای سایتهای بسیار بزرگ که در رقابت شدید با کلمات پر جستجو و پر رقابت در نتایج برتر گوگل (1 و 2 و 3) هستند پیشنهاد می شود
در این سرویس جستجوهای رقابتی به عنوان Impressions فقط برای سایت های رقیب ثبت خواهند شد.
خرید و سفارش جستجوی رقابتی و کلیک ارگانیک گوگل
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
پنل پیامک
نمایندگی فروش پنل پیامک
بک لینک با کیفیت
رپورتاژ آگهی PBN
کوتاه کننده لینک
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
محتوای اسکن در دنیای آنلاین تمجید معمولیای دارااست: تولید محتوا در مشهد هنگامی شما از محتوای یک وب سایت و منبع دیگر سوای تغییرو تحول به کار گیری می کنید اسکن اسم داراست. اصطلاحا به آن Plagiarism هم گفته میگردد. البته چرا برندها و سایتها تلاش مینمایند از نسخه برداری نبودن محتوا، پیش از تکثیر اعتقاد و باور نتایج نمایند؟ می خواهیم دراین نوشتهعلمی به ایرادات و معایب محتوای اسکن بپردازیم و در غایت یک ابزار کاربردی برای تشخیص محتوای نسخه برداری به شما معرفی خوا هیم کرد.
گوگل محتوای اسکن را دوست ندارد.
در واقعیت گوگل از محتوای اسکن متنفر میباشد. مدام گفته میگردد که در شرایطیکه میخواهید دل گوگل به را دست بیاورید ساخت محتوا شایسته ترین فعالیت میباشد. در دنیای آنلاین تارنماهایی که می خواهند از حیث seo و درجهی موتورهای کاوش پیشرفت داشته باشند، می بایست به ساخت و ساز محتوا کیفیت عالی بپردازند. به این دلیل که برای گوگل کیفیت در حق تقدم نخستین قراردارد. صرفا چیزی که می بایست به شدت از آن غربت نمایند محتوای نسخه برداری و تکراری میباشد.
گوگل به آسانی می تواند محتوای شمارا حین کرول و ایندکس تحلیل نماید و در صورتیکه که اسکن باشد به راحتی آن را تشخیص می دهد. درحالتی که تشخیص بدهد چه اتفاقی می افتد؟
گوگل قانون ها محکم و مشقت در ارتباط نسخه برداریرایت و حق انتشار داراست. تا یکسری سال پیش درصورتیکه محتوای نسخه برداری در یک وبسایت منتشر می شد گوگل آحاد سایت را جریمه می کرد و وب سایت در اکثر کلیدواژهها در گیر افت جایگاهی خشن میشد. البته گوگل هم اکنون تنها خویش کاغذ و کلیدواژهی اسکن را جریمه مینماید و تاهنگامیکه شما شیتی موردنظر را از حیث محتوای داپلیکیت بازنویسی نکنید و اشتباهات آن را برطرف نکنید در حاصل جستجوی گوگل چشم نمیگردید. درضمن این محتوای نسخه برداری یک سیگنال بد به گوگل ارسال مینماید و حتی در حالتی که در نتیجه ها کاوش چشم گردید هم جایگاهی جالبی نخواهید داشت. (سئوکارها یک ضربالمثل جذاب دراین مورد داراهستند: در حالتی که می خواهید مردهای را دفن نمایید شایسته ترین جا شیتی دوم گوگل میباشد.) پس در صورتیکه غرض شما از ساخت و ساز محتوا سکو تصاحب کردن در گوگل میباشد می بایست روی اسکن نبودن محتوا آلرژی بیشتری آرم دهید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
- 1- جتل - jetl.ir
- 2- یون - yun.ir
- 3- پی لینک - plink.ir
- 4- نهان - 9an.ir
- 5- b2n.ir
1- سرویس کوتاه کننده لینک جتل

2- سرویس کوتاه کننده لینک یون

3- سرویس کوتاه کننده لینک پی لینک

4- سرویس کوتاه کننده لینک نهان

5- سرویس کوتاه کننده لینک b2n.ir

موضوعات مرتبط:
برچسبها:
یکیاز طرز های بازاریابی یا این که معرفی بیزنس و سرویس ها خویش به مشتریان، بازاریابی تولید محتوا در مشهد میباشد. محتوا تا هنگامی که چشم نشود، بها و اثری ندارد. برای چشم شدن محتوا، به سئو محتوا برای موتورهای کاوش نیاز داریم تا زمانی مخاطب یا این که مشتری بالقوه ما کلیدواژه ای را کاوش کرد، موتورهای کاوش، محتوای تارنما مارا به وی اکران دهند. برای این خواسته بهتر میباشد با اصول seo شناخت بیشتری داشته باشید.
seo محتوا چه است؟
بهینه سازی یا این که seo تارنما برای موتورهای کاوش (بهینه سازی) مراحل بهبود جایگاه تارنما در نتیجه ها جستجوی یوزرها در موتورهای کاوش میباشد. هرچه اصول بهینه سازی در یک وبسایت بهتر رعایت گردیده باشد، ترازو بازدید از آن سایت ارتقاء خواهد یافت. تاریخچه seo به ده سال 90، زمانی موتورهای کاوش برای اول توشه ظواهر شدند گشوده میشود. امروزه، سئو به یک نحوه بازاریابی حیاتی و صنعت پرورش تبدیل گردیدهاست.
درصورتی که دوست دارید تحت عنوان یک تازه کار بهینه سازی را یادگرفتن ملاحظه کنید بایستی این مورد را به خیال داشته باشید که به شغل های خلاقانه، تحلیلی و فنی نیاز دارید. طریق های گوناگون بسیار زیاد با هدف ها گوناگون وجود داراهستند، مقصود مهم، قرار تصاحب کردن دربین برگزیدگان حاصل موتورهای کاوش، همواره اثبات باقی میماند.
به گویش بی آلایش می اقتدار اعلام کرد که بهینه سازی، عملکرد برای اکران تارنما های مطلوب برای اشخاص مطلوب میباشد.
بهینه سازی صرفا محصور به مسائل فنی و نرم افزار نویسی وجود ندارد. سایت شما می بایست دربردارنده محتواهای seo گردیده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شمارا رفع نماید. اعتقاد نتایج نمایید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا وبسایت های دیگر به خیال بها محتوای شما، به وب سایت شما پیوند دهند.
چرا می بایست اصول seo در ساخت و ساز محتوا را فراگیری ببینیم؟
موتورهای کاوش همانند گوگل، یاهو و Bing و تارنما های شاخص مبنی بر الگوریتم های مرتبه بندی متعدد فهرستی را ارائه میدهند. آیا میتوانیم این الگوها را شناسایی کنیم؟
گوگل از بیش تر از 200 دلیل جایگاه بندی به کارگیری می نمایند. اکثری از آنها را میشناسیم: محتوا، پیوند ها، یا این که دست اندرکاران فنی همانند سرعت وبسایت، ولی بخش اعظمی از آنها نیز تحت عنوان یک سر محافظت گردیده اند.
اساسی وجود ندارد که آیا محصولی را به فروش میرسانید، سرویس ها ارائه می دهید، یک بلاگ می نویسید یا این که هر چیز دیگر، seo برای موتورهای کاوش، یک الزام میباشد.
تارنما شما بایستی بوسیله موتورهای کاوش شناسایی و اکران داده گردد. کار های هوشمندانه بهینه سازی منجر بهبود جایگاه بندی محتوای شما در صفحه ها سود موتورهای کاوش همانند گوگل گردد. جایگاه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا این که بازدید بیشتر خواهد بود.
در مجموع می قدرت ذکر کرد درحالتی که درپی توفیق وبسایت خویش میباشید، به seo نیاز خواهید داش
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
کلیه ما میدانیم که هیچ کدام از امور یا این که ساخته های آدم بی عیب و نقص نیستند. تولید محتوا در مشهد ما هر چه قدر هم بکوشیم بدون نقص باشیم، گشوده هم می اقتدار یک چیزی را بهتر کرد و ارتقاء اعطا کرد. محتواهایی که ساختوساز میکنیم هم از این قاعده مستثنا نیستند. برای همین تحت عنوان یک محتوا نویس مورد نیاز میباشد بدانیم که چهطور یک محتوا را بازنویسی کنیم.
تمامی محتوا نویس ها با حالت طاقت فرسا و فشرده ساخت و ساز محتوا آشنا میباشند. ما می بایست بتوانیم در دوران هنگامی کوتاه، محتوایی باکیفیت ساخت کنیم؛ محتوایی که هم رضایت صاحبکار را جلب کرده و هم بر روی مخاطبان تاثیرگذاری مایحتاج را داشته باشد.
با اینگونه قوانینی عملا ساخت و ساز کردن محتوای عالی ناممکن به حیث میرسد. در حالت وقتی فشرده، نمی اقتدار یک سود عالی رفتار کرد. هر چیزی برای آن که بدون نقص خواهد شد به فرصت نیاز دارااست و عملا این وضعیت برای خالق محتوایی که می بایست در طی روز چند محتوا فراهم نماید، مهیا وجود ندارد. براین اساس بدور از انتظار وجود ندارد که محتواهای ساخت گردیده، کیفیتشان فقط «رضایت قسمت» باشد؛ خیر عالی!
البته راهحل عمل چه می باشد؟ آیا حقیقتا می بایست به همین حد از کیفیت بسنده کرد؟ آیا نمیشود یک محتوای خوب و کیفیت خوب را در زمان وقتی کوتاه ساخت کرد؟
با وجود آن که اخلاق و رفتار یه محتوای سکو یک در حین کوتاه ناممکن به حیث میرسد، البته برای این فعالیت راهکاری وجود دارااست؛ بازنویسی محتوا، مهارتی میباشد که با اشراف بر آن می قدرت کیفیت محتوا را بالا موفقیت. هر کس بتواند محتوای ساخت و ساز گردیده را به خیر بازنویسی نماید، میتواند یک محتوا را از سطح بی آلایش و به سطح عالی برساند.
بدین ادله میباشد که تمامی ما تحت عنوان سازنده محتوا می بایست به نیکی بدانیم که چه طور یک محتوا را دستکاری کنیم. در پی این مقاله ما به چگونگی دستکاری محتوا میپردازیم. البته قبل از آن از اهمیت دستکاری محتوا و اشکال آن میگوییم.
چرا بازنویسی محتوا اساسی میباشد؟
محتوایی که نهایتا به دست استفاده کننده میرسد، بایستی محتوایی سرازیر، خوانا و تماما اثر گذار باشد. این محتوا در رتبه نخستین بایستی به نحوی باشد که کاربر ما برای تلاوت و ادراک آن به هیچ تکلفی نیفتد. این دستکم چیزی میباشد که هر محتوایی می بایست داشته باشد.
در بازاریابی محتوایی غرض صرفا این وجود ندارد که محتوایی رسا و سرازیر برای کاربر مهیا کنیم. بلکه غرض آن میباشد که پیام های مد لحاظ را نیز به وی منتقل کرده و بتوانیم بر روی وی تاثیر بگذاریم. این یعنی محتوای ماهر کم آب و خالی از عاطفه وجود ندارد. بلکه می بایست بتواند بر روی کاربر اثرگذاری احساساتی داشته و اورا با خویش یاور نماید.
از سوی دیگر، هیچ یک از ساخته های دست آدم در مرحله اولیه بی نقص و بدون نقص نیستند. هیچ محتوایی نمی تواند در به عبارتی مرحله نخستین آحاد خصوصیت های مورد نیاز را داشته باشد. ما هر چه قدر هم در عمل خویش توجه به خرج بدهیم، می گردد چیزی را در محتوا بهبود اعطا کرد و تصحیح کرد.
اینجاست که اهمیت بازنویسی محتوا مشخص و معلوم میشود. محتواهای ساخت و ساز گردیده، در مرحله اولیه بدون نقص و بی عیب و نقص نیستند. از سوی دیگر میخواهیم محتوایی را به مخاطبان خویش ارائه بدهیم که بر روی آنها اثرگذاری مایحتاج را داشته باشد. دستکاری محتوا، پلی میباشد که رابطه فی مابین این دو مرحله را ممکن می سازد.
در روند دستکاری محتوا، ما یک محتوا را از جنبه های متعدد (ساختار، لحن، علائم نگارشی، گزاره بندی، کم عقل و رسایی و..) آیتم محاسبه قرار میدهیم. بعد از تحلیل و تصحیح محتوا، نوبت به تکثیر آن میرسد.
دستکاری محتوا:
یک متن میانگین و بی آلایش را به یک متن دیدنی و خواندنی تبدیل می نماید.
منجر میگردد تا محتوا ساختاری دارای انسجام و یک پارچه داشته باشد.
مفاد مازاد و غیرضروری را از محتوا حذف می نماید.
تاثیرگذاری و قیمت محتوا را فراتر میبرد.
اشکال بازنویسی محتوا
دستکاری محتوا یک عمل تخصصی و تخصص دارد. در حدی که چند شاخه برای آن تمجید میگردد و هرمورد از این شاخه ها نکات و ظرایف خویش را داراهستند. یک ویرایشگر ماهر بر جنبه های گوناگون متن و محتوا بررسی می نماید.
در مجموع اشکال دستکاری محتوا بدین ترتیب میباشند: دستکاری محتوایی، دستکاری زبانی و دستکاری فنی.
در دستکاری محتوایی همان گونه که از اسم آن هم مشخص و معلوم میباشد، به محاسبه باطن مایه و مضمون پیام های متن میپردازیم. با اعمال بازنویسی محتوایی، کارایی میکنیم از کلی گویی غربت کرده و عدم وضوح ها را برطرف نمایی. نقل عهد و پیمان ها، ارجاعات و اشاره هایی که در محتوا انجام شده آیتم بازبینی قرار میگیرند.
به صورت کلی در بازنویسی محتوایی موردها ذیل مطرح میباشند:
تحلیل انسجام و رابطه در داخل مایه قسمت های متعدد محتوا
رفع و تصحیح خطاهای محتوایی و نگارشی
چک نقل عهدوپیمان ها، اشاره ها و ارجاعات در متن
نظارت و نظارت کلی متن از نگاه لحن و ذکر
دستکاری زبانی، بیشتر بر روی نکات دستوری و زبانی متمرکز میباشد. در بازنویسی زبانی سعی در آن میباشد که به متن شکلی ببخشیم که از حیث زبانی یک دست و یک پارچه باشد. در بازنویسی زبانی موردها ذیل مطرح می گردند:
رفع و تصحیح خطاهای زبانی شایع
برطرف کردن درازگویی و تبدیل گزاره های وقت گیر به پاراگراف های کوتاه و خلاصه
ازبین بردن ابهام
حذف و تصحیح خطاهای دستوری و زبانی
سومین نوع از اشکال بازنویسی، بازنویسی فنی محتوا میباشد. بازنویسی فنی بر روی آنالیز مسائل شکلی و ظاهری محتوا متمرکز میباشد، خیر خطاهای دستوری و زبانی یا این که داخل مایه و مضمون پیام ها. مثلا مهمترین مواقعی که در دستکاری فنی گزینه بازبینی قرار میگیرند می شود به این مفاد اشاره نمود:
به کاربردن ارقام و اعداد در صورت درست
بازبینی و آنالیز لغت ها و اصطلاحات غیر فارسی
محاسبه سجاوندی در متن
با بازبینی و بازنویسی متن از جنبه های محتوایی، زبانی و فنی، در غایت محتوایی را به استفاده کننده ارائه میدهیم که به طور کامل استاندارد و ماهر است.
قدم به قدم با بازنویسی محتوا
دستکاری محتوا فرایندی میباشد که از پروسه متفاوت و مرتبطی تشکیلشده. اما هریک از اشکال بازنویسی محتوا روند و قدم های خاص خویش را داراهستند؛ البته ما دراین مکان به چک روند بازنویسی محتوا به حیث محتوایی میپردازیم.
با رعایت کردن این پروسه به طور قدم به قدم، میتوانید یک محتوای میانگین را به شایسته ترین صورت بازنویسی نمایید.
آنالیز کردن غرض محتوا و استفاده کننده غرض
در سکو اولیه و قبل از آن که کاری کنیم، بایستی در آغاز دو قضیه را در حیث بگیریم:
موضوعات مرتبط:
برچسبها: